Friday, September 18, 2015

HALANGAN KE LUAR NEGARA... ISU POLITIK @ KESELAMATAN (?)






# Pintu belakang selalu menjadi pilihan...

62 comments:

  1. KAH KAH KAH

    "sneaking through the back door"....A much loved method of anjing2 dan baruah2 dapigs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sokong siapa saja yang mahukan UMNO ganikan Najib. Tak kira dia keluar dari depan ke dari belakang. Asalkan jangan Anwarul Al Juburi. Saya tak percaya Al Juburi walau pun dia keluar dari tengah. Dia pengkhianat bangsa dan negara.

      Khairuddin buat laporan Polis di sini sana di luar negeri. Tak cayakan akan dapat pengadilan jika buat laporan di negara ini."Hidden hands" ada di sebut di negara ini. Switzerland dah pun ambik tindakan, siasat dan bekukan beberapa ekaun bank orang yang di katakan ada kaitan dengan 1MDB.

      Kalau melarat, menjangkit sana sini dan menyebabkan UMNO tukarkan Najib, bagus. Selagi Najib memimpin UMNO, selagi itu lah masa depan UMNO dan bangsa Melayu tidak di pertahankan dan di majukan dengan pesat.

      Delete
    2. Khairuddin di katakan bankrap. Boleh keluar negara jika Imigeresen benarkan, contoh nya dengan bukti dia nak uruskan perniagaan yang boleh mendatangakn pendapatan untuk bayar hutang dia. Tapi dengan black listing dek Polis, tak boleh harap Imigeresen benarkan.

      Bila dia sudah di siasat, jika di tuduh di Mahkamah, di ikat jamin hingga bicara, dia bebas. Tapi masih tak boleh keluar negara - paspot nya di jangka di pegang dek Mahkamah.

      Nak dapat niaga di Malaysia dalam keadaan ada "hidden hands", susah lah. Dia mesti ada punca bagi menyara hidup dia dan keluarga. Bini dua, mesti lebih belanja dari orang biasa.

      Membuat laporan Polis di mana mana pun tak salah. Ha nya apa yang di laporkan nya itu salah atau tidak. Kalau malumat palsu, salah. Kalau pasal 1MDB, nak membuktikan nya bukan senang. Akuan akuan Xavier Justo kpd Polis Thailand pun tidak merangkumi kesemua aspek yang di bincangkan di negara ini.

      Delete
  2. Ay0ooyO..yidup najib..mati umno..? PrOotT arghh leganya

    ReplyDelete
  3. Passport bukan milik kita nak guna sesuka hati.
    Baca muka kulit dalam dokumen tersebut.
    Boleh tarik balik bila2 masa.

    ReplyDelete
  4. Bukan kah dah cakap.....

    Najib adalah perdana menteri paling zalim di malaysia!

    1. Pegawai kerajaan dan penyiasat di ugut
    2. upah pengampu
    3. Melarang dan menangkap penentangnya ke luar negara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahathir lg zalim...bunuh org kat Memali..lepas tangkap musuh politik pakai ISA humban dlm jail tanpa bicara..huhhh cilaka punya mamak!

      Delete
    2. najib lagi zalim..orang miskin beli modess pompuan pun dikutip cukai..pituihh

      Delete
    3. Heran...dulu bukan main lagi ngauman dia 1Malaysia konon....sama rata...sama rasa hingga bergelar Ajibgor. Alih2 bila hidung tak mancung & tersepit pandai pulak menganjur himpunan Melayu setelah kau lenyek terkulai-layu dgn penghapusan DEB & ISA atas dasar Liberal kamu. Pengkhianatan Najib terhadap agama, bangsa & negara cukup parah untuk dimaafkan.

      Sebelum ini kita anggap Anwar Ibrahim adalah pengkhianat. Akan tetapi, malang menimpa sekali lagi bila kerajaan kita pimpinan Najib melantik APCO Worldwide, sebuah firma perunding antarabangsa yang dikuasai Yahudi sebagai Penasihat & Consultant.

      Kerajaan Umno- BN telah memberi kontrak bernilai jutaan ringgit untuk APCO syarikat Yahudi itu menasihati Najib mengenai imej beliau yang tercalar di dalam dan luar negara.

