Thursday, October 10, 2013

siapa yang arah hisham membuat penafian..

1.arahan najib supaya ketiga-tiga mereka dipilih semula dan dikekalkan adalah tidak masuk akal - begitulah kurang lebih ungkapan penafian yang dibuat oleh hishamuddidin berhubung desas desus najib ada keluarkan arahan supaya perwakilan mengekalkan hisham, zahed dan shafie.

2. mengikut sumber, ini bukan lagi desas desus sebaliknya yg terpantul keluar dari mulut tekiu adnan dalam satu majlis di kuala lumpur walaupun kemudiannya cuba dibilas itu adalah pandangan bukan atas kapasiti setiausaha agung umno !!!

2a. hebat benar ku nan buat statement macam tu dan sampai sekarang tidak siapa berani menegurnya atau dikenakaan apa-apa tindakan.
2b. Najib sendiri masih mengambil sikap membisu.

3. Sejauh mana pula hishamuddin pasti itu bukan arahan najib? mungkin najib buat arahan tanpa pengetahuan mereka (hisham/zahed/shafie)

4. Jika pun ada arahan najib - arahan itu sesungguhnya wajar kerana sebagai presiden dia tentunya mempunyai keperluan untuk memberi pandangan.

5. Yang hilang akal atau kurang akalnya ialah  kalau najib beri arahan untuk menyingkirkan mereka?

6. Persaolannya, kenapa hisham sahaja yang menafikan, apa pula kata zahed dan shafie?

7. Yang tidak masuk akalnya sekarang ialah kita semua nak tahu siapa sebenarnya yang memberi arahan kepada hisham untuk membuat penafian?

Yang terbaru kini ialah penglibatan Istana dalam mempengaruhi perwakilan untuk menyokong Hisham - Apakah ini juga kurang akal dan akan disangkal oleh Hisham.

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...