Sunday, September 6, 2015

ORANG KAPIAQ PUN TAHU DOSA PAHALA

Apa perasaan anda bila kapiaq dok ingatkan pemimpin Islam tentang balasan selepas mati...

Apa yang boleh kita katakan bila kapiaq minta pemimpin Melayu supaya bercakap benar...

Boleh ke kita kata yahudi atau perkauman kepada orang kapiaq yang mahu pemimpin Islam mohon masf atas kesilapan dan bersefia menerima risiko kemungkinan...

Boleh ke kita kata sabotaj, konspirasi atau dalang kepada orang kapiaq yang mahu pemimpin Malaysia akur kebenaran akan muncul juga...

Inilah akibatnya apabila Pemimpin Melayu dan Islam menegur pemimpin bangsanya sendiri tetapi tidak diendahkan...

Janganlah sampai orang kapiaq ingatkan pemimpin Islam bahawa Yang Paling Berkuasa ialah Allah S.W.A dan bukannya cash is king...


61 comments:

  1. kd, kau ni jiwa kacau ehhk??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. kd, kau tau pahala dosa ke? aku rase kau patut beguru dgn kapiaq tu. bila da pandai nnti, blh la kao cium mulut kapiaq tu.. mesti kau suka kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 230,

      Aku takut hang bukan saja cium mulut kapiaq, juga lubnag bonot dia. Kot hng dah selalu buat. Coba hang kasi tau semua di sini. Sedap ka? Pungkok tak basuh, rasa tahi ka?

      Jangan marah kekawan kata kata aku kesat sikit tuh. 217 & 230 ni orang yang sama selalu merapu dan merepek di sini. Nak kasi dia rasa tahi kapiaq sikit, hehe

      Delete
    2. 2:30..makam ko da tinggi sangat ker nak soal dosa pahala org lain?..suruh famili ko bwk pegi berubat..ko bwk mengucap!!..

      Delete
    3. 2.17 & 2.30,

      berhati terbuka la sedara, apabila bukan islam ingin menjadikan kita sebagai contoh yang baik dan janganlah kita jadikan fahaman ektremis seperti IS sebagai panduan,apabila kita tidak bersetuju pendapat berilah fakta,hujah dan jika pembaca tak mahu menerimanya naka haruslah kita hormati

      Delete
    4. kapiaq sama sekali takkan biarkan umat Islam bersatu itu yg jelas.

      Elok ko mengucap lah KD.. sudah2lah menjilat2 dakyah kapiaq.. suruh Tun Mamak mengucap ingat hari Akhirat. Kalau dia ingat hari akhirat dia takkan berkelakuan HUDUH BUSUK hati mcm skrg ni!

      Puas hati ke join BERSHIT?


      Delete
    5. 5.26

      jika umat islam bersatu adakah dibawah kepimpinan bernama najib?

      bukankah najib pemimpin yang menyeleweng dan salahgunakuasa?

      Delete
    6. 526 tu Macai PENYAPU Tetap Dan Berpencen Ah Jib Gor..
      Memaki hamun TDM mmg zikir harian musibat nih..
      Teruskan menyapu PENYAPU!!..

      Delete
  3. Abang KD,

    "Pemimpin Melayu dan Islam menegur pemimpin bangsanya sendiri tetapi tidak diendahkan" tuh sebab dia nak liberal konon. Kupra worak dia. Tak tau pun tarak siapa yg liberal kalo tak bertindak berdasarkan Perlembagaan sapenuh nya.

    Dia dok lebihkan kepentingan kapiaq - bagi bantuan mcm mcm kpd sekolah Cina, biasiswa kpd anak anak Cina, kaum yang dah terkaya di negara ini banyak puluh tahun, contoh nya. Tak giatkan DEB, malahan segan nak sebut DEB dalam Model Baru Ekonomi nya - kependekan nama model tu pun, DBE, menterbalikkan DEB.

    Menggalakkan sekolah Cina bertentangan dgn Perlembagaan Perkara 152 berkenaan kedudukan BM. Meletak DEB di belakang tak mengindahkan Perkara 153 Perlembagaan berkenaan Kedudukan Istimewa Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak. Mana nak liberal nya camtu. Liberal mesti berpandukan kpd Perlembagaan negara.