      Syarikat milik Yahudi itu juga menjadi penasihat utama kepada Duta Malaysia ke Amerika Syarikat ketika itu, arwah Jamaludin Jarjis @ JJ. Sumber mengatakan antara misi utama APCO dan JJ ialah memintas sokongan meluas Anwar dikalangan ahli politik, cendekiawan dan tokoh korporat di Amerika Syarikat, khususnya apabila perbicaraan terhadap tuduhan liwat bermula bulan depan. APCO juga dikatakan diberi misi untuk membantu mengatur perjumpaan antara Najib dan Presiden baru Amerika, Barack Obama.

      Najib juga merestui perlantikan APCO setelah menghadapi krisis keyakinan terhadap kepimpinannya berikutan tuduhan yang mengaitkan beliau dengan skandal pembunuhan warga Mongolia Altantuya Sharibuu dan rasuah komisyen pembelian senjata semasa beliau menjadi Menteri Pertahanan.

      Presiden merangkap Ketua Pegawai Eksekutif APCO Margery Kraus telah melantik Paul Stadlen yang sebelum ini bertugas di London, bertindak sebagai pengarah urusan di Malaysia bagi membaiki pengurusan hubungan media dan reputasi antarabangsa.

      Antara pegawai kanan APCO ialah bekas Duta Israel ke Jerman, Shimon Stein yang pernah berkhidmat dalam kerajaan Israel untuk tempoh panjang. beliau adalah pakar polisi ekonomi dan hubungan antarabangsa.

      Beliau adalah individu penting dalam pentadbiran dua bekas Presiden Amerika, Bill Clinton dan Jimmy Carter, selain menjadi bekas ahli lembaga pengarah Yayasan Jerusalem dan Institut Sains Weizmann.

      Seorang lagi pegawai kanan APCO ialah Itamar Rabinovich bekas duta Israel ke AS dan Ketua Perunding Israel dengan kerajaan Syria ketika Yitzak Rabin masih menguasai kerajaan.

      Kepentingan Najib akan dipantau oleh pengurusan APCO yang turut merangkumi John W Magaw. Magaw pernah berkhidmat sebagai Pengarah Agensi Perisikan AS dan Pengarah Biro Alkohol, Tembakau, Senjata Api dan Bahan Letupan, selain menjadi ejen khas dalam Biro Sekuriti Presiden.

      Individu penting yang lain dalam APCO ialah bekas senator AS, Donald W Riegle Jr; Bekas Duta AS, J Stapleton Roy dan bekas senator serta duta AS, Jim Sasser.

      APCO yang bertindak memberi nasihat dalam aspek politik, perdagangan, kewangan dan kumpulan media, ditubuh pada 1984 dan berpengkalan di Washington.

      Selain memiliki 28 cawangan di Amerika, Eropah, Timur Tengah, Afrika dan Asia, APCO turut memiliki pejabat di Tel Aviv, Israel.

      Tak cukup dgn itu, Najib membenarkan Banker Yahudi, Goldman Sachs bertapak masuk ke dalam negara dgn tujuan untuk meraih duit berbilion-bilion US$ melalui satu skandal tersembunyi yg hanya diketahui oleh Najib, Rosmah, Jho Low, anak Rosmah & penasihat yahudi. Kesudahannya, Najib terperangkap dgn umpan Yahudi dl& kini menerima bala kerana derhaka kpd Tun Mahathir & khianat pd bangsa & negara.

      Ketika negara berjerebu dgn cuaca, himpunan kuning & hijau, krisis matawang Ringgit & economi, Najib & isteri menyelinap keluar lawatan tak rasmi ke kota London menggunakan jet mewah negara ditemani sepupu-sepipit si Hisaputing..kononnya mengintai untuk nembeli senjata & helicopter canggih. Ramai penganalisa politik berpendapat sebenarnya Najib & Rosmah tengah meraba sakau mencari punca baru bagi tabung derma yg dah mula kontang...dan kena beku di Spurs, Hongkong & Switzerland. Fahsm2 ajelah...!!
      .

      Delete
    4. Cukup bagus komen Bang Othaman nih. Tolong teruskan komen Bang, nak meluaskan pengtahuan kami nih.

