Friday, September 25, 2015

BLOG NI NAK KATUP DAH...


TERKINI:
Melantik Zahid sebagai TPM adalah umpama keadaan seperti Mahathir melantik Ghaffar Baba untuk meredakan keadaan pada masa itu. Zahid bukanlah penyelamat sebenar Najib, malah lebih merbahaya dari Muhyiddin dalam strategi politik.

Salleh Said Keruak adalah calon yang paling sesuai, ia kini seumpama seluar dalam Najib, lebih tahu lebih kenal Najib dari Rosmah.

POSTING ASAL:

Dah sampai masanya untuk blog ini ditutup sementara kerana apa yang nak diluahkan telah diluahkan dengan baik oleh Tun Dr Mahathir dalam posting terbarunya.

A to Z, lengkap sempurna tentang Najib.
Tidak ada apa yang baru, tetapi itulah pertanyaan dan persaolan yang sudah lama berlegar.
Najib bukan sahaja gagal menjawab tetapi berdolak dalik dan berbohong.

Blog ini hanya menunggu masa dan detik Najib gugur. Mustahil Najib boleh terlepas..

Jika Najib sendiri gagal menjawab, manamungkin ada orang lain yang lebih tahu darinya.
Janganlah pula ada tukang jawab yang cuba menjawab, itu sekadar menunjukkan kebodohan diri sendiri.

Mohon maaf di atas sebarang kekasaran dan keterlanjuran kata tetapi kebenaran tetap diperjuangkan juga.

Wassalam

18 comments:

  1. Perjuangan belum srlesai bro. Tak elok rasanya berundur semasa perang masih belum selesai.bak kata najib pantang pahlawan bugis berundur dan berpatah balik (pasal layar dah dikembangkan dan sauh sudah dilaboh. Biarkan saja kayar robek dipukul ribut. Dia macamana pun kena terjun jugak tuh). Bukan kah lebih baik admin tunggu dan saksikan samada terjunan dia selamat atau dibaham shark.

    ReplyDelete
  2. Kalau kd berhenti dan tutup blog ni maknernyer kd gagal dan kalah kp penjilat2 najib keparat.
    mereka ketawa besar umpama sisetan melihat manusia meneguk air setan.
    Berhenti dlm mempertahankan sesuatu perjuangan adalah dayus. Pembongkaran kejahatan najib perlu ketabahan yg berterusan. Tak tahu pula kd ni pengecut.

    ReplyDelete
  3. Mahathir siapa??? siapa dia nak adili org lain??

    Kalau majoriti pemimpin UMNO dan ahli UMNO masih sokong Najib, apa masalah Mahathir???

    Mahathir ni bagus sgt ke??? Kalau bagus, kenapa ada gelaran diktator, mahafiraun, mahazalim...

    Inilah manusia tak sedar diri....merosakkan negara dan pemimpin

    Ayat celaka dan sial yg keluar dari mulut longkang dia (Mahathir) ialah bila dia kata 42 billion hilang lesap!!!

    Lepas tu statement berubah rubah dan menyebarkan malumat palsu...maklumat dari perempuan celaka yahudi tu yg dia percaya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku agak kamu ni sakit. Nasihat aku ubat yang dibekalkan itu jangan lupa atau tersalah makan. Akibatnya kamu ni dah mula meroyan. Artikel berbunyi lain dan kamu membebel yang lain. Atau tolong jangan bagi tau yang kamu ni sememangnya terlalu asyik dengan Tun. Pergilah bawak berubat takut2 kamu tak dapat saksikan najib tersungkur.

      Delete
    2. Anon Kejora 6:40, dgr sini baik2....

      Firman Allah swt (Surah Al-Ma'idah, ayat 51) yang bermaksud....

      Wahai orang yg beriman. Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai teman rapat, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kpd setengah mereka yg lain; dan sesiapa di antara kamu yg menjadikan mereka teman rapatnya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu. Sesungguhnya Allah tidak memberikan petunjuk kpd kaum yg berlaku zalim.

      Delete
    3. Bersesuaian dgn ayat 51 surah Al Ma'idah yg tersebut di atas, Najib telah melanggar perintah Allah swt bila dia melantik syarikat yahudi Apco sebagai Penasihat & Juru Perunding negara, dan juga Banker yahudi Goldman Sachs bagi urusan pinjaman multi billion US$ yg membebankan dgn riba yg tak munasabah. Allah swt telah menunjukkan kemungkaran Najib dgn musibah bertali arus di negara baik di darat, udara, gunung maupun di laut serta keaiban besar hingga menjadi tajuk berita & cemuhan seluruh pelusuk dunia.

