Thursday, September 24, 2015

FBI PUN KECUT DENGAN BUGIS...

Najib membuktikan dirinya bersih...
Tiada tangkapan...

Mereka yang omongan kosong..siasatan FBI dan Juri Agong ......media luar dan pemimpin tempatan tentunya terkedu dengan kemunculan Najib...

Sekadar siasatan (jika ada) dari pihak Amerika ...walaupun dicap memalukan...sudah tentu Najib terbiasa dengan tomahan tersebut.

Najib betul-betul menunjukkan semangat pahlawan bugisnya...

Layar sudah berkembang, sauh sudah berlabuh - Najib tidak berganjak walau diserang musuh.






17 comments:

  1. hahaha, kuat nyindir KD nih.......FBI takut dgn Najib bugis hahahaha.........

    Diorang siasat anak tiri dia yang alih alih kaya tuh, yang PMO kata kaya sebab ada kekayaan turun temurun (legacy of wealth), yang adik adik Najib termasuk Nazir boss CIMB marah, mengata bapak diorang Tun A Razak tak kaya, hidup sederhana, takda turunkan kekayaan.

    Diorang keluorkan kenyataan bertulis dan bertanda tangan, beb, bukan main serius marahnya depa.. Ini saja dah berapa malu. Kalau sabit nama Rosmah ke, Njib ke, dalam transaksi jual beli harta atau ekaun ekaun bank anak tiri dia Riza, ada money laundering ke, waaaaa, mcm berselet tahi le muke die.......

    ReplyDelete
  2. Tarak bukti berani melawan sebagai pahlawan Bugis ke ape le, brader. Cakap nak saman SR dan WSJ, sampai sekarang tak berani pun. Takut kalau saman banyak lagi keluor tahi di Mahkamah nanti ceret beret terkencit.

    ReplyDelete
  3. Kalau saman WSJ ke NYT ke, heboh pasal kes tu aje dah bertahun di Mahkamah. Kalau kalah, malu dan bau busuk bersalah tuh lagi banyak tahun tak hilang di luar Mahkamah.

    Ngaku saje le, Jib. Pastu kata saya nak berundur, letak jawatan. Kalau buat gitu, beribu manusia akan berbaris nak cium kamu. Termasuk Tun Dr Mahathir, Anwarul Al Juburi.............

    ReplyDelete
  4. Sapa kata tak boleh tangkap sebab dia bawak paspot. Google le Vienna Convention on Diplomatic Protocol - kalo buat salah yang takda kaitan dengan tugas diplomatik, sesiapa yang pakai paspot diplomatik pun boleh di tangkap, Beb.

    Tunggu aje le, kalau siasatan atas anak tiri tuh menyabitkan emak atau bapak iri nya, ada nama emak dia atau bapak tiri dia di dokumen ape ape ke, di mana mana ekaun atau punca wang dia terima, alamat kena tangkap le bila pergi ke mana mana negara berkenaan. US boleh mintak Interpol tangkap dia di luar negera.

    ReplyDelete
  5. Binatang ni tak habis2 benci pd saudara seagamanya seolah2 Allah halalkan apa ygvdia tulis kan....
    Cina kapir,dan parti pembangkang yg lain baik betul d mata kau....
    Bertaubat la wahai bloger kluangman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doakanlah supaya Kluangman berubah menjadi lebih baik, aamiin.
      Berdoalah dengan bahasa yang paling indah dan ikhlas mengadap Allah.
      Berdoalah juga supaya tingkahlaku, bahasa dan perangai sendiri lebih baik dari orang lain.
      Berdoalah jernihkan peribadi sendiri, diberi hidayah dan mata hati untuk melihat yang benar.
      Berdoalah dari bersubahat dengan penguasa yang zalim kerana doa rakyat yang dizalimi sangat mustajab.

      Delete
    2. Aku heran camna penyokong Najib nak dapat rakyat sokong bos dia. Cakap cara benda'lah di atas tuh, tak boleh dapat orang kesian kat Najib pun.

      Dah lah tak boleh dapatkan rakyat faham dan tak marah Najib, jadi lebih marak pulak nya. Beri penerangan le, Mamat. Ngapa Najib tak salah dan patut di sokong. Pakai bahasa yang ok le.

      Delete
    3. taksub sangat ke PM, sampai apa pun yg diabuat tetap betul, nik aziz pun kalah...
      guna akal dgn betul kengkawan

      Delete
    4. Tolong bersihkan maruah n fitnah Yg menimpa pm kesayangan anda.... Barulah rakyat yakin kesucian nya...ini hanya pandai Memaki n org lain semua jahat..

      Delete
  6. Saya doakan kluang jadi org yang muhasabah diri... Aminn

    ReplyDelete
  7. Setiap yang bermula akan berakhir, kita tunggu lah hingga ke akhir nya siapa yang menang dan siapa yang tewas

    ReplyDelete
  8. Kalau akhirnya Mahathir silap - kita legaaaa
    Kalau akhirnya Najib salah - bangsa sudah musnah, negara sudah hancur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senang betul ko lepaskan diri ..so selama nie kalu ko bawa fithan tak perlu nak mintka maaf ke KD tp sembang pasal agama punya ler kencang...... syiah apa cerita ??? x hancurkan agama ,bangsa dan negara juga ke?

      Delete
    2. 747, ko Boeing ke ape, hehe

      Apa fitnah nya pun ko tak sebut... Bod betul le ko nih....buang beras sama ruang komen aje ko nih......aku takpe, sebab aku Polis di sini........

      Delete
    3. Adoii 7:59 ko baca ler stament tu bodoh kalu ko polis ko ingat ko pun boleh buat sesuka hati ke ...kan dia cakap kalu TUN silap -kita lega maksud aku bodoh kalu TUN silap so kira settle ke aje ke tak perlu mintak maaf mcm TUN mula main isu altantuya..alih2 TUN akhir mengaku orang lain yg buat persepsi sepatutnya dia bercakap dengan jelas supaya Fitnah / slah faham berleluasa ...

      Delete
    4. Alamak Dol 818, ko masih belom cakap apa fitnah nya KD buat di komen dia di 728 tuh ........sssssuuuuusssssssaaaahhhhh bebenor le nak komunikasi dengan cai Najib mcm ko nih....

      Delete