    ReplyDelete
  4. Kalo dah "sampai orang kapiaq ingatkan pemimpin Islam bahawa Yang Paling Berkuasa ialah Allah S.W.A dan bukannya cash is king..." tuh, makna nya dah teruk sangat le keadaan Mister Cash Is King tuh.

    Aku tak kira depa nak peringatkan Mister itu ke tak, tapi pendirian Cash Is King itu memang huduh dan buruk kemaruk sesangat di mana mana pelusuk le.

    Banyak makna nya, Bang. Contoh nya: tarak perinsip, tak ikut undang undang PRU (bila mengata itu utk PRU) rasuah, membohong, menipu sebab sengap saja sampai la ni - yang menjawab so'alan pun, ha nya kata "Tak ambik wang untuk faedah sendiri." Mana nak terus jadi pemimpin parti lagu tuh. Laaaaaaa, mcm mcm lagu aku nak kata, tapi cukup le kali ini.

    ReplyDelete
  5. Makin meroyan KD dn rakan2 seperti MamakKutty Tun selepas satu persatu perancangan jahat jatuhkan Najib gagal.
    entry posting blog KD dh tak tentu arah... lantak ko lah labu..ko nk puji kapiaq pulak.. org yg cerdik baca blog ko akan meloya tekak.

    Kapiaq ajaq Tun KuttyMamak supaya turun join demo kapiaq.. yg aku setuju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa ko merepek ni setan tak habis2 dgn mamak ko tu dah tak ada modal lain ke? Jibby bangsat haram jadah sekor2 jemuan pondan!

      Delete
    2. ha'ah. siapa yg meroyan ni..maki carut pagi2..
      xde modal lain ke hanya mampu maki carut.. ???
      wow pencachai mamak tak boleh control diri lg.. skrg sudah mau tunjuk rupa asal ayoyooo mamak keling.. rileks machaaaa...

      Delete
    3. Aku sokong depa yg hentam 521 meroyan.

      Delete
    4. 5.21, najib ada punahsihat keturunan mamak macam mana pula?

      Delete
    5. 5:21 5:32..Macai Penyapu Tetap Dan Berpencen Ah Jib.Gor..

      Cai penyapu ni konon konon fobia dgn mamak..dia sendiri dok mentekedarah kedai mamak siang ke malam ( ntah ntah berhutang )..
      Bukan main meracau racau kalo melibatkan TDM..konon konon dia pejuang padahal cuma penjilat pencacai PENYAPU tetap dan berpencen..

      Mamak mamak yg dok keliling bapok tu ngko tak nak sebut pulak??!!.. azeez rahim, reezal merican, ts serigar, ali hamsa..

      Machaaa??!!..ngko kot..ngaku jer lah PENYAPU..mulut longkang ngko ni tak menambah undi najib tapi ader harapan cerah jadi tukang sapu di PMO!!..Berlatih la bersungguh sungguh pegang penyapu kekuat... huhuhuhuhuhu!!!

      Delete
    6. chai penyapu ni konon nk membela mahataik.. mamak Muslim lain semua baik2

      ini sekor mamak Kerala haramjadah ni cukup jahat.. mamak kedai nasi kandar pun tak kenal siapa mamak kerala ni sbb hidup mewah tak nampak org bawah..

      cari rakyat ketidak terdesak.. itu pun bkn rakyat marhean.. tp cari jalang2 BERSHITTY dr kalangan cina2 kapiaq.. ptuihh chai penyapu Mahataik!

      lu cermin diri la chai penyapu mahataik.. meloyakan ko punye penjilatan.. gelar org lain penyapu.. ko tu xubah spt anjing kurap!

      Delete
    7. Cai PENYAPU.. da ngko heret pulak mamak nasi kandar..
      Cuba ngko rendam PENYAPU tu dgn air masak pas tu ngko minum..mane tau bole hilang gila isim ngko tu..ahaks..

