Thursday, March 7, 2013

kdn dan kpn berundurlah jika masih ada maruah...

menteri kdn dan kpn adalah individu yg sepatutnya bertanggungjawab dan wajar mengundurkan diri jika masih ada maruah dan juga sebagai tanda penghormatan kpd wira negara yg gugur.

pengunduran hishammuddin mampu memberi kemenangan besar kpd bn di pru13 dan pengunduran kpn akan mengembalikan kewibawaan pdrm di dalam dan luar negara.

hingga ke saat ini, kpn masih ketara dlm dunia yg tidak menentu dan terawang dng operasi keselamatan di lahat datu dalam sidang akhbar yg dibuat, nasib baik dibantu oleh panglima atm

hishammudin juga tenggelam di belakang zahid hamidi

keduanya kena ingat sejarah musa hitam dalam kes mamali yg akhirnya musa hitam juga kehilangan anak yg dikasihinya dlm runtuhan kondo...

Wednesday, March 6, 2013

Cacing lahad datu masuk ke jubuq anuaq...kepanasan beb

aku copy and paste...
http://klboyzwangsa.blogspot.com/2013/03/bukti-anwar-berbohong-isu-lahad-datu.html

Manusia sebegini yang bakal dilantik oleh Pakatan Haram Jadah PR untuk dijadikan PM Malaysia kelak..?? Cukup sifat kurang ajar, biadap dan kurang sopan apabila menjawap soalan yang diajukan oleh wartawan.

Beginikah ciri-ciri manusia terpilih oleh Pakatan PR untuk dijadikan peneraju dan pemimpin bakal memimpin Malaysia..??

Nasib baik bukan KBC yang bertanyakan soalan, jika sayalah Anwar haram jadah ni buat macam tu, akan aku ludah muka dia terang-terang depan semua wartawan. Tak cukup dengan itu, nak KBC baling kasut tepat kearah muka Haram Jadah bangsat bergelar Anwar ni..!!!

Apabila di soal oleh wartawan, sepatutnya jawaplah dengan jelas dengan sikap bertanggung jawab memberikan penerangan kepada setiap rakyat Malaysia agar semuanya tahu hal yang sebenarnya.

Tahulah kau kaya Anwar, sikit-sikit nak saman apabila diajukan soalan..!!! Kata orang tua-tua apabila manusia sebegini mampos nanti janganlah bunga yang diletakkan dikuburnya tetapi siramlah air kencing biar hancing busuk dihidu orang ramai.

Manusia paling jijik di Malaysia ni adalah Anwar yang terserlah dengan sikap biadap dan kurang ajar...!!!

Gambar Mayat Penceroboh - Benar atau Palsu?

Kita tunggu apa kata pakar2 pembangkang tentang beberapa gambar mayat penceroboh dan lain-lain gambar berhubung pencerobohan orang sulu.



Mereka ini memang pakar pusing... Bukankah apa sahaja yang kerajaan buat semuanya salah, mereka sahaja yang betul dan benarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Sunday, March 3, 2013

tingkatkan ekonomi org sabah dlm isu penceroboh

kerajaan elok tawarkan satu kepala penceroboh akan dibayar dng nilai rm50ribu kpd penduduk tempatan sabah yg boleh membawa kepala penceroboh yg dipancung. cara ini lebih menjimat masa,mengelakkan ramai lagi anggota keselamatan terbunuh, keselamatan org awam dan sekaligus meningkatkan ekonomi org sabah.

bagaimanapun sesiapa yg tersalah memancung kepala bukan penceroboh maka kepala si pembawanya pula akan dipancung.

org tempatan lebih tahu siapa penceroboh dan talibarut mereka. dan jangan lupa kepala dalangnya juga !

mudin oh mudin...lancau

hishamuddin, kpn, najib mewarisi paklah.....

sampai ketahap wira negara terkorban pun mereka masih syg dng kerusi empuk...

elok sangat kalau mereka diturunkan dng kertas undi dan pencenkan segera kpn lembab...

siapa anak jantan - lahad datu

peristiwa berdarah akibat 'sikap' yg tidak betul dan menunjukkan kelemahan 'otak' dlm membuat perancangan dan keputusan telah mengorbankan nyawa anggota bawahan.


yang patut terkorban sewajarnya najib kalau tidak pun hishammudin, atau ketua polis negara kalau tidak pun panglima angkatan tentera.

tidak terkorban bererti maruah mereka belum terhapus - apakahmereka sanggup letak jawatan??

chaiittt...tak mungkin puak ni sanggup meletak jawatan, mengacah atau berpura pura nak letak jawatan pun jangan haraplah...

alasan untuk menyalahkan 'anwar' sebagai dalang bukanlah alasan kukuh, itu alasan cari makan politik, benda ni pun gomen dah tahu awal tapi apa tindakan yg telah dibuat...

apakah kerajaan mengharapkan ini semua berlaku untuk modal politik?memang banyak dah kebaikan yg dilakukan oleh kerajaan tetapi oefistiwa menunjukkan kerajaan kemah dalam isu keselamatan