      Delete
  5. Najib juga PM paling tidak bermaruah pernah ada

    1.cakap nak saman tapi tak saman
    2.tak berani jawab persoalan
    3.cakap pahlawan tapi bacul tak berani hadir ke forum, ikut pintu belakang!
    4.suka menggelar pengampu dan chai2nya dengan panggilan bangamg, jemuan, haramjadah dan lembuan.

    Najjb !!! Pergi tidur celah kain penguin tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5. Pm paling pondan muka macam bapok bibir warna pink wakakaka

      Delete
    2. ANJING GILA PENANG DH MENYALAKK.. ONLY IN PENANG.. HEHE

      Delete
  6. Kisah paling kelakar.merata dunia pegi buat laporan polis.apakah bangang hakim mana yang akan ambil kes pendakwaan.lainlah kalau kt msia.budus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang la mangkuk...x tau undang antarabangsa senyap la bangsat!

      Delete
    2. hang lg kuali! undang2 antarabangsa kepala nenek hang!

      Delete
    3. aku setuju mamat 1013 dan 247 tu mangkuk.........ngapa korang tak mintak Najib pigi ke Mahkamah New York saman WSJ?.....ko tak baca ke dia hantar surat loyar ke WSJ pasal 1MDB tapi sengap aje lepas tuh...........

      Delete
    4. 1013 ...KEPALA BAPA KO....da le mangkuk ada ati nak mengomen...sinpan bodoh bagi kat keluarga ko je cukup la mangkuk!

      Delete
    5. Anon 1013 ngan 247 ni sama org ni...spesis pondan gak...jenis suka tuang skolah tu pasal x tau mende selain keliling dia jer...

      Kalau x tau tanya la encik lembab...ko ingat ko lg bijak dr yg g wat report dan lawyer dia tu? Tu la...len kali org suruh blajar jgn asik monteng...kan da jadi BODOH!

      Delete
    6. Ooi 10.13....berenti jadi bahlol boley? G carik kawan2 yg buat international law dan tanya...

      Kalau mcm ko ckp tu bila anak ko kena rogol kat luar negara x boleh diambil tindakan la ye? Hehehe...hang ni betul terover bahlol

      Delete
    7. Anon 129....hahaha...setuju...

      Padan ler umno nak bungkus...dpt penyokong tahap gaban kebahlolannya...hahaha

      Delete
    8. Diam la bangsat 10:13!

      Delete
    9. 10:13 anda ni bongok tak tau undang2 tapi nak gak komen.
      Yang anda bising orang tu nak report pasal apa? Dia ada guna duit mak bapa hang?

      Delete
  7. Replies
    1. Huhh??.. keldai pun bole jadi gabenor??!!.. johor pulak tu...

      Delete
  8. Wah! mamat ni dah bankrupt..lepas tu rumah kena lelong bank....tapi duit banyak...boleh travel ke US, Switzerland, Paris..ni nak ke New York plak...lepas tu nak ke London...ishhhh bankrupt ape kemenda cam tu..bankrupt pun banyak duit giler....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ada punca wang le, Mamat..........janagn keji dia pasal bankrap ha nya sebab ko sokong Ajib.......kali sebab dia buat laopran Polis tak betul, ko kasi sikit bukti le........kalo tarak bukti, ko kasi penerangan camna yang tak betul nye.....jangan ngata sembrono aje..........kalo ko nak ngata Ajib, smbrono pun takpa.........double standard?.......triple standard.......yang satu lagi tu rahsia

      Delete
    2. Anon 2:50.. istilah bankrap atau muflis bukan bermaksud tak ada duit...tolong semak kamus dewan bahasa.
      Tolong belek istilah bank dan undang2 negara.

      Kena ingat ada orang ada billion di dunia tetapi di hadapan Allah nanti, dia paling hina dan bankrap.

      Delete
  9. Ohhh jangan lupa Syed Akhbar Ali tu barua Mahathir Kutty no 1 tu...blog dia mcm bangsat...haaakkk tuiihhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke?... Bukti nya ada dalam lubang belakang ko ke? ........Ngapa tak keluar ProoOttt kali ni? ...Tak bunyi sebab Anwar dah masuk ke?

      Delete
    2. Oo.... boleh ke percaya org yang mempertikaikan kisah2 dalam surah kahf sebagai fairy tale?

      Delete
  10. Najib has plenty to hide. Itu sebab satu persatu tindakan sumbang telah diambil untuk menutup kesalahan yang telah dilakukannya. Najib mesti dipecat demi mempertahankan maruah UMNO dan orang Melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju, setuju, setuju.