      Delete
  6. siapa PM skrg? DS Najib kan.. :)
    Aku dgr Mukhriz bakal bungkus tak lama lagi.. anak parasit tu takde sokongan grass-root di Kedah.. cah keting ajaran mamak pd anaknya tak boleh' beli' jiwa org Kedah!

    elok laa.. balasan org2 sombong..naik pun dgn karpet merah.. ehsan Presiden UMNO.. tp lupa DARATAN..
    bg balik jawatan MB dan Pengerusi Perhubungan Kedah kepada yg berhak.. Dato Ahmad Bashah.. tak brkat cantas dan merampas hak orang.. Mamak takpeduli dia ingat anaknya hebat.. tp dia tak akui anaknya pulak kurang cerdik.. lembik..duk tipu org Kedah dgn retorik2.. stau benda pun tak jadi..

    "Tuhan nk tunjuk bapak hang jahat sgt anak tak menjadi" - ayat org Kedah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni manusia Yg tak pandai menilai org...Insyaallah tuhan menyayangi tun sebab itu diberikan kudrat walaupun usia dah menjangkau 90an....tun tak pernah putus asa nak menjadikan malaysia seperti dahulu....di sanding n dihormati... Taklah mcm pm kesayangan penjilat penjilat Yg telah membangsatkan malaysia seluroh dunia...ni terbukti dari hasil persidangan rasuah Yg baru berlalu...

      Delete
    2. Woii oghang dalam kedah ( ngaku org kedah walhal rohingya )

      ....tulis biar ader fakta lar mangkok!!!..Sblm hari mengundi, najib layar di kembang sauh dilabuh yg declare..Undi BN Di Kedah Mukhriz jadi MB..itu lar janji si bapok tu..mukhriz di dun air hitam ..kawasan hitam umno..MENANG!! ngko ingat aura mad bashah atau mad lebai sudin ker yg buat org air hitam/kedah pangkah BN..

      Woiii sedar la diri tu bodohhhhh. nak berlagak bagi komen sampah....ngko pegi citer la dgn pokok yg berbalut kain oren..

      Buang lar Mukhriz ... pecat lar mukhriz..konon umno makin kuat kalo dibuang mukhriz..

      Cai bongok bapok.. ngko tak paya diri ngko wakil org kedah..ngko wakil jer seluar dalam ngko..ahaks

      Delete
    3. style chai2 keling.. suke hina org2 biasa, apa kau takut sgt bila org Kedah bersuara? takut realiti? Bapak kau Rohingya ke?

      Semoga Allah SWT jatuhkan segere Mukhriz Mahathir Mohamad, segera gantikan Kedah dgn MB yg berwibawa dan bukan dr keturunan perosak Mahafiraun.. AaMeeen x10

      Delete
    4. Ngko ingat ngko pakai nama ..oghangdalamkedah.. org tak tau la yg ngko tu Macai PENYAPU Tetap Dan Berpencen Ah Jib Gor .. dulu pakai nama Ilham..paling banyak anon jer lah..
      Woii PENYAPU ngko pikir ngko saje la yg bole berdoa..doa ngko saje lar di angkat malaikat??!!
      Yg ngko memaki hamun TDM/Mukhriz ngko tak sedar diri pulak??!!
      Style macai PENYAPU bg komen sampah..
      PENYAPUx10

      Delete
    5. machai penyapu.. ko ni meroyan sgt ye..ko merepek ape ni? ilham tu bapak ko ke?
      penunggul KD yg tkut dgn byg2 org Kedah.
      Mukhriz dn Tun Mahataik wajar di maki sbb mereka munafik besar dn perosak umat Islam

      tak sabar tnggu next week.. kejatuhan REJIM Mahazalim dri Kedah.. berkat doa baru2 ni..!!

      Delete
    6. Fuyyyooo!!! bukan main besar lg lesen macai PENYAPU... 'TDM/Mukhriz wajar di maki sbb munafik dan perosak'.. cai PENYAPU ngko dapat lesen dr nek tempoyak ker??..ahaks

      Delete
  7. Apabila dibeti ingatan oghang kapiaq pun beri ingatan kepada pemimpin Melayu tujuannya juga menyedarkan penyokongnya.

    Tetapi bahasa-bahasa makian, mencarut sudah menjadi kelaziman dibibir penyokong Najib apabila ketandusan hujah.

    Jika Najib sendiri gah dengan bahasa haramjadah, bangang, jemuan sudah tentu sukar untuk mencari dan.melihat penyokongnya yang santun.

