Sunday, November 12, 2017

PENYANGAK PENYANGAK PENYANYAK SEBENAR MAKIN HAMPIR DIKENALPASTI..

Oleh kerana macai² najib sedang bertekak sesama mereka tenrang power bank pelesu....kita tak sentuh hari ini tentang umno..

Kita tengok  apa perkembangan hadi yang disergah SR....









Kalau makan duit hasil penyangak, adakah orang itu penyangak juga... (?) Yang dah makan, sendiri kena sedar...tak perlu hipokrik dan minta orang lain bawa 4 saksi..kita tak sebut nama pun.

14 comments:

  1. Kenapa tak sebut nama penyangak? Supaya tidak boleh disaman...........

    ReplyDelete
  2. Dah disebut ribuan kali, tapi dia tak saman juga..

    ReplyDelete
  3. La, ada beruk terasa pedas dah. KAH KAH KAH

    Manja macam celaka. KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  4. klu x de penyangak dlm PH, kenapa nk terasa? hehe

    ReplyDelete
  5. Kini dengan perkembangan-perkembangan terbaru di Amerika, United Kingdom dan Arab Saudi sudah pasti akhirnya akan membongkar siapa dalang-dalang sebenar yang menyamun wang IPIC dan BSI Bank dan mengubahnya di beberapa negara termasuk Amerika. Percubaan berulangkali untuk mengkambing-hitamkan Najib dan 1MDB ke atas jenayah tersebut pastinya akan menemui kegagalan kerana bukti-bukti yang dikemukakan hanyalah berupa bukti-bukti rekaan yang palsu dan auta. Manifestasinya kedua-dua saman sivil DoJ telah menemui titik-titik noktahnya.

    Ternanti-nanti pula kita, bila macai-macai dan tuannya ingin melancarkan saman sivil DoJ yang ketiga tetapi persoalannya pemangku peguam AS mana pula yang ingin dikudakannya.

    Kenyataan bahawa IPIC yang menyatakan dana syarikatnya telah diselewengkan adalah satu fakta yang tidak boleh diubah. Apatah lagi 1MDB juga sudah membuat kenyataan terbuka, mereka tiada kehilangan wang atau kecurian. Kenyataan yang disokong oleh Laporan PAC yang berdasarkan Laporan Audit.

    Apa-apa hal pun perkembangan di luarnegara ini semakin menarik untuk diikuti! Kini pemburu sudah menjadi binatang buruan.

    ReplyDelete
  6. Beban batu yang digalas UMNO sudah tiada lagi. Bebanan batu-batu ini samada sudah dihumban ke gaung atau ianya secara tersendiri terhumban amat melegakan UMNO. Sekarang UMNO sudah kuat, mantap dan utuh perpaduannya. Pergerakan-pergerakannya senada tanpa langkah-langkah yang sumbang seperti sebelumnya. Walaupun masih ada sedikit kudis-kudis, tetapi itu tidak membimbangkan. Letak saja ubat, esok, lusa, tulat kering sembuhlah ia sementelahan lagi kudis-kudis buta dan tokak yang merbahaya sudah lama disental dan dikerjakan sehingga sembuh tanpa ada sedikit parut-parut pun yang tinggal.

    Dengan keahlian yang semakin meningkat saban minggu dan dengan kewibawaan Najib dan Zahid berganding bahu tanpa ada perasan curiga mencurigai, bahtera UMNO belayar gagah di samudera nan luas bersiap siaga mempertahankan nusa dan bangsa.

    InsyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 931 terima kasih kerana membuat hiburan..

      Delete
    2. yeker kuar .931 kau ni syok sendiri nampak .klau kuat sangat bole la adakan pru cepat..kitaorg org umno gak tapi ini kali ingat mau pangkah pembangkang plak..tak sanggup nk bersetongkol dgn penjenayah ..

      Delete
    3. Mungkin diluar kita nampak mcm kudis. Tp didlm pekung yg tak boleh diubat kerana cancer stage 4.

      Delete
    4. Strategi teka-teki tarikh pilihanraya yang dilakukan Najib berjaya membuatkan pakatan pembangang mengelabah dan hilang fokus.

      Jika mereka ada bukti-bukti yang berfakta bagai dikata, sepatutnya perkembangan di United Kingdom diambil peluang sepenuhnya.

      Tetapi ironinya, mereka mengharapkan PRU lebih awal.

      Cerdik Najib ini!

      Delete
    5. UMNO sihat luar dan dalam dengan keadaan fizikal dan mentalnya berada di tahap terbaik. Apatah lagi ia dikemudi oleh Najib yang bijaksana dan Zahid yang cendekiawan.

      Ini membuatkan seterunya makan hati dan susah hati bak kerana hasad dengki yang tidak terbatas hingga dihinggapi penyakit mudah lupa dan tak tahu apa-apa tetapi berangan pula hendak berkuasa semula.

      Delete
    6. Pengkhianatan terhadap UMNO yang dilakukan oleh musang berbulu ayam pada PRU-12 tahun 2008 menjadi pengajaran yang berguna buat kepimpinan UMNO sekarang. Justeru itu beberapa langkah sudah dan sedang dilaksanakan bagi menangani masalah ini.

      Pengkhianat merasakan diri mereka cerdik, tetapi sebenarnya mereka bengap. Mudah sangat dibaca dan diperdaya kembali.

      Delete
  7. Penyangak telah lama pun dikenalpasti.

    Hanya menunggu masa untuk penghakiman dijatuhkan.

    Sementara itu biarlah mereka bersukaria terlebih dahulu.

    Dah tak lama mana sangat pun.

    ReplyDelete
  8. Tuding JTaek Low pulak daah.
    Siapa jaga kuasa mutlak sign dan ambil hutang?
    Siapa Jib , sia J Taek?

    Siapa makan Taek?
    Sebab apa 4000 caitrompak taek perlu.masok promote UmnoBnPas di blog Ph?

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...