Monday, July 21, 2014

3 Kesilapan Besar Mahathir...Kenapa pula dengan Muhyiddin

Secara langsung atau tidak:
.
1. Membawa masuk dan memberi kepercayaan kepada Anwar.

2. Menamakan Paklah sebagai penggantinya.

3. Menamakan dan menyokong Najib mengganti Paklah

Tentunya Mahathir sudah menyedari, mendiamkan diri dan tidak lagi mengulangi kesilapan untuk mengambil usaha untuk menamakan dan menyokong Muhyiddin sebagai pengganti Najib.

13 comments:

  1. YA BETUL KITA LANTIK ENGKAU LA JADI PM..

    ReplyDelete
  2. Para 1 tu mungkin betul tapi nak buat macam mana , kalau pun boleh kena tipu oleh munafik yang pandai menyamar sebagai orang alim , para 2 dan 3 tak betul kerana perwakilan umno yang mengundi mereka ini untuk jawatan naik presiden dan timbalan presiden umno jadi Tun M tak ada pilihan yang banyak untuk memilih jadi salahkan perwakilan umno yang bangang , contoh paling klasik pemilihan ketua pemuda 2009 perwakilan jenis lapaq duit dan kontrak khairy boleh naik jadi ketua pemuda jadi salah lah semua si bangang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko lah macai yg paling bangang sekali sebab mengundi peringkat bhg.. suka2 ko je kata 1 betul 2 3 tak betul.. macam ler ko betul sgt..

      Delete
  3. Kalau dibenarjan. Beri saya 1 hari untuk menjadi PM, pertama saya lantik semula Mahathur sebagai PM dan Ku Li sebagai TPM...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni lg sorang tak betul. dah macam citer keling je..

      Delete
    2. Ko ada idea? Langsung tak idea, jenis pakturut...

      Delete
  4. woi 8:46, habis kau handal sangat ke? kalau kau jadi pemimpin pada masa tu sapa yg akan kau lantik? kepala hotak letak mana. kalau sekadar pemikir picisan jangan nak komen orang macam tu. bersyukur lah kau masih selamat sejahtera sehingga kini.

    ReplyDelete
  5. kalau aku jadik PM plak, aku pinda perlembagaan, turun taraf status warganegara cindia/benggali daripada warganegara kelas 1 kepada kelas 3 sahaja. Boleh cari makan, boleh cari harta tapi tak boleh mengundi, tak bleh jadik PM, MB,KM atau exco majlis tempatan.. hahahaha. Amacam, ganaz x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong kita hapus hak keistimewaan melayu yang tak istimewa tu dan dalam masa sama kaji semula kelayakan kerakyatan orang cina/india.
      Bagi kad pengenalan merah je! Sebagai penduduk tetap bukan warganegara.
      Tapi mesti ada brann...kalautak ada brannn jangan mengaku umno sebagai pejuang bangsa wakaka

      Delete
    2. Mari tengok film 3 abdul, ada benda tersirat tau dalam filem tuuu....
      "SAPA MARAH KENA JUALLL"
      Berani ker diorang langgar perjanjian "KONTRAK SOSIAL"???
      Hahahahaha

      Delete
  6. Pilih sapa pun Mahathir tetap salah. Dalam UMNO yg ada sekarang semua sampah. Dia pun ngaku UMNO dah teruk ke akar umbi.

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...