    Sangat sedih mereka letakkan wang, pangkat dan jawatan sebagai tanda kemenangan - tunjuk rakus sombong bodoh memecat dan.menyingkir sedangkan itulah petanda jiwa yang celaru, takut, cemas dan derita.

    Bersopan santun lah wahai penyokong Najib, betulkan dulu peribadi sendiri, itu lah kemenangan. Pisahkan yang halal dan haram.

    ReplyDelete
  8. Kluangman ni memang dari dulu cakap macam kapiaq. Orang Melayu janganlah dok percaya dengan dia ni. Najib orang yg difitnah dia kritik habis, tapi orang yg memfitnah yg sah2 berdosa besar dia buat x tahu je. Makin menambah rempah ratus kepada fitnah itu dan disebar2kan, apa jenis manusia begini? bukan spesis RBA ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni jelah Yg dah buta hati tau.... Fitnah fitnah fitnah....
      Tak juga saman saman....dasar penakut

      Delete
    2. 630 yg pastinya dia (KD) BUKAN satu jenis dgn mad maslan, raman dahlan, salleh keruak, saberi cheek..ngko pulak HAMIS!!

      Delete
    3. Anon 6.30.. ko boleh je lah bagi Tazkirah kt puak2 KD ni.. puak Madey anti Islam.. zaman Madeay dosa pahala xde dlm kamus.. sbb tu die halalkan je apa2 bnde yg untungkan die d kroni anak beranak die..

      melabur dlm company San Migueal company ARAK terbesar rantau ini pun Mahataik mana bising.. sbb dose bg dieorng hnye utk org lain!

      Delete
  9. 630 givap le kamu. Semua mengutuk kamu di sini. Tapi nak masuk pun takpa. Dapat kami balun kamu. Guna kan kamu sebagai punching bag.

    Nanti lain masa aku kasi hujah ye. Tunggu bila aku lapang.

    ReplyDelete
  10. Tukang ampu najib..ko mmg buta. Buta mata dan hati ko pn turut buta. Tak nmpak ke ko ttg peel perangai najib? Ko xleh guna otak ke bila tgok apa yg najib buat?? Yg baik tu sb nk tutup yg buruk besar yg telah dia buat dn sdang buat. Tp aku sokong yg najib buat baik cumanya aku tak sokong keja buat buruk dia yg mencipta satu implikasi besar akn datang. Itupun kau xleh nk pikir ke?
    Sat lg kau bg pulak soalan pd aku, habistu dap baek sgt? Pkr baek sgt? Pakatan haram baek sgt ko soalkan aku pulak. Biasanya mcm tu lar kau spin pendapat aku. Yerr betul dap dn kuncunya pun buruk ati tp takkan kita pun nk ikut buruk kencing merata mcm apa mereka buat? Kau orang pengampu najib ni spatutnya tegur najib kalo najib terpesong..ni tak..apa saja najib buat korang sokong membabi buta. Kau juga kna ingat tak smua cina sokong dap tau! Dan tak smua melayu sokong najib kau. So tak salah klau kapir tegur najib n menteri supaya ingat ttg balasan hari akhir. Mreka juga ada agama. Smua agama tak suruh buat jahat, cumanya cara amalan je berlainan. Nak aku ulas lg bab beragama ni tak habis.
    so kalau ko pengampu najib ni nk aku jgn hentam tuduh najib aku dan kd nk jugak satu bnda..ko suruh najib kau jgn melarikan diri dr sebarang isu yg timbul lps satu satu ni. Terbaru memalukan negara. Sbelum tu berucap guna perkataan sialan dpn org ramai. Pemimpin islam klo mcm tu? Islam ajaran mana, imam mna ikutan najib? Imam nik aziz atau imam syafie?
    Ingatlah, mengampu keterlaluan ni boleh bwk kp syirik dan pkara ni kita sbg org islam kna perati. Najib dh buat bnda salah. Terang2! Lg korang nk ampu?? Nk ckp betul?? Mengucaplah kalo kamu benar islam.