      Itulah padahnya bila menderhaka kpd orang tua dan khianat pd agama, bangsa & tanah air. Fahaman Liberal, slogan Satu Malaysia serta dayus mengikut telunjuk Bini punca Najib hilang pedoman & menyimpang.

      Najib tidak layak & harus digugurkan sebagai pemimpin negara ini.

      Delete
  4. da tau najib tu degil keras hati yg nak lama2 mengamuk nak dia letak jawatan buat hapaaa? jgn kita pulak yg keras hati mcm dia....nak bawak kemana perjuangan ni? nak bawak sampai tiada siapa yg untung?!!! cukup2lah dgn perjuangan yg kita tahu xkan menang tu....sampai2 pulak nak bawak orang asing masuk campur hal dalaman negara jgn buat gila la...nnti klu pru dtg ko nak undi sapa? nak undi DAPigs? ada pilihan? da najib xnak letak jawatan lebih baik desak dia agar berubah dgn sikap dia tu supaya lebih mementingkan pengundi yg sokong dia...jgn pulak disebabkan najib xmau letak jawatan korang pun sama nak heret malaysia ni hancur sekali.

    ReplyDelete
  5. kd jgn undur
    blog inilah yg wajib aku lawati setiap hari
    kalau tak ada akan terasa kehilangan

    ReplyDelete
  6. Pergi mampuslah pengadu domba..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patah tumbuh hilang berganti. Islam, Melayu & Raja tetap tunjangan kami.

      Perjuangan akan berterusan hingga Najib & Satu Malaysia diluputkan, terutama 1mdb yg karut marut & Melayu Liberal yg sesat lagi menyesatkan.

      Delete
  7. Dah tak dapat bayaranlah tu....
    Aljuburi dah tentu didalam,
    Berseh/DAP dah terasa akan tewas..
    Pas dah berjinak-jinak dengan BN....

    Cari makan kat tempat lainlah pulak!!!
    atau tukar nama dan sokong kerajaan balik.
    lagi baik!!! ( buat U turn )!!
    Cari makan beb!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas berjinak2 dgn bn??
      Bila tu??
      So apa presepsi kau?
      Pas akan rujuk bn??
      ĶIRIM SALLAM!
      kalau pas pegang tgn bn, mamposlah talihayat politik hj hadi..jahanamlah bn dibuatnyer. Biarkan pas gerak atas kaki sdiri. Lagipun itu pilihan kedua bg rakyat yg menyampah dgn jibby dlm bn. Pru14, jibby pasti kuburkan bn, mna lg parti melayu yg baik sikit slepas bn? Jawapan dia adalah pas. Pkr haprak..dap komunis. Bn? Parti layar kembang tp sauh tak cabut! Sah sah driver dia si jibby takde otak!

      Delete
  8. Kd, stay with us.
    Perjuangan blom selesai

    ReplyDelete
  9. Perjuang belum selesai...aku berharap Najib dan macai2 dia akan tersungkur dengan keadaan hina macam Si nuaq berahi....Najib dan macai2 dia adalah pengkhianat yang busukkan nama negara ni jilake punya macai.

    ReplyDelete
  10. Blog sampah. Memang elok katup sama sama dengan Madey Mamak Kerala.Perjuangan taik palat.

    ReplyDelete
  11. GST 6%..
    1.00 = 6 sen
    10.00 = 60 sen
    100.00 = 6 ringgit
    1000.00 = 60 ringgit
    10000.00 = 600 ringgit
    100000.00 = 6000 ringgit
    1000000.00 = 60000 ringgit
    Kalau nilai kecik mmg tak nmpk,, kalau nilai besar di situ kita nmpk,,
    Kalau malaysia 1 juta org belanje 1 RINGGIT malaysia dah untung 60 ribu ringgit, paling SIKIT satu hari,, setahun 21840000 JUTA ringgit,,tu baru SERINGGIT sehari dan 1JUTA ORG...
    Fikir baik baik Semoge duit kita mampu untuk tolong orang susah... -.-
    Renungan Untuk Rakyat 1Malaysia...
    Mangsa Banjir - Rakyat
    Sukarelawan - Rakyat
    Yg Menderma- Rakyat
    Yg Risau- Rakyat
    Yg Bantu Pemimpin- Rakyat
    Yg Kena Berjimat Cermat- Rakyat
    Yg Kena Tipu- Rakyat
    Yg Disuruh Bersyukur- Rakyat
    Yg Selalu Susah- Rakyat
    Yg Kena GST- Rakyat
    Yg kena bayar Tol -Rakyat
    Yg kena bayar hutang -Rakyat
    Yg menanggung beban -Rakyat
    Yg mengikat perut-Rakyat
    Yg tanggung Biawak hidup-Rakyat..
    Bestnya jadi Rakyat 1Malaysia ni.. Semua Rakyat Didahulukan