      Apa daaaa, bila pecah berita RM2.6 bilion dalam ekaun peribadi dia, dia senyap. Dah lama baru komen. Komen tuh pun cryptic - "I never take any money for personal gain." Apkedarahnye jawab camtu.

      Delete
  11. Kata tak takut polis tangkap dia......tapi nak lari ikut pintu belakan.
    Gengx dia sekarang macam anjing kepanasan sekarang,TSMY akui ada komplot gulingkanNajib/Kjaan dan merekax ini ada jumpa TSMY......Apa maknanya itu,dijangkakan akan ada lagi tahanan dilakukan olih polis.
    Guna kan AWSJ dan SR dalam isu 1MDB..... Gagal jatuhkan Najib
    Gunakan Aljeezera....kes Alantunya.......Kantoi[Tak Silap saya idea ini asalnya idea Maphoz Bean]
    Buat laporan kepada negara asing....ingat senang ke mereka nak ambil tindakan.
    Sabar lah saja tunggu GE 14,hayun lah Najib ini dengan mengundi pihak yanhg betulx bolih melahirkan pemimpinan yang berkenan di hati
    Sehingga ke hari itu pendamkan lah perasaan,tak payahlah membuat bising dan jadi duri dalam daging ke atas perpaduan bangsa amnya dan Agama khas nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu kata "TSMY akui ada komplot gulingkan Najib/Kjaan dan merekax ini ada jumpa TSMY". Kamu nuduh TSMY pun komplot gitu? Kepala hotak kamu.

      Delete
    2. Kkwan smua...x yah layan mangkuk sekor ni...dia ni la mangkuk idup x bertujuan...org nasihat dia idup kena ada matlamat pastu kena usaha kearah matlamat tu tapi mmat ni kata x yah...dia suka wat ikut sedap...padan pun hujung x jadi apa...cuma dapat jadi mangkuk yg lebih keras jer....hahaha

      Delete
  12. Mamat 912,

    Ko kata "TSMY akui ada komplot gulingkanNajib/Kjaan". Bila dia kata nih? Tolong kasi link berita nya, atau sebut bila, di mana, kpd siapa, siapa ada masa dia cakap tuh.

    Ko nampak tak bijak, Mamat. Ko kata "Buat laporan kepada negara asing....ingat senang ke mereka nak ambil tindakan." Kan ke Switzerland dah ambik tindakan - dah mulakan siasatan, ekaun bank 2 benda'llah yang di percayai ada kaitan dgn 1MDB dah di siasat depa? Ko tak baca ke? Awat merapu aje, nuduh sana nuduh sin mcm oang gila.

    Kalo ko sokong Najib kuat pun, bakpa cakap "tak payahlah membuat bising .." Lagi satu bukti ko ni tak bijak. Takkan lah orang tak boleh keluar pendapat, takkan ko nak jadi diktator ke, kominis ke, oang lain tak bole cakap. Ko nak cakap, cakap le, kasi fakta, kasi hujah yang masuk akal.

    ReplyDelete
  13. mamat 912
    'Gengx dia sekarang macam anjing kepanasan sekarang' bleh bg cth sapa geng2 dia ni..
    ckp biar pkai fakta bkn auta..kok ye pun backup najib,agak2 lh yerrrrr...

    'Guna kan AWSJ dan SR dalam isu 1MDB..... Gagal jatuhkan Najib'
    gagal bkn sbb apa yg di siar tu salah atau kata lain fitnah tapi sbb empunya bdn byk menipu dn byk helah.
    apalh mamat 912 ni..xkn mimpi kot...
    bangunlh woiiiiiiiiiiiii....................

    ReplyDelete
    Replies
    1. "... sbb empunya bdn byk menipu dn byk helah."

      Dan byk "hidden hands".

      Delete
  14. Khairuddin was scheduled to meet FBI agents in US on Monday. His lawyer, Matthias Chang in a phone interview with The New York Times said the appointment with the FBI was made with assistance from the US Embassy in Malaysia.

    If the purpose was to tell the US gomen whatever he knows, the fact that they are in touch with US Embassy here means it's as good as told. Even if arrested and remanded, when charged in court, bailed, he is free to move about. Najib threw away ISA. Otherwise, can keep the man under ISA as long as they want.

