Saturday, October 17, 2009

Berbanggalah jadi orang India Malaysia..


Wish You A Happy and Prosperous Deepavali ! ! !Let this be begining of joy and prosperous to all Tamilians in this world ! ! !Proud to be Tamilian ! ! !

அகர மூதல ஏழூதல்லாம் ஆதி பகவன் மூதறேற் ஊலகூதமிழன் என்ற் சொலடா தைல நிமிர்ந்தூ நிலடா


Berbanggalah jadi orang India di Malaysia kerana minoriti sedang menguasai majoriti ..

Thursday, October 15, 2009

Perosak UMNO dari dalam...


Apakah dia yang menjadi dalang dan punca rosakknya UMNO dan BN..
Dan kini lepas tangan..


Apakah cerita House PK dan Tun M lebih kurang sama..




Monday, October 12, 2009

Setakat Kegembiraan "Deepavali"..


Kemenangan bergaya TS Isa Samad lebih bersifat peribadi atas pengaruh dan kepercayaan pengundi tempatan kepadanya di kawasan DUN dan tidak mencerminkan kedudukan MP tetapi tetap akan jadi satu suntikan baru untuk UBN.


Kegembiraan UMNO harus terbatas setakat kegembiraan 'Deepavali' sahaja dan bukannya keriangan seperti Raya Haji atau Raya Puasa kerana perjuangan baru sahaja bermula ( pun masih ketinggalan ) dan entah bila selesainya belum tahu..


Pengundi pengundi India dan China pula nampaknya tidak menghiraukan apa jua kekecehohan yang sedang melanda MCA dan MIC, mereka sokong Isa Samad.

Wednesday, October 7, 2009

Kenapa Isa terpaksa dipilih..


Kekuatan UMNO pada keseluruhannya jatuh merudum dan untuk menghadapi pilihanraya kecil sebegini, calon tempatan yang 'mampu' diperlukan.


Di Bagan Pinang, hanya Isa atau faktor Isa sahaja yang mempunyai potensi untuk menang, calon lain walaupun mempunyai rekod paling bersih pun tidak mampu mempertahankan kubu UMNO ini.


Situasi UMNO ini menyebabkan Najib tidak dapat mengikut nasihat Tun supaya Isa tidak dicalonkan..


Jika UMNO sudah di ICU, tentulah ISA sudah tidak berguna lagi..


Saturday, October 3, 2009

Tanda2 UBN akan kalah lagi di Bagan Pinang..



Sunday October 4, 2009

Azeez alleges assault in report

Reports by SARBAN SINGH, C.S. NATHAN, MAZWIN NIK ANIS. SIMON KHOO and ZULKIFLI ABD RAHMAN


Nampak sangat Azeez ni lebih pandai dari Ismail Sabri, orang macam ni Najib patut bagi dia jawatan Timbalan Menteri Dalam Negeri, paling sesuai untuk memantau along dan gengster.
Lagipun dia ternyata kuat, 9 orang pukul 1 orang (9 tu simbol Negeri Sembilan) dia masih boleh berjalan, buat laporan polis dan paling penting masih kuat buat kenyataan akhbar.

Ada beberapa saolan nak ditanya dan beberapa kenyataan nak dibuat:

# Ini gaya dan style lebih kurang strategi KJ.
# Azeez sempat pula kira berapa orang pukul dia.
# Berapa agaknya upah untuk satu orang yang dibayar....kalau sorang RM200 x 9 = baru RM1800.00 - no hal punya.


( Mungkin ada pembaca yang nak tambah atau nak sanggah dengan lain2 saolan ?!.. )

Setiap kali pilihanraya kecil atau besar, asyik asyik UBN je yang kena pukul dan belasah - tak ada taktik lain ke - dan setiap kali UBN kena pukul, setiap kali tu lah UBN kalah - agak2nya inilah tanda2 awal UBN nak kalah lagi !!!

Friday, October 2, 2009

Salam hormat dan selamat kembali kepada 'Seorang Pejuang'


Jenazah Noordin diterbangkan ke Kuala Lumpur
02/10/2009 3:40pm
JAKARTA 2 Okt. — Jenazah Noordin Mohd Top telah diterbangkan ke Kuala Lumpur dengan pesawat Malaysia Airlines MH 710 pada pukul 11.10 waktu tempatan.


Pengkebumian di Pontian akan dibuat selepas waktu Isyak malam ini.

Bagi yang sudi, mari kita sedekahkan Al fatehah kepada rohnya, semoga dicucuri rahmat dan mulia tempatnya di sisi Allah S.W.A. Dari tanah asalnya kita dan kepada tanah kembalinya kita.


Menemui Penciptanya dalam perhitungan dan jawapannya tersendiri.


Alfatehah..

Thursday, October 1, 2009

Calon Bagan Pinang Terdesak - Guna Jampi Pemanis


Bomoh mana yang digunakan ???








Minyak si tuang tuang,
Ku tuang dalam kuali,
Muka ku macam berwang,
Semua orang gerenti lari.





kuang.. kuang..kuang. ."