Sunday, August 11, 2013

belum sempat jual dah masuk bakulsampah

perancangan awal secara penyatuan dalam dan luar negara, penulis bebas, pembangkang dan bekas pemimpin kerajaan dan yang masih menjadi wakil kerajaan digabungkan dalam satu pemikiran dalam sebuah buku untuk menyerang kepentingan Melayu dan Islam dengan sasaran mereka antaranya Mahathir dan Perkasa menemui jalan buntu apabila pengedaran dan perlancarannya ditangguhkan apabila mereka terkesan begitu banyaknya kelemahan dan kekurangan yang ada lebih-lebih lagi tindakbalas spontan terhadap buku itu sangat menggerunkan.

belum sempat diedarkan, belum sempat dilancarkan, belum sempat dijual buku tersebut sudah dibakulsampahkan oleh beberapa pihak. kerugian lebih dilihat kpd pemimpin yg dikaitkan seperti paklah dan mampu menjejaskan kj dalam persiapannya menghadapi pemilihan umno tahun ini.

lebih2 lagi mahathir dlm elegant silencenya terhadap buku tersebut adalah diluar jangkaan musuh tradisinya yg mengharapkan mahathir melenting dan marah. mereka kini terkesima dan bimbang bila mahathir diam dan menyimpan kuku.

politik satu persepsi.

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...