Wednesday, November 22, 2017

KENA HALAU PUN DAH NANGIS, MACAMANA NAK JADI KERAJAAN.. ELOK BIARKAN JE PAS PERINTAH KELANTAN..

umno kelantan disaran bukan setakat boikot persidangan DUN akan datang tetapi boikot juga  pilihanraya, jangan bertanding.

Norzula yang menangis juga dianggap lakonan oleh Speaker mungkin ada kebenarannya.

Norzula dijangka tidak akan dicalonkan semula untuk PRU akan datang kerana masalah kesihatannya.





Bila kena batang hidung bukan main rasa kejinya. Speaker Kelantan mungkin sekadar menjadikan Pandikar Amin idolanya.







7 comments:

  1. Ini baru aksi pembuka, aksi penamat pula apabila najib dan rosmah berjalan beriringan sambil memakai baju seirama berwarna oren, tangan bergari, sorang menangis teresak esak manakala seorang lagi meraung.

    Bukan! Bukan! Bukan! Kerana mereka didapati bersalah menyamun wang dan harta rakyat....

    Sebaliknya,

    Mengenangkan mengikuti perangai se ekor macai yg gemar;

    Maki hamun
    Berpantun
    Mengadu domba
    Kincing kuat
    Boleh tambah lagi...

    Inilah puncanya najib dan rosmah menangis dan meraung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai itu hanya mampu menciplak, mengkopipes, mecncarut, biadab dgn pelbagai nama samaran. Namun yg pasti, dia pernah mengaku sebagai pengidola KJ lantas mengambil nama 'Kejora' dan kini terkenal dgn 'Kojolla'.

      Untuk level dia, saya ingin berbalas pantun dgnnya....

      Salleh Ketiak Mat Malasan
      Dahlan Lancau malangnya nasib
      Bukankan tidak keterlaluan
      Semua menyakau pencacai Najib

      Membujur lalu melintang patah
      Alang mandi biar basah
      Tidak kalu kerana Rosmah
      Negara tidak hancur musnah

      (Itulah senario dalam negara sejak 2009).

      Delete
    2. Ni le orang tua kutuk tak sedar diri. Dh tua tua pun masih melangok kt blog utk tabur fitnah dn tabur perasangka. Bahasa orang tua Ottaman ni pun terlalu biadap. Dh tua tp bahasanya mengalahkn anak anak remaja gelandangan yg kurang ajar. Mngkin anak anaknya atau baka keturunannya mmg specis tak beradap dan biadap !

      Delete
    3. fuh...ni da bukan berasap lagi ni... tapi da macam keluar tanduk kat kepala...

      Delete
    4. Selama ini yg memaki carut, kopipes, menciplak, berpantun sampah tu siapa, haaaaaa....???

      Delete
    5. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Ini bukti yg saya petik dari blog Shahbudin hari ini...keluhan Kejora aka Kojolla biadab lagi tak bertamaddun apabila dia kelu hilang punca kena asakan saya.

    "Anonymous 24 November 2017 at 22:43

    Wak Suman Tempe...Kalau aku nak KONGKET panTAT Bini kau boleh tak!!!!

    ReplyDelete