    Unless the gomen can stop the US Embassy from meeting him inside or outside the Embassy. The gomen cannot. International law says that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Six days remand for Khairuddin Hassan

      New Straits Times Online - ‎20 minutes ago‎

      Delete
  15. Nurul Izzah in US telling US gomen to take action on Anwarul Al Juburi sakit bontot watever. Khairuddin wanted to go US wanting to tell US gomen to take action on .... watever. Waaaaaaa ..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul mau bapak dia di lepaskan, kalo boleh mintak Presiden Obama cakap kpd Agong kita, gamak nya, hehe.

      Mana bole, Makcik. Oang kata all legal avenues exhausted already.

      Cuba sembahayang hajat le. Ooooops, mana bole, bapak engkau mana mau cara Melayu/ Islam, tak caya - undi punya pasal, Ketuanan Melayu pun tak mau, cakap pasal "ketuanan rakyat", konon.

      Senang le Pak Jib, bapak ko dah brsemayam di istana Sg Buuk 5 tahun. Khairuddin pun dah tak dapat pi US.

      Delete
  16. Apa caix di atas tu gelabah sagat ni.....
    Ta ada pun kita tuduh TSMY berkomplot
    Tak ada pun kita kata kita sokong Najib,kita nasihat supaya bersabar tunggu GE 14
    Kita tulis fakta benar,dah nak masuk 9 bulan ,dengan dibantu pihak asing pun tak dapat jatuhkan Najib......betul tak
    Siapa yang harus bangun dari mimpi.....
    Kita pun tak halang orang lain bagi pendapat....contohi lah admin blog ini,walau macam mana tulisan kutuk dia,dia masih publishkan komen......itu baru demokratik
    Berbalik kepada Khairuddin,kena reman 6 hari.......saya rasa banyak rahsia akan terbongkar,macam kes Morias,baru 2 hari dah dapat tangkap penyanggakx yang bunuh Morias
    Suka hati cai,nak kutuk,kutuk lah,tak merugikan kita pun.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupra worak kau cakap "tak halang orang lain bagi pendapat". Yang kau kata "tak payahlah membuat bising" di 812 tu apa?

      Kau ni lidah bercabang. Kot bontot pun banyak lob.ng..........

      Delete
    2. 1201...si professor bodoh yg duk kira hari dia nak idup lgi...jenis idup ikut sedap x de plan..

      Berenti la mengomen professor bodoh oi

      Delete
    3. hahaha gud un - "jenis idup ikut sedap x de plan.."

      Delete
  17. Apa ngelabah sangat ni tulis pun orang tak faham......bahasa jawa ke.
    Kita tak hendaklah jadi Prof Bodoh......biarlah dia jadi,sebab dia sorang aja faham apa yang dia maksudkan dengan...jenis hidup ikut sedap x de plan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooooiiiii, bahasa Jawa tu yang paling tinggi darjah nya. Atok aku kata bahasa Jawa halus tuh, korang kalau tak keturunan atasan, tak tau sepatah pun. Korang tau "ngobrol...jentol., kontol......" camtu aje. Kalo ko dengar atok aku cakap, kau tertidur macam dengor lagu buluh perindu...........

      Tapi kalo ngata professor bodoh tuh, aku ma'afkan korang. Sebb aku pun nyampah jenis hidup ikut sedap x de plan punya manusia tuh.

      Delete
    2. Ek eleh professor mangkuk ni...nampak sangat kebebalannya...kata x paham paatu boleh jawab plak tu....kompom bangang & penipu spesis pondan bugis..
      dulu da kena hentam sampai x terjawab lg byk criter...Pasal hang tu bodoh sgt tu psl la hang x tau apa yg hang tulis dulu dan skrg...

      Delete
  18. Kenapalah biadap sangat org melayu sekarang ni...

    Itulah kalau hati dan pemikiran dah korup dek berita palsu yg dibaca hari hari...

    Apayg teruk sgt tentang Malaysia sekarang ni???? Bagi tahu saya....Nanti saya jawab satu persatu denagn fakta..

    ReplyDelete
  19. Semua org becakap pasal iMDB.......Dia org faham ke ??

