Friday, April 3, 2009

Wisel awal


Wisel mula permainan baru saja ditiupkan, tapi Najib sudah mendahului 2 - 0

1. Pembebasan 13 pesalah ISA
2. Harakah dan Suara Keadilan ditamatkan pergantungan 3 bulan

5 comments:

  1. 2-0 jer ker???jadi PM bleh buat 2 perkara tu jer ker???...ptuihhhh

    ReplyDelete
  2. Banyak lagi yang akan dibuat.
    Antaranya ialah menyedarkan majoriti rakyat bahawa pembangkang membawa sedikit sangat perkara yang baik tetapi yang lainnya banyak agenda peribadi.

    Selama 10 bulan diberi kuasa, mereka tidak fokus kepada kebajikan rakyat sebaliknya mengeksploitasikan semua perkara menjadi isu politik.

    ReplyDelete
  3. lepas 51 tahun 7 bulan memerintah baru 2-0?

    agenda peribadi?

    kebajikan rakyat?

    mengeksplotasikan?

    bukti? kah kah kah kah.. jawab laa soalan aku dulu.. jangan nak main acah-acah Islam pulak..

    bile masok blog ni.. jumpe "muslim" je tak jumpe islam..

    dipetik dari:

    http://penarikbeca.blogspot.com/2009/03/selamat-jalan-romeo.html

    kluangman said...
    Wednesday, March 25, 2009 1:08:00 AM MYT

    Sebagai seorang Melayu dan Islam dilahir di bumi bertuah ini yang sedikit sebanyak akan mengikut jejak gagah TDM sudah tentu menjadi cemburu iri hati kepada puak barat khususnya yahudi untuk merosakkan nama Najib di mana Malaysia tidak pernah dianggap kawan oleh mereka sejak dahulu lagi.

    Jika Anwar merasakan dia berjaya menggunakan media asing sebagai kuda tunggangannya, harapannya tersasar jauh malah Najib semakin gagah mendekati kerusi PM.

    Najib akan dipertahankan oleh ahli UMNO dan majoriti orang Melayu dan jawapan mereka tidak perlu ditunggu lama, keputusan akan dilihat dalam pilihanraya kecil nanti.

    Anwar hanya mempunyai dua pilihan, samada lari semula kedutaan Turki atau bersedia balik kampong.
    --

    kah kah kah... mane bukti cakap anwar guna media asing sebagai kuda tunggang?

    bukti bukti bukti bukti bukti.. kah kah kah kah kah... cakap kosong laa....

    ReplyDelete
  4. Rukun Islam dan Rukun Iman tidak perlu bukti.

    ReplyDelete
  5. cakap apa ni kluangman? rukun islam dan rukun iman kalau takda bukti dari mana dia datang? tiba-tiba je imam shafie, hambali, maliki, hanafi cakap ada ke..? tiba-tiba harussani zakaria cakap ada rukun iman dan rukun islam ke? tiba-tiba wujud ke rukun iman dan rukun islam sebab JAKIM cakap ke? tiba-tiba wujud ke dalam sukatan pelajaran?

    kah kah kah kah kah... apa kau borak ni!

    kau tak baca al-Quran ke? tak tengok riwayat sahih muslim dan bukhari ke? tak tengok kitab karangan imam ghazali dan imam shafie ke? tak penah nak baca ke penulisan macam at-Tarmidzi, dan apa cakap Imam Nawawi dalam buku famous yang dia karang bertajuk 40 Hadeeth..

    takkan tu pon nak aku point satu2 yang dah ada dalil/bukti dalam al-Quran dan hadeeth cerita pasal rukun iman dan rukun Islam... kah kah kah kah kah...

    mana bukti cakap rukun Islam dan rukun Iman takde bukti?

    bukti bukti bukti bukti bukti bukti... kah kah kah kah kah.. gelak besar betul laa aku.. aku punya soalan tak jawab lagi ni... kah kah kah kah kah kah...

    ReplyDelete