Thursday, November 23, 2017

MUKHRIZ BIKIN PENDEDAK SAWAN

Tanpa perlu saputangan untuk lap mulut yang berbueh, atau angkat satu jari, atau angkat kedua dua tangan, tanpa perlu pusing seluruh badan atau pusing muka, juga tak perlu bahasa kasar..

Dengan ayat yang pendek, Mukhriz buat pendedak naik sawan...









11 comments:

  1. Replies
    1. 22 tahun dan kekal hidup bebas dan sihat.

      Ada yang akan berakhir seumur hidup di sel.

      Delete
    2. Malah dijemput di sana sini memberi pandangan & nasihat dalam forum2 antarabangsa seperti di Sudan, Abu Dhabi, Jepun & UK (Oxford).

      Najib...APA ADA, di persidangan APEC baru2 ini pun terbiar pinggir tak dipedulikan orang, tak pernah terjadi dalam catitan sejarah negara.

      MEMALUKAN & MENGAIBKAN SUNGGUH....!!

      Delete
  2. Tiap yang mula akan berakhir.
    Berapa lama penyelewengan dan pecah amanah boleh bertahan?
    Berapa lama penipuan rakyat boleh berlanjutan?
    Berapa lama rakyat boleh menahan segala kerenah pasangan klepet?
    Dan berapa lama rakyat terdaya menahan susah hanya gara=gara nak mewahkan pemimpin?

    Lambat dengan cepat mereka pasti akan jatuh tersungkur juga.
    Semasa ada kuasa semua orang sanggup jilat.
    Bila hilang kuasa semua orang akan meludah.

    Ketika itu baru mereka berdua akan kenal siapa kawan mereka.

    Hari dan masa mereka Allah Taala yang akan tentukan, amin.
    Ada mata ada telinga, kita tunggu lihat dan dengar.

    ReplyDelete
  3. Mcm bapak Boboi Bengap la.. Bila hilang kuasa mula la diludah kerana angkara kebejatannya selama 22thn.. Kikiki.. Tinggal beberapa kerat je Rakyat yg masih percaya dgn temberang dn penipuannya. Itu pun specis terbengap abadi yg rela diperbodohkn secara terus menerus oleh bapak kpd boboi. Rasakn sekarang... Kini baru kau mengerti maksud "Buku dgn Ruas" yg ditunjuk ajar oleh Najib.. Kikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diperbodohkan dgn power bank berpasir tu ke? Hati2 jgn sampai dimaki bangang lagi.

      Delete
    2. Pls take note...

      Robert Mugabe were sacked when he ousted his Deputy & took his wife as replacement.

      Najib soon will earn same fate owing to the fact he let his witchy-bitchy wife as the PM & Finance Minister behind the curtain.

      Delete
  4. buku dgn ruas dari pahlawan yang hilang telur bila kena senggul dgn bini...kikiki...

    ReplyDelete
  5. MO1 Tetap PM paling haprak,,nak saman dah beberapa ratus hari selasa berlalu,, nak ajak berdebat tak ada bodek,,pendek kata paling haprak cap ayam...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cap ayam yg tak tau malu & perasab bagus.

      Delete
  6. Cai Trompah Taek Pelesupasir 4000 dah tinggal berapa org? Ramai dah tak tahan dimaki, dikerah langgar blog2 PH.
    Media UMNOBNPAS hihab litup sehala tanpa diskusi.
    Dari situ pun sudah nmpk jelas, siapa yg panik gigil.
    Maki,Angkuh,Riak,Klepet,Tipu, Fitnah,Lelong harta rakyat, Hutang, Joli, Tabur lah fitnah, dedak semahumu, Wang curi lelong masih byk. Pecah lah amanah dgn selicik kau boleh.

    Rakyat tak buta, tak pekak..mungkin sikit dipaksa bisu sj.
    Detik kemusnahan UMNOBNPAS sudah ditentuNYA, dan Rakyat menagih janji Allah itu dgn taat.

    ReplyDelete