    ReplyDelete
  11. tuan kd,
    tolong betulkan kalau aku salah. seperti diungkapkan oleh tun, jumlah interest yang perlu dibayar oleh 1mdb berdasarkan jumlah hutang adalah 350 juta setahun, menyamai hampir sejuta sehari. namun, aku juga ingin membawa kepada satu lagi nilai, iaitu interest 7%. adakah jumlah ini agak pelik, pelik atau terlalu pelik dalam terma pinjaman? akupun pelik dengan cara tun memainkan nilai2 dan nombor untuk mempengaruhi audien. jumlah pinkaman 1mdb ialah 42 bilion, bukan 42 juta! pinjam banyak, maka jumlah interest yang kena bayar balik tentulah lumayan! sepatutnya yang perlu dipertikai dan dipersoal oleh tun ialah mampukan 1mdb bayar balik pinjaman, kemana pinjaman itu disalurkan, adakah berlaku salah urus tentang akaun 1mdb dan sebagainya yang tidak berintegriti. tetapi tun cuba mempengaruhi rakyat dengan nilai juta, seolah semua rakyat malaysia ni bila sebut juta sahaja, seram sejuk dan demam tak kebah. maaf la, semacam mengampu pulak aku ni tuan kd. sesungguhnya aku juga berdoa agar ds najib sudah mula berfikir bagaimana untuk mencari jalan terbaik turun takhta. sudah teruk sangat beliau membawa pekung reputasi ke serata pelusuk, dalam negara dan luar negeri. biarlah takdir menentukan survival politik beliau. cumanya aku rasa agak terkilan kerana negarawan seperti tun semakin create 'down grade' namanya sendiri. orang yang sangat beridea, petah kata2, tidak takut kuasa besar dan terlalu berkarisma suatu ketika dahulu, kini seolah2 sudah makan kata2 sendiri. "melayu mudah lupa" datang daripada kata2 siapakah dahulu? siapakah penulis buku 'malay dilemma'?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aduyaii..pinjaman banyak sepatutnya interest makin rendah...

      Si peminjam apa tujuan.untuk untung banyak sangat? TST.

      Delete
  12. Apalah susah sgt, yg sebenar kapir tu kebanyakan org melayu sendirilah. Pasal yg baca quran dari kecik diorang, cina india tak baca quran dia tak tahu. 
    Mula2 melayu kufur bila kita baca dia ayat2 peringatan pengajaran quran dia taknak terima, dia tolak. Mungkin pasal dia dah pandai, ada pengaruh, elit, berkuasa dah ada jalan sendiri. Bila selalu sgt mengkufurkan Alquran jadilah kafir. Camtulah cara nak kenal perangai org kapir. Perangai main ikut sukati dia je. Malaysia bukan negara islam, kalau pemimpin perangai mcm org kapir. Penyokong dia pun samalah kapir. Pastu perangai pun sama ikut org kapir.
    Ini hukum bukan wahabi, bukan tarikat ahmadiah atau islam pas. Org yg sebenar kafir adalah org yg kuat membantah hukum2 quran. Pasal tak sesuai dgn kehendak nafsu dia.

    ReplyDelete
  13. kd dgn geng dia smue maksom. halal dan haram, dosa pahale smue untuk najib.. kd above the rest.. hidup dlm penfian.. kate dia sukar untuk mencari penyokong najib yng santun.. tapi bagai mane pulak penyokong mama kutty yng memaki hamun dgn sungguh biadap, memfitnah dan mencaca marba di twitter, facebook dan wadah2 media sosial yng lain.. seperti aku katekan, kd hidup dalam penafian.. ape yng haram bagi orng lain, halal bagi dia dan geng2 dia.. syabas kd, kau memang hebat. ok, bye.. prutttttttt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau yg taktau nak nilai dan jawap mulalah jadi pelalut. Ckp org lain maki hamun biadap. Kau tgk lah sendiri Najib mengajar org jadi kasar, berlagak, biadap macamana? Org balaslah balik mcm yg dia ajar, kalau dia tak mula takdelah org ikut.
      Cuba kau tgk kes chopper JJ meletup dgn kes keta terbakar kat Bagan Datoh sama tak style dia? Jenayah terancang. Sapa yg rancang taktau lah kan. Kuang ajaq.

