Thursday, August 29, 2013

zahid timbalan presiden

setakat ini belum nampak satu gerakan besar dari dalam umno untuk timbulnya satu cabaran bagi jawatan presiden umno, masing2 cukup berhati hati hatta berbual kosong pun tak berani, takut suara mereka sampai ke cuping najib - nahas !!!

kalau suara sokong, sokong bawa rebah...bapa segala ampu - kita serahkan pada kj.

gerakan dari muhyiddin untuk bertanding mencabar najib langsung tidak kedengaran, samada muhyiddin pandai simpann kuku atau sebenarnya dia sudah tidak ada kuku...tetapi yg pasti kuku panjangnya sudah kena potong dng najib dan....

untuk menjatuhkan najib diakui sukar kecuali mahathir berkeccuali...tetapi itu tidak semudah era paklah, najib tak makan gertak... dia ada dua tiga lagi persefahaman dng musuh2 mahathir.

era muhyiddin akan berhenti setakat ini kalaupun masih mampu mempertahankan jawatan Timbalan Presiden kerana jawatan tersebut sangat rapuh untuk 'dilanggar' dan sudah sewajarnya menjadi idaman zahid.
Zahid juga akan berada dalam kedudukan seperti muhyiddin..penggal terakhir sebagai naib presiden kali ini atau terlalu tua untuk timbalan presiden selepas 2018.

Dari muhyiddin yang 'kaku' lebih baik zahid sebagai Timbalan Presiden UMNO dan potesi Timbalan Perdana Menteri.

1 comment:

  1. sokong Zahid tanding Timbalan ... jangan tunggu lama lama ...

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...