Monday, July 14, 2014

mAHATHIR DI pENTAS pas jOHOR.. ??

Bukan sesuatu yang mustahil untuk Tun Dr Mahathir berada di pentas PAS di Johor berhubung isu campurtangan Istana dan Pembangunan Iskandar di Johor berikutan PAS Johor bersikap terbuka, mengalu-ngalukan dan menyambut baik komen dan kritikan Tun.

Walaupun sebelum ini ada desas desus kerajaan Johor berminat menghantar rombongan bertemu Tun untuk memberi penjelasan dan kompromi tetapi tidak pula diketahui samada sudah berlaku atau itu hanya satu dongengan.

Apapun jika Tun Mahathir mengulangi lagi sekali berada di pentas PAS sepertimana yang pernah dilakukannya sebelum ini di era Paklah atas kapasiti perjuangan untuk orang Melayu dan rakyat Johor, UMNO harus merasa khuatir. 

Walaupun kemungkinan besar Melayu Johor bersikap mempertahankan Sultan dan MB mereka tetapi itu bukan satu jaminan ianya selamat !!!

"The Pas VP wants Tun Dr Mahathir to continue to  champion the interest of the people of Johor i.e. The Iskandar region and issues surrounding the foreign direct interference via foreign direct investments facilitated by the royalties and a subservient state government. "

INI JUGA SATU LAGI ISU
Former Prime Minister Dr Mahathir Mohamad today,said Malaysia was not too smart when it came to signing agreements with foreign powers. In his speech at the launch of an anti-TPPA book, he cited the contracts signed by the Malay rulers to hand over control of their states to the British 'for as long as there is the Moon and the stars'.

3 comments:

  1. Ha..ha..ha...

    Johor tuh Muhideen dah jual seket...

    Lpas tuh, Pak bodolah pun jual seket....

    PAS nih tak lebih dari haiwan yg menyalak ajer!

    Lpas tuh soltan pun tak nak putih mata....

    Lpas tuh Johor pon boleh tukar nama.... mcm JoeHole ker... Job*r ker...

    ReplyDelete
  2. Kritik tun tu bagus. Kritik tu makna syg pd bangsa dan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangsa dan negara mesti dibela dengan menghalau musuh dari bertapak dibumi ini.

      Delete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...