Thursday, July 9, 2015

Janganlah sampai integriti Petugas Khas ini pun menerima nasib yang sama..










#
Elakan cabar mencabar sesama pengomen di sini, soal peribadi selesaikan di luar.
Nama kurang penting - isi hujah mencerminkan nama.
Hormati perbezaan pendapat.
Hujah ada isi, message atau fakta yang mahu disampaikan, bahasa sopan.
Hujah pada tajuk.

9 comments:

  1. Bukan main susah nak tentukan account najib kat ambank tu wujud ker tak wujud..jgn kate tggu kucing bertanduk, tggu ted manoff berekor pun tak.siap siap siasatan...integriti??!!.. hmmm entahlah..mcm ke laut ader lar..

    p/s: ted manoff .. ko gosok gigi dulu sblm.komen..mulut bau longkang lar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ted Poyology Manoff - pembina tamadun (sendiri declare)

      ..da jadi tradisi macai macai penyapu najib bapok..perkataan anjing dan babi tak lekang di mulut dan di tangan...

      p/s: raya nanti jgn lupa cium tangan rosmah penguin sampai lebam...huhuhuhuhu..

      Delete
  2. Jawapan yang diberikan secara tersirat oleh AG ialah ....
    Ah Jib Gong pernah ada akaun di ambobank
    akaun tu pernah aktif bermakna ada kemasukan dan keluaran wang
    akaun itu kemudiannya ditutup
    akaun itu x perlulah disejukbekukan ... kerana akaun tu dah tak aktif ... itu yang tidak difahami oleh penjilat tegar Ah Jib Gong ... itulah yang menyebabkan mereka melompat gila2 bila dapat tahu yang akaun Ah Jib Gong tidak disejukbekukan ...
    Tetapi pasukan penyiasat merampas dokumen berkaitan urusan kewangan dalam akaun itu kerana wujudnya kaitan dengan fitnah yang dikeluarkan oleh WSJ ... dan ini menimbulkan kebimbangan AG jika sekiranya WSJ dapat maklumat perincian dalam akaun tersebut maka ianya menjadi senjata ampuh untuk memberi aib yang jelas kepada Ah Jib Gong ....
    the games was over ... terapi Ah Jib Gong masih perasan yang rakyatnya secerdik Ahmad Maselang cgpa 3.95 dan sesetia penjilat tegarnya

    I LOVE PM and Second PM thats was powerful then PM itself ...

    ReplyDelete
  3. Kamu orang percaya tak... gaji beribu-ribu.
    tapi akhirnya akaun dah kena tutup.
    Pelik sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Percaya kalau kaki akaun tu milik kaki penipu macam PM bugis .....kadang kadang bukan kena tutup tapi dia tutup sendiri nak lari la tu , kerana , pihak tertentu buat laporan . akhirnya nasib malang menimpa orang yang lapur.

      Delete
  4. kd, dorang ni jenis tak makan nasihat agaknya. kan ke kd dah bagi tahu, komenlah ikut asas, kalau ada fakta gunakan fakta. kalau boleh tunjuk bukti lagi bagus. hormati perbezaan pendapat. utarakan pendapat menggunakan bahasa yang sesuai dan tak payah la nak aibkan pengkomen2 yang tidak selari dengan anda. biar berlaku wacana dan percambahan fikiran tanpa dipengaruhi oleh emosi dan nafsu amarah yang tak perlupun. kd buka ruang komen agar berlaku interaksi positif. kalaupun anda dapat menulis kata2 hinaan kt sini, anda bukan untung apa sangatpun. paling2, pihak satu lagi akan keluarkan hinaan sebagai balasan. maknanya, apa yang kd harapkan dalam mewujudkan ruang komen tidak tercapai. yang dapat ialah keseronokan menghina orang lain dan menunggu giliran untuk dikutuk pula. harap patuhi apa yang kd harapkan kat atas tu.

    ReplyDelete
  5. Menghargai perbezaan, jgn perbezaan d anggap bermusuhan, tapi kenapa komen yg tak memihak najib d anggap rba macai dap bagai? Kita kritik sebab syg umno, kita nk umno kembali kuat, bkn kuat ampu, umno sekarang dlanda krisis persepsi, ank muda makin jauhi umno, klau tk UBAH sekarang, pilihanraya akn datang umno hanya tinggal sejarah!

    ReplyDelete
  6. Sya rasa kirja2 kaberap sudah, tengah dan masih di jalankan!! Sya pikir hal ni libatkan ramai PIHAK dan akan menjahanamkan seluruh 'TIANG' negara! Cuba bayang kan kalau org biasa wat hal...kalau org biasa transfer duit, kalau org biasa ada akaun sebegitu, klu org biasa tipu...apa akan jdi kpd org biasa tu?

    Tu psl mlm tdi pondan bugis dgn muka konfiden bapoknya boleh kata 'kebenaran akan diketahui tak lama lgi' seolah2 kebenaran tu dia & suku sakatnya tgh buat...

    Apapun Allah maha kuasa, sebijak mana pun pondan penipu ni dia tak boleh tipu diri sendiri dan TAK boleh tipu Allah...1 hari dan diharap secepat mungkin, Allah akan tunjukkan kekuasaannya!!!

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...