Wednesday, March 6, 2013

Cacing lahad datu masuk ke jubuq anuaq...kepanasan beb

aku copy and paste...
http://klboyzwangsa.blogspot.com/2013/03/bukti-anwar-berbohong-isu-lahad-datu.html

Manusia sebegini yang bakal dilantik oleh Pakatan Haram Jadah PR untuk dijadikan PM Malaysia kelak..?? Cukup sifat kurang ajar, biadap dan kurang sopan apabila menjawap soalan yang diajukan oleh wartawan.

Beginikah ciri-ciri manusia terpilih oleh Pakatan PR untuk dijadikan peneraju dan pemimpin bakal memimpin Malaysia..??

Nasib baik bukan KBC yang bertanyakan soalan, jika sayalah Anwar haram jadah ni buat macam tu, akan aku ludah muka dia terang-terang depan semua wartawan. Tak cukup dengan itu, nak KBC baling kasut tepat kearah muka Haram Jadah bangsat bergelar Anwar ni..!!!

Apabila di soal oleh wartawan, sepatutnya jawaplah dengan jelas dengan sikap bertanggung jawab memberikan penerangan kepada setiap rakyat Malaysia agar semuanya tahu hal yang sebenarnya.

Tahulah kau kaya Anwar, sikit-sikit nak saman apabila diajukan soalan..!!! Kata orang tua-tua apabila manusia sebegini mampos nanti janganlah bunga yang diletakkan dikuburnya tetapi siramlah air kencing biar hancing busuk dihidu orang ramai.

Manusia paling jijik di Malaysia ni adalah Anwar yang terserlah dengan sikap biadap dan kurang ajar...!!!

1 comment:

  1. Apalah kao nak heran sangat dengan si ANUAR AL JUBURI ni...
    Dia bukan lagi di tahap level biadap dan kureng ajaq tapi tahap- tahap bangsat, cilanat, babi sial. Kalau dia mati kena sakit jantung, on the spot aku buat PULUT KUNING!

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...