    Kenapa ada org sibuk sgt nak jatuhkan 1MDB????....Apa misi 1MDB dan sekiranya berjaya, apa akan jadi pada Negara Malaysia di masa hadapan?....Tak semua tahu...

    Sebab tu barat dan pembangkang risau sgt Malaysia maju dan menjadi negara maju pada tahun 2020

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooi, Mamat professor bodoh, ko terangkan le apa dia - Apa misi 1MDB dan sekiranya berjaya, apa akan jadi pada Negara Malaysia di masa hadapan?

      Ko cakap aje .Tak semua tahu...sabenar nya ko pun tak tau......mana jenis ko tau, asyik mengomel kosong mcm di kedai kopi aje. Apa dia tanda tanda negara maju tahun 2020 pun ko tak tau........bangsat punya orang........

      Delete
    2. Aah..betul maju...maju dalam menipu/merompak/khianat bawah pimpinan pondang bugis bangsat...

      Hang professor ospital mana ek? Tg rmbtan? Popostan? Go head gostan? Setan?

      Delete
  20. Biarlah polis buat kerja dia...

    Kerajaan boleh halang sesiapa dari keluar dari negara ini....

    Biarlah si Khairudin tu ditahan....polis nak siasat kan. Apa masalah korang

    Benda macam ni pun nak heboh kat sini.....bodohlah !!!

    ReplyDelete
  21. Kalau kena tahan tu, tentulah ada sebab...

    Tak bole fikir ke???

    Nak fikir yg negative ajer....

    ReplyDelete
  22. Aiseh professor bodoh,

    ko tau ke bila di kata "jenis idup ikut sedap x de plan.." tuh, kalau Roman General, dia "fall on his sword", makna nya, bunuh diri. Kalau Jepun, dia boraikan perut dia dengan pedang - Hara Kiri. Kena pada kau, kau buat apa? Hara kuru? Jadi katak puru?

    Betul tak guna punya orang.

    ReplyDelete
  23. Professor mangkuk...ni hang kata diatas...
    "Kisah paling kelakar.merata dunia pegi buat laporan polis.apakah bangang hakim mana yang akan ambil kes pendakwaan.lainlah kalau kt msia.budus"

    Klu hang kata dia bodoh nape plak sibaju biru nak g siasat benda bodoh? Tak superbodoh cam ko gak professor?

    Alasan jatuhkan gomen pun adalah alasan yg superbodoh spesial...nak jatuhkan lagu mana? Nak mta penguarkuasa negara lain join utk jatuhkan gomen? Yg mmat tu pegi repot kat is ka, persatuan brani mati ka, yahudi association ka? Dia p wat repot polis psl benda berkaitan negara2 mereka tu la mangkuk ooi...dan dia p repot reeus kat negara2 tu masing...KALAU NAK TOPPLE GOMEN KITA TAK P OFFICIALLY KAT GOMEN NEGARA LUAQ LA MANGKUK!! APA HANG ANGGAP GOMEN NEGARA LUAQ NAK DECALARE X SEBULU NGAN KTA PSL REPOT TU? Betul2 supermangkuk la hang prof...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Supermangkuk professor tuh kot tau bahasa Inggeris Amrikaaan (kata Osama), nih apa Washington Post kata kat boss hang -

      Washington Post urges Obama to tell off 'golfing buddy' Najib

      The paper also highlighted the RM2.6 billion scandal, the arrests against Malaysian Anti-Corruption Commission officers investigating it, Muhyiddin Yassin's removal as deputy prime minister, and The Edge suspension as points of concern.

      Kot tu pasai depa tak tahan Khairuddin nak sabotage peluang main golf lagi.

      Delete
  24. I think this lunatic fellow above is pure insane.
    He thought few comments above were written by the same person as he labelled Stupid Prof
    Afterall his comments reflected his own stupidity and maturity
    Facts are facts and how you spinned ,the truth will surfaced
    No point arguing with mentally disturbed person,cos we may become like him
    Bye...bye....SALAM

    ReplyDelete
  25. Ek eleh prof nak tukar bahasa konon. P la mangkuk. Whotf r u to assume too? Bloody damn idiot! That shows that you are the stupid prof himself! Tanga ka at bobo pa...mmatai kana hayup ka!

    Amacam blh jawab bahasa aku....hahaha...PROFESSOR MANGKUK

    ReplyDelete