    Share supaya kita semua sedar.😀😀😀
    Sumber : wassap

    ReplyDelete
    Replies
    1. KD, knp tak pertikai sekali cukai pendapatan? Kita cari duit, kerajaan ambil balik secara paksa. Lepas tu pertikai pulak pasal zakat. Kita yg berpeluh ketiak cari duit, kena serah pada orang miskin dan asnaf. KD, ujian Allah tu maha luas. Dgn kekayaan juga ujian, dgn kemiskinan juga ujian. GST juga ujian. Tinggal di malaysia yg KD rasakan seolah atas bara api ini juga ujian. Mana syukurnya berbanding keluhan dan rintihan kerana ramai kebuluran dan beribu yg mati kerana tak mampu beli makanan? Siapa yg tak mampu beli makanan sejak GST ni diperkenalkan? KD patut buat survey dan senaraikan rakyat yg tiba2 jatuh papa kedana sejak GST diperkenalkan. Sori la KD, bukan niat mengampupun GST ni, tapi biar beri logik dan berfakta akan kesan GST kpd rakyat. Poket tentu akan kurang kembongnya sedikit sebab GST, tapi bukan menyebabkan kebuluran tak mampu beli makanan. Siapa yg ikat perut? KFC, McD, mamak, bistro dsb, sentiasa penuh. Tu apa tu? Kekadang kerana benci dan menyampah kpd seseorg, cerita sengal juga yg diungkapkan.
      Oh ya, GST 6% tu boleh menyebabkan kita rugi sampai 60k jika kita beli barang keperluan sebanyak 1 juta....haha. Berapa ramai rakyat yg bershopping.sehingga habis sejuta sebulan tu? Nk tanya lagi, kad topup telefon masih kena GST, walaupun dulu kerajaan kata akan diberhentikan menjelang sept ( kerajaan dh bohong). Berapa ramai rakyat yg ada lebih dpd 1 telefon walaupun terpaksa bayar GST? Boleh KD buat survey sikit sebelum tutup blog? Sekali lagi aku nk tegaskan, aku bukan ampu atau bodek najib, tapi jgnlah melampau dlm menyampaikan fakta. Berkata benarlah walaupun pahit. Jika benar najib ada salah, its ok. Tapi ada juga kebenaran tentang najib yg disembunyikan. Selamat jalan romeo....

      Delete
    2. KD, knp tak pertikai sekali cukai pendapatan? Kita cari duit, kerajaan ambil balik secara paksa. Lepas tu pertikai pulak pasal zakat. Kita yg berpeluh ketiak cari duit, kena serah pada orang miskin dan asnaf. KD, ujian Allah tu maha luas. Dgn kekayaan juga ujian, dgn kemiskinan juga ujian. GST juga ujian. Tinggal di malaysia yg KD rasakan seolah atas bara api ini juga ujian. Mana syukurnya berbanding keluhan dan rintihan kerana ramai kebuluran dan beribu yg mati kerana tak mampu beli makanan? Siapa yg tak mampu beli makanan sejak GST ni diperkenalkan? KD patut buat survey dan senaraikan rakyat yg tiba2 jatuh papa kedana sejak GST diperkenalkan. Sori la KD, bukan niat mengampupun GST ni, tapi biar beri logik dan berfakta akan kesan GST kpd rakyat. Poket tentu akan kurang kembongnya sedikit sebab GST, tapi bukan menyebabkan kebuluran tak mampu beli makanan. Siapa yg ikat perut? KFC, McD, mamak, bistro dsb, sentiasa penuh. Tu apa tu? Kekadang kerana benci dan menyampah kpd seseorg, cerita sengal juga yg diungkapkan.
      Oh ya, GST 6% tu boleh menyebabkan kita rugi sampai 60k jika kita beli barang keperluan sebanyak 1 juta....haha. Berapa ramai rakyat yg bershopping.sehingga habis sejuta sebulan tu? Nk tanya lagi, kad topup telefon masih kena GST, walaupun dulu kerajaan kata akan diberhentikan menjelang sept ( kerajaan dh bohong). Berapa ramai rakyat yg ada lebih dpd 1 telefon walaupun terpaksa bayar GST? Boleh KD buat survey sikit sebelum tutup blog? Sekali lagi aku nk tegaskan, aku bukan ampu atau bodek najib, tapi jgnlah melampau dlm menyampaikan fakta. Berkata benarlah walaupun pahit. Jika benar najib ada salah, its ok. Tapi ada juga kebenaran tentang najib yg disembunyikan. Selamat jalan romeo....

      Delete