Sunday, August 4, 2013

Umno hantar presiden mereka yg lekeh untuk jadi pm yg serabai

kepada pecacai cai najib termasuk yg dah buat declare bodoh sokong supaya najib tidak ditandingi jawatan presiden umno supaya fikir semula.
menghalang mana2 pihak untuk bertanding apa juga jawatan dalam umno termasuk presiden sangatlah dangkal kerana sikap itu sΓ ngat menghina dan memandang rendah kredebiliti najib untuk ditandingi, lemah dan takut sangatkah najib untuk bertanding waima dng beruk sekalipun.

jika najib hebat untuk bangsa melayu dan Islam, dia wajar membuktikannya dlm pertandingan. tidak guna menang jika hakikatnya dia kekal kerana di kelilingi pengkhianat ugama, bangsa dan negara.

lagipun org umno kena ingat, presiden mereka yang dilantik menjadi pm negara bukanlah mewakili melayu dan Islam yg terbaik apalagi kalau presiden takut bertanding atau banyak sangat cekadak menghalang pertandingan. Lebih lawak lagi pemimpin umno kini berlumba lumba untuk jadi melayu dan Islam semula selepas lupa diri sekian lama jadi abdi bangsa lain. Dah dengar sikit2 mereka bercakap pasal melayu dan Islam.

Ayuh umno, jangan nanti ada yg berkata, umno wakilkankan presiden mereka yg lekeh untuk jadi pm malaysia yg serabai. Kecualilah mereka setuju.

Politik satu analisa.

2 comments:

  1. Selamatkan Islam & Melayu....Tukar Najib

    ReplyDelete
  2. Sdra Kluangman

    LIKE ! !!!!!! To The Power Of 100".
    T N B
    T N B
    T N B
    T N B.
    T N B

    Tumbangkan Najib Bebal
    Tukar Najib Biol

    Ari ini, 4.08.13, sempena 5.05.15 kekalahan umno di cinion cinabeng tsunami kan, bagi 1,000,000Rm untuk FOON YEW HAI SKOOL Johor,UNTUK 110 year Celebration.
    apa sangat lah lu Ah jib.
    Tukar dan Tumbang Najib!!!!!!
    arjuna waspada
    changkat lobak

    ReplyDelete

π—Ÿπ—˜π—§π—”π—ž π—₯π— πŸ­πŸ¬π—Έ π—•π—˜π—₯𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 π—•π—’π—Ÿπ—˜π—› π—¨π—‘π—§π—¨π—‘π—š?

  π—Ÿπ—˜π—§π—”π—ž π—₯π— πŸ­πŸ¬π—Έ π—•π—˜π—₯𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 π—•π—’π—Ÿπ—˜π—› π—¨π—‘π—§π—¨π—‘π—š? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...