      Delete
  14. KD ko duk mengutuk Najib siang malam tu terang2 lah ko amik sifat kapiaq.
    sedar diri lah weii.. sejak tun keling bersahabat dgn kapiaq laknat, SR, WSJ, kapiaq2 yg kencing berak tak basuh, utk jatuhkan Muslim, maka semakin jatuhlah maruahnya sendiri

    wpun hari2 ko nk jatuhkan Najib.. Najib masih PM dann Presiden UMNO dgn izin Allah.

    selamat memaki hamun wahai geng penjilat kapiaq KD... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KD ni puak mamak keling.. diaorng buat dose xde kire.. ye lah mamak maksoom.. taksub mcm puak PAS jgk
      Tinggal xbuat bai'ah je sape tak taat pade mamak madey akan jatuh talak pd bini..

      madey manyak musukkk... hati manyak musukkkk.. dirty maaaa wa ckp lu...

      Delete
    2. Ngko pulak puak PENJILAT tak sedor diri.. itu saje lar zikir harian harian memaki hamun TDM dan mamak..
      Begitu jugak la ngko dtg melahap kat restoran mamak..huhuhuhu!!

      Delete
    3. zikir harian ko mak Najib tu masok sorga ke?
      woi bahlol.. cermin muke ko tu laa anjing mahataik oii
      org jahat mcm Mahataik tu elok di laknat Tuhan.. memang lyk di maki sbb die dh join perusak2 Melayu dn Islam..

      restoran mamak xkisah bkn milik mahataik bapak mukriz botak punye..
      sekor je mamak kerala yg perli kite maki ckup2..= Mahathir Mahataik

      Delete
    4. Woiii..ngaku jugak cai PENYAPU ni mentekedarah kat restoran mamak! Kahkahkahkah!!!..
      'sekor je mamak kerala yg kite perli maki ckup2..'
      Kite tu sape?.. ngko dgn pokok sebelah umah ngko..kahkahkahkahkah!!!
      Hanya sekor jer yg jadi macai PENYAPU tetap dan berpencen..NGKO!!.. kahkahkahkahkah!!!

      Delete
  15. Gelombang grass root UMNO Kedah yg sygkan parti mahu Mukhriz diturunkan semakin kuat dirasai.
    Grass root Kedah tidak suka konsep biadab dn derhaka kpd Presiden (kecuali Sanusi Joned si penjilat tegar Mahataik, dia ni bukan darah Kedah tp org Aceh yg dtg memBANGSAT di Yan.. dulu nk mandi darah demi Mahathir..ini barua paling lahanat jilat Mahathir sehingga nak mandi darah, taksob! (1990an))

    Kemahuan supaya Pegerusi Perhubungan Kedah di kembalikan kepada org asal sgt kuat. Rakyat sudah menilai bagaimana Mukhriz mentadbir Kedah.. GAGAL! hanya di bayangi Mahatair tp Mahatir sudah sesat dan menuju kehancoran.. so no more relevant si anak BOTAK!



    beri Kedah kepada org Kedah.. bukan Kedah celop.. si BOTAK yg LEMBIK mcm Nyah.. kunun tnjuk teree ptuihh! celaka pnye Mukhriz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aikkk anon3:10 tak pakai ker nama ..oghang dalamkedah..cuba pulak ngko pakai nama seluardalamrosmah arau tisujambanpengelapbontotbapok..

      Gelombang maner yg ngko rasekan tuh??!! Kalo ade pun gelombang yg ngko rase ..itu gelombang sel sel otak ngko turun ke kepala lutut ngko..!!
      Cai PENYAPU.. sebotak botak mukhriz dia tak lah penakut mcm pahlawan bapok ngko tuh..memanjang menyorok belakang bontot bini..Meeting negara pun bini joint sekali..
      Cai PENYAPU..sape yg lembik??!.. yg konfem lembik bila pakai macai PENYAPU mcm ngko.. melukut ditepi gantang, ade tak menambah, tak ade tak mengurang..
      Selamat MENYAPU..

      Delete
    2. aikk PenyapuJambanMahataik..
      ko tak nak pakai ke nama SeluarDalamKelingMahathaik?
      atau AnjingKurapPencachaiMahataik?

      sel2 otak ko tgh bersmbung2 hebat lps ko rase tokong Mahadeyy ko di maki?


      sian..sian.. jom lah kite debate lg..aku suke tgk gaye penjilatan ko xubah mcm anjing kurap di lorong2 belakang... hanyir diri tk sedar.. busuk.. tp berani ckp pasal bau org lain?

