Monday, March 12, 2018

ADA YANG MENCADANGKAN NAJIB SETAKAT JADI MB PAHANG DAH CUKUP...





Maklumat lanjut cari sendiri.. 
Dah malas nak tulis panjang²...tulis panjang stau pendek memang dah tentu PH pilihan rakyat,  akan menang, insyaAllah.  

257 comments:

  1. siapa yg asyik peleceh dan mempergunakan isu imdb selama ini untuk fitnah politik?

    Ada apa tindakan ke DoJ ke pada mereka?

    Skrg dh panas punggung mula lah meroyan..

    puak looser malam ni akan memaki hamun najib rosmah berjutaan.. takda solidariti bersama asimin jamban panas punggung..

    bila jawab xnak dengar lepas tu meroyan... dasar kebodohan MP PH.. turun megalir ke otak2 macai dedak.. lepastu dicampurkan pulak di tua penipu mamak bangsat.. 100% spoiled macai2..

    org muda benci Madey. just want to say that..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi anon bangang 4.26am,

      Org muda benci madey?

      Tengok je la nanti..PH akan sapu habis undi saluran 3,4 & 5.

      Orang2 muda macam kami bukan bangang macam kau! Dah banyak kali negara ini dimalukan sedemikian rupa tapi orang2 bangang macam kau ada kisah? Demi najib dan jho low, kau lebih rela negara ini jadi mangsa hinaan org2 luar.

      Dasar manusia keparat! Dedak punya pasal sanggup jilat najib dan jho low tak ingat halal haram. Phuih!!!

      Delete
    2. gaye posting style pon dh tau ko tu macai tua kuda argentina... puak tigasuku abad..

      kekekeke..

      ko xprcye ke.. org muda benci madey.. ko tggu le mlm pru14 klu tk pcye, madey penyangak ulung

      kikikikik...

      Delete
    3. syarikat tu bukan hebat sangat malah hutang keliling pinggang di ambang bangkrapz , bukan untung berbillion setahun. Beberapa negara maju berpakat untuk mengkhidnatnya. patut jho low berboros belanja dan membuang duit sahaja , sebab ada orang macan awak , yang masih percaya akan nya. Dia boros , u bayar hutang . Kan seronok.

      Delete
    4. Kalau fitnah samanlah. Takkan diam aje. Telur tak ada ke?

      Delete
    5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:25:00 AM

      Orng muda benci tun madey?....ade statistik dari punca yg disahkan?...hahaha...cakap saper2 pon boleh...

      Delete
    6. bila madet nk saman judi forex...?? tk brani saman sbb takott

      kekekekee

      Delete
    7. Forex? Duit tu masuk poket dia ke bhai? Kalau nak bodoh pun agak2lah sikit.

      Delete
    8. kau tolong jawab bg dia kenapa bhai? dia tak jawab tak tahu.. bodoh oii..!

      kalau taraf keldai bodoh pun simpan sikit xbg nampak sgt?

      Delete
    9. kah..kahh spinn 480 darjah kelepok kena kepala balik..

      haippp..pencuri perompak ulung itu gelaran MAHADETTT yg punyaa!!

      moheden nika gee ngok oiii. bkn citer umno lee..

      keldai tua susah btol bwk bncng..

      heheheheeh

      Delete
  2. hello admin tua kuda argentina..

    perang saraf puak ko lembik la.. hantar asimin jamban.. mmg bodoh lah.. rakyat selangok tengah bengang tu..

    ko pun panas punggung jugak ke? tak sedap ati nak posting??

    hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:28:00 AM

      Kuda najib meroyan...asmin relax jeer....banyak bantuan kpd rakyat selangor...

      Delete
    2. elloo macai kuda tua.. najib mana ada kuda 40 ekor di argentinaaa..

      itu penyamunn tuaaa saja aadaaa maaa..carrot gred A lorr

      semah botak tk citer ke???


      UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      Delete
    3. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet cerdik.. org tua bodo sokong madet..

      heheheehe

      Delete
  3. Agak² siapa yang panas sekarang?
    Agak² siapa yang nak maki hamun sekejap lagi..
    Agak² siapa yang dah mula guna ayat jelek..
    Memang tak standard langsung, low class

    ReplyDelete
    Replies

    1. allo admin kuda tua argentina.. ko ade tgk x ytube aksi panas ponggng asimin..kena balun terkedu xblh jwb sepatah haram dsn acah sket je. hahaha.. abis le mb sepenggal selangok sekor nehh...

      jamban oh jamban...

      Delete
    2. Macai yg kepanasan macam kutu babi terkeluar dