Monday, October 28, 2013

2 gaji najib dan muhyiddin

apakah najib dan muhyiddin menikmati dua gaji serentak sebagai perdana menteri menteri kewangan timbalan perdana menteri menteri pelajaran.

apa pandangan anda?

4 comments:

  1. InsyaAllah, betul dan adil, takpe.. itu Rahmat Allah bagi depa. Sekiranya, tidak betul dan tidak adil, tunggu sajalah di akhirat nanti, walau jauh..tersangat jauh jarak masa.

    ReplyDelete
  2. Hat ni bukan buleh pandang, yang ni fakta dan bukti, Aku rasa hang dah tau ni Kluang, saja nak test tengok. Tapi menarik dalam Outsyedthebox, aku cut paste sikit "Pemandu Director RM49,000, Assistant Director RM31,600, Senior Manager RM21,000, CEO Agensi Inovasi RM69,000, CEO SPAD RM58,500**, CEO Talentcorp RM35,000" dia dapat dari berita dalam the malaymailonline yang dapat berita dari sorang MP pembangkang.
    Tuuu diaa gaji depa...aku pun tak tau nak kata apa..Hang rasa la Kluang, orang dalam PMO dengan PMnya`sekali ni pandang kita macamana? Bodoh sangat kaaa,..Depa ni dok tau yang kita tak tau, depa tak tau yang kita tau, nak kata depa ni apa pun tak tau, aku pun tak tau....
    Tak larat nak habaq tak larat nak sindiaq,...apa kita nak buat lagi...la aku tanya hang punya pandang pulak!!

    ReplyDelete
  3. Kenapa kita begitu sinis dan terkejut dengan mereka yg bergaji besar sedangkan sudah lama kita boleh menerima menteri Dan pemimpin yg bergaji kecil tetapi sekelip mata mampu Ada rumah besar dan kereta besar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa kata kita buleh terima, Kluang,.. Orang lain aku tak tau tapi aku tak terima,... kat mana aku nak tunjuk yang aku tak terima,..nak pangkah pembangkang?...patutnya depa tu masuk kedalam skim gaji kerajaan,..dok dalam agensi tu yang depa lemak...Bab menteri dan pemimpin gaji kecik ada rumah besaq dan kereta besaq tu yang orang kata bagai cacing naik ke mata...nak buat camana,..harap blog hang ni la aku tumpang luah perasaan,..kalau aku dah fedup harus jugak aku pangkah pembangkang masa kedepan ni...

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...