Monday, April 23, 2012

Blog politik pun dah gila iklan

Diperhatikan semakin banyak blog2 yang mempunyai nama dan ramai ikutan telah memasang slide atau paparan iklan seperti facebook, twitter, nuffnang dan sebagainya hingga menggangu secara melampau untuk pembaca membaca isi kandungan penulisan.

Tidak dinafikan semuanya ingin mengambil kesempatan untuk menambah wang tetapi gangguan itu secara langsung atau tidak memang kurang selesa dan kadangkala membuatkan minat untuk terus membaca dihentikan dan blog itu akan ditandakan sebagai 'bermasalah' dan tidak akan dilayari lagi.

Matlamat penulisan tidak tercapai.

3 comments:

  1. Bro Kluang Diamond Jubilee hall...blok politik macam orang politik jugalah..cari duit dan duit...tabor janji tabor fitnah...lepas tu tak mengaku..ha ha ha (Aku dengar banyak GLC Johor kita kena paksa kasi duit untuk Kembara Mahkota)

    ReplyDelete
  2. Kembara Mahkota memang pakai banyak duit..mana datangnya...faham2 sajalah...tapi yang bagus secara tidak langsung, rakyat dapat kebaikan, jalan tar diturap, kawasan dibersihkan, longkang clear jika jalan dan kawasan itu akan dilalui dan dilawati oleh Baginda.

    Kalau tak ada Kembara Mahkota, duit 'diperabihkan' jugak ikut cara lain, sama2 depa.

    Apapun infrastruktur dan kebersihan di Johor masih dalam tahap -A. Jom melawat Kelantan dan Bandaraya 'Islam PAS'nya - Tahap gaban.

    ReplyDelete
  3. kepala bapak kau kluangman cakap ikot sedap mulot je. ape sumber kau cakap macam tu? mulut kau lg busok dari sampah la siak.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...