Sunday, April 5, 2009

Tak cukup tanah untuk berlari..

Dalam kecelaruan Anwar ke atas perlantikan Najib sebagai PM dan kemasukan semula Tun ke dalam UMNO - Anwar gentar dan dengan tergesa gesa mengumumkan sesuatu yang kononnya gempaq tetapi nyata mungkin satu pembohongan.

Anwar dapat merasakan detik saat begitu cepat datang dan menghimpitnya.

Satu pembohongan besar-PPP Kedah
05/04/2009 1:58pm
SUNGAI PETANI 5 April - Parti Progresif Penduduk (PPP) Kedah menyifatkan pengumuman pembangkang kononnya seramai 6,000 ahlinya meninggalkan parti itu merupakan satu pembohongan semata-mata.
Timbalan Pengerusi PPP negeri, K. Vadi Veloo berkata, kekuatan PPP di negeri ini masih utuh dengan tiada satu bahagian pun dibubarkan.
''Ia merupakan satu pembohongan dan dibuat demi kepentingan sendiri,'' katanya kepada pemberita di Cinta Sayang Resort di sini hari ini.
Dalam satu ceramah yang turut dihadiri oleh Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Dewan Hock Seng malam tadi, Naib Presiden PPP, Datuk V. Nadarajan mengisytiharkan keluar dari parti itu dan menyertai PKR.
Kira-kira 6,000 ahli parti itu di Kedah didakwa turut mengikut jejak langkah Nadarajan. - Utusan

2 comments:

  1. wow! brilliant nye penulisan ni! kah kah kah.. yang percaya bulat-bulat cakap anwar pon dia jugak...

    kalau dah tau anwar penipu, kenapa nak percaya lagi cakap dia lepas tu rasa marah lepas tu nak bagi tau orang.. rupanya yang dah telan cakap anwar sendiri tu dia.. lepas tu bile dapat tau bende tu tak betul dia rasa marah..

    penulisan ni tak berupa serangan peribadi ke? cakap anwar celaru.. kah kah kah.. mane bukti kau..

    "tetapi nyata MUNGKIN satu pembohongan"? alamak.. kau sendiri dah kire percaya 50-50 cakap anwar sebab ada perkataan mungkin kat situ..

    bukti bukti bukti bukti bukti bukti... kah kah kah kah kah.. gelak besar betul laa aku.. aku punya soalan tak jawab lagi ni... kah kah kah kah kah kah...

    ReplyDelete
  2. dude tgk muka anwar pun kita dah tahu dia penipu.. please lah.. dah terbukti perjuangan dia olok2 je dude.. lepas ni sure dia masuk BN..

    ReplyDelete