Tuesday, July 14, 2015

IKUT JEJAK KAWAN KAWAN TUTUP KEDAI..

KEMASKINI 4:

Ahmad Husni disaran henti menyebarkan maklumat palsu 1MDB, berhenti mengajar dan mengajak rakyat berbohong dan berhenti mengajak rakyat percaya kepada pembohongan.
Gunung dikejar takkan lari, sabar tunggu laporan penuh Audit Negara hujung tahun ini.







KEMASKINI 3:

Najib suruh intai Lailatul Qadar - apa TV3 dapat..

# dicadangkan Mokhzani menjual semua kereta mewah tersebut dan dermakan kepada 1MDB yang sedang bermasalah membayar hutang.

KEMSKINI 2:

Kalau ada pemimpin yang buat ucapan selamat hari raya tahun ini dan berakhir dengan memohon ampun dan maaf darinya sekeluarga.
Minta maaf ye Tan Sri dan Dato' - rakyat belum dapat memaafkan sehinggalah Audit Negara membuat laporan terakhir hujung tahun ini dan masih banyak lagi siasatan yang sedang dibuat belum selesai.
Mohon maaf kena ikhlas dan sebut satu persatu kelakuan dan tingkah laku yang silap dan salah.

KEMAAFAN DITANGGUHKAN


KEMASKINI 1:

Untuk high profile isu semasa mencari kesimpulan, jawapan yang paling tepat, terunggul dan tersusun, angel politik, untouchble.  
Bacalah fiction and ghost story by MTRPK RM ARUL SDN BHD &  PARTNERS.




POSTING ASAL

# Empat Pendekar Private Investigator











6 comments:

  1. Selamat pulang ke kampung & Selamat Hari Raya,
    Maaf Zahir Batin KD sekeluarga.

    ReplyDelete
  2. BERITA TERBARU! PANAS! PANAS! PANAS!

    Kenyataan Ketua Audit Negara Tan Sri Ambrin Buang
    ``Sebenarnya, transaksi USD700 juta yang menimbulkan banyak persoalan serta mencurigakan memerlukan Jabatan Audit Negara lebih banyak masa untuk siasatan lanjut sebelum membuat kesimpulan akhir.”

    Intipati yang boleh diambil adalah ;
    memang benar, memang sahih lah, wujud USD700 juta itu dan ianya bukanlah cerita yang di reka-reka!

    Tindakan Seterusnya adalah;
    Dato Seri Najib, letak jawatan aje lah , lihat Pak Lah yang bersara tu takda orang kacau lagi dah, kami rakyat marhaen pun tak nak perkara ini berpanjangan, kerana kami lebih sayangkan alif ba ta!

    ReplyDelete
  3. Apa yang benar ni......bacalah statement betulx.Memang betul komen JD dalam blog Life Annie,ramai pengomen dalam blog biol......contoh terbaik JD.
    Melalak la aja,dah Julai dah,Najib masih PM.....Beri la sejuta alasan tapi tanya diri kenapa ia nya tidak terjadi,gunakan otak betulx dan jangan buat rumusan bangan macam di atas.......

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...