      Delete
    3. Cai PENYAPU.. kesiankan saje diri ko dulu..konon konon najib bapok tu perasan lar komen sampah ngko..
      Keluar umah da bwk PENYAPU jgn lupa sapu deodorant kat ketiak ngko..bukan main masam lg..
      Selamat MENYAPU!!..

      Delete
  16. woo... penunggul KD chai penyapu mahataik begitu naik hangin bile 'wali sembahan' mereka di kutuk..
    kutuk Najib bole ye..kutuk Mahataik xboleh..waaaah very2 unfair... anjing2 kurap mahataik ni undng2 dlm kocek.. ikut kepala hotak senget

    semoga Tuhan Melaknati Tun Mahathir Mohamed Kutty (Mahataik) selagi mana die tak berubah bertaubat. Join puak2 kapiaq lahanat BERSHIT lepas tu mchai2 bahlol ni nk suruh rakyat sokong..hakkkk ptuihhhhh la muka ko bangang machai penyapu jamban KD!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitu indah bahasa Pencacai Najib..inilah akibat mak bapak tak mengajar..cukup bangga dgn mulut longkangnya..

      Anon inilah yg penah declare nak buat laporan polis terhadap TDM dibalai yg terdekat dgn umah TDM.. ujung ujung ..HAUSSSS!!..perkataan anjing mmg tak lekang dlm komen sampahnya..meracau racau memaki hamun TDM da mmg trademarknya.
      Jgn lupa beli PENYAPU baru..PENYAPU lama tu da mcm muka ngko..huhuhuhu!!!

      Delete
    2. begitu kotor perangai dan bahasa PENCACHAI Mahathir Mahataik.. tak sedar diri,. rasa mcm bagus.. mahu jatuhkan org itu ini.,. kutuk maki caci.. mcm anak luar nikah yg tidak pernah di ajar oleh bapak (sama seperti anak Marina Mahathir)


      Anjing2 belaan Tun Mahathir skrg amat tersiksa sbb kejahatan demi kejahatan mereka terburai.
      wang habis berbillion menaja proksi2 luar dn dlm termasuk pelacur murahan yg org tgk muka pun tak hingin..


      Penyapu jamban aka anjing kurap KD Mahataik terus berkobar2 dgn tak reti malu menghina PM..

      Delete
    3. ' begitu kotor perangai dan bahasa...'.. eh eh..ngko mengata diri ngko sendiri ker cai PENYAPU??!!.. kahkahkahkahkahkah!!!!!

      Delete
  17. Sarawak Report editor Clare Rewcastle-Brown,

    #Clare : I have used Dr. Mahathir

    DOSA PAHALA ikut style otak sesat Mahathir :

    she wrote: “We are setting up for one last crack before the (Sarawak) state election… I will drink some when Najib is done… I have picked up the story through Anwar’s people… I have used Dr Mahathir to get other sources of information.”


    woiii penchcai penypu jamban taik KD Mahataik... dose pahale ikut bapak korang ajar boleh sekongkol dgn kapiaq laknat yg nk raikan kemenangan jatuhkan Najib dgn segelas ARAK??

    elok KD dgn ko punye machai penyapu jamban mahataik dn Mahataik mengucap Syahadah semula.. takut2 bkn ape nnt mati dlm kekufuran..

    puny bersungguh2 nk jahanamkan Najib..last2 mahataik dn regime nye yg akan jahanam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiikkk!!.. cai PENYAPU, kali ni bole pulak ngko percaya ape yg ditulis editor sarawak report??..yg sebelom sebelom ni tak nak pulak percaya?!!

      Bukan main takabur lg cai PENYAPU..nak suruh org lain mengucap semula..demi BAPOK ..agama pun ngko nak monopoli!!
      Ini macam kalu da bole mintak elaun dgn PMO.. tunjukkan segala komen komen ngko yg standard tisu jamban pengelap bontot bapok..najib mesti kagum punyaaa!!.. kagkahkahkahkahkahkahkah!!

      Delete
  18. #MUKHRIZ DI AMBANG KEJATUHAN

    Syukur pd Allah semoga MB baru Kedah tiada kaitan lg dengan golongan penentang yg mahu jatuhkan DS Najib Razak!


