Friday, November 3, 2017

TAHNIAH TV1....KELUAR DARI KEPOMPONG RADIO TELEVISYEN UMNO







16 comments:

  1. Rasa aku zaman Madey dulu semua TV Radio kena KUNCI dari cerita samun dan rompak menteri dan PM.
    Sekarang zaman Najib semua dibebaskan, sebab itu Madey seronok jadi pembangkang..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kihkihkihkih..tersilap pilih panel...

      Delete
    2. Yeke ada samun dan rompak?
      Tp najib sokong je tanpa berbelah bagi.
      Najib ni perompak jgk la ye?

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen biar ada berlapik, aku delete sebab tak mau kamu merengkok dalam lokap sebab marah cara kurang ajar pada anak raja.

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah perangai pecacai besar kepala, hello bro..bukan semua orang boleh beli dengan duit.

      Komen TMJ memang tepat, panas sampai ke jubor puak ni..

      Kalau tak boleh tahan, terjun sungai je bro..

      Delete
  6. http://kluangmanexpress.blogspot.my/2017/11/bajet-2018-apa-yang-kerajaan-nak-bagi.html?m=1

    ULANG ENTRI BANGANG KLUENGMEN YG LEPAS KIKIKIKI....

    22 TAHUN KUTTY BERKKUASA SUMA BRLANJAWAN DEFICIT... PA LAH PM ZZZZzzzZZZzzas PON BELANJAWAN DEFICIT.... CER GUNA OTAK BILO NAK TULIS SEJARAH BELANJAWAN PM DOLU DOLU...


    KIKIKIKIKI...

    22 TAHON BERKUASA SUMA BELANKAWAN DEFICIT
    SIBAK BALIK SEJARAH BLANJAWAN PM DOLU DOLU
    TULIS KUTUK JER PANDAI TAPI PENUH TAIK KINCIT
    SIMPAN SIKIT BANGANG TU HINGGA SAMPAI PRU

    KIKIKIKIKI... KLUENGMEN ARE YOU OKEY..?

    KIKIKIKIKI.... BERAMBOSSSS BARUA SPORK@DAP



    INI KALI...HAAAHHHH....!!!

    ReplyDelete
  7. 312 dan seangkatan.
    Melayu akui Islam ,tp Kuno Jahiliah ala Sarip Dol.
    Masok rumah jiran, tak jemput tak salam, amok pecah pinggan mangkok.
    Tn KD,
    Caipelahap taek sememang kurang siuman. Kasi delete sj. Blog UMJOBNPAS, tak telus pulak, gelap.Sekutu syaitan sememang suka gelap. Hampeh

    ReplyDelete
  8. Salam Bro KD.

    Dh ketandusan isu ke bro?

    Cerita yg tengah panas skarang ni bro tak nak buat posting ke?

    Cerita tentang knapa Sultan Selangor murka???
    Kpd siapa yg Sultan Selangor tu murka?

    Buat la posting yg hangat dn ada isu bro.

    Rindu la nk tengok bebal bebal terkinja kinja dgn aksi sarkas mempertahankn keceluparan Tuan Pengerusi PH.

    Mesti syiok dn happening blog bro nanti. Isu tengah panas tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fikir reverse sikit.
      Jika ada sultan keturunan mamak atau kutty, habis caiplelahap taeklow dan TPM.
      Haa??, ic tu kt mana , bila ?
      Hampeh tul. seorang Jawa mungkin lupa..mamak tak lupa.

      Delete
  9. Aku luluskan juga komen yang rendah mutu.. Kesian pula, orang tulis, dia pun nak tulis

    ReplyDelete
  10. KELUANG MAN TU KETURUNAN BOGIS TOTOK.. TAPI TERKINJA KINJA BILA KUTY CAKAP BOGIS LANUN JAHAT PEROMPAK SEMATA2 DEDAK TOKONG... ALAHAI... SAMA DNG PUAK BLOGER BUDIN... SUMAN.. RAKT.. RAMAN JPC... POMEN BAWAH TANAH... JON DOE.. ZACK.. MAMPADULUNG A KADIAQ JASIN... JIDIN.. KIDIN... SUMA BOGIS TERKINJA KINJA DI CACI MAMAK... ADOOIII...III...

    HADAM KAN SEBLOM DELET...

    ReplyDelete