Thursday, October 15, 2009

Perosak UMNO dari dalam...


Apakah dia yang menjadi dalang dan punca rosakknya UMNO dan BN..
Dan kini lepas tangan..


Apakah cerita House PK dan Tun M lebih kurang sama..




3 comments:

  1. Orang yang bodohpun tahu, mereka berdualah punca rosaknya UMNO. Dua-dua tiada karisma sebagai pemimpin. They don't know how to govern a government!

    ReplyDelete
  2. Yang sedehnya masih ada didalam UMNO yang menganggap kedua-duanya sebagai pejuang, termasuk Presiden UMNO yang mengangkat bagai nak rak semasa ucapan penangguhannya, dan perwakilan asyik bertepuk setiapkali nama TUN DOL disebut. Inilah ahli UMNO yang lekas lupa dan kiki pengampu, tidak ada perubahan dari segi budayanya.

    bat69

    ReplyDelete
  3. Zahid Hamidi kata, kena rapatkan barisan, tiada masa untuk bercakaran sesama sendiri..

    Inilah kompromi yang ada dalam UMNO, yang kurap, yang kusta, yang kencing manis, yang darah tinggi digaul sekali dengan yang sihat...
    agak2nya apa yang terjadi.

    UMNO gah di dewan PWTC, dan di luar dewan, masing2 masih datang bermegah dengan jalaran kereta2 mewah mereka dengan nombor2 pendaftaran unggul dan tunggal..apakah mereka2 ini yang akan pulang untuk duduk bersama rakyat di kebun getah dan di tengah sawah padi.

    Menang di Bagan Pinang belum boleh lagi diibaratkan 'seperti sireh pulang ke gagang' kerana nisbah kemenangan pilihanraya kecil masih jauh seperti api dari panggang.

    Kenapalah UMNO begitu yakin sangat !!!

    ReplyDelete