    GEORGETOWN - Timbalan Pengerusi Umno Kedah, Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah enggan mengulas mengenai desas desus yang mengaitkan namanya turut disebut sebagai pengganti Menteri Besar Kedah yang baharu....
    Difahamkan, nama Ahmad Bashah disebut-sebut bakal menggantikan Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir dalam rombakan yang kononnya akan diadakan pada 1 Oktober ini.

    Sebelum ini, timbul desas desus di laman sosial menyebut Ahmad Bashah akan menggantikan Mukhriz dalam rombakan dalam masa terdekat...

    (Sinar Harian)

    ALHAMDULILLAH..Amin.Amin.Amin.

    Apakah Mukriz dn gerombolan pro Mahathir akan join Parti Amanah Negara, mengusulkan undi tak percaya kepada Najib?

    drama semakin panas..tunggu...

    ReplyDelete
  19. Golongan penjilat akak penchachai jamban Mahathaik KD ni rasekan mereka sedang menjulang 'wali' mereka.. haram bg mereka tidak patuh kpd suruhan 'wali' mereka.. aku paham.. mahataik mungkin sudah tidak releven dgn org muda
    tp org2 bodoh mcm korang snggup sembah lg..ok lah tu..
    cume aku nk pesan..Mukhirz takkan dpt smbung legasi bapak dia yg mahakorup tu.. sbb Mukhriz ni LEMBIK

    nk harap kepala botak bersinar tu Hamid Albar lg brilliant!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai PENYAPU da pandai rupanya guna perkataan jamban..selalunya perkataan binatang..
      Cuba ngko duduk lelama dlm jamban umah ngko tu ( kalo ade la ).. mcm tu la bau ngko selama ni..
      Jawatan dunia bukan segala galanya....tetapi bagi macai PENYAPU segala galanya adalah najib..
      Kalo keluar umah..jgn lupa bwk PENYAPU caii..ahaks..

      Delete
    2. prooooooot!!! oops sori..

      Delete
    3. tak kira atas asas apa sekalipun yg menyebabkan engkau marah dr mahadir, sambil mengunakan panggilan "mahataik" teramat keterlaluan sebagai seorang muslim.

      aku nak tanya kau ketika orang Islam disembelih di Palastine, Bosnia, Ambon, engkau dimana, mungkin anda belum lahir lagi atau masih hingusan, orang tua bernama mahadir ini hadir menghulur bantuan dlm bentuk2 nyata dan tersembunyi memberikan talian hayat atas perkenan izin Allah swt.

      jika risikan anda hebat, sampai tahu siapa nak jatuh atau naik dalam kepimpinan, tentu apa yg aku beritahu diatas mudah kau capai maklumatnya.

      jasanya tak terhitung dlm memperjuangkan fisabillillah, dengan memburukkan namanya sedemikian rupa, apa yg ingin anda capaikan? mencari keredaan Allah swt dgn cara ini ATAU mencari keredaan makhluk2 yg anda junjung kehulu kehilir.

      dr mahadir bukan maksum, dia pun tidak terlepas melakukan kesilapan, namun cara kau hina dia yg menyebabkan kami dari golongan sedikit tidak merestui perbuatan anda.

      pesanan dari cicitmaulanaishak

      Delete
  20. Macai PENYAPU Tetap.Dan Berpencen Ah Jib Gor..mcm ni ok tak

    Najib lah melayu terhebat dilahirkan di bumi malaysia. Auranya dirasakan di segenap pelosok Nusantara..Penyelamat bangsa melayu dan org org islam. Siang malam tidak tidur memikirkan duit..opps silap..memikirkan bangsa melayu sehingga sanggup mendermakan keseluruhan gaji beliau. Malaysia aksn hancur jika najib tidak menjadi PM. Sedarlah PENYAPU..opps silap sedarlah melayu tiada najib tiadalah BRIM..yg ada cuma macai PENYAPU..opps silap tiadalah nikmat. Mari la kita terus membuta tuli ..opps silap.. bersatu padu menyokong bapok..opps silap..menyokong najib sbg PM..

    Amacam..ok tak cai PENYAPU!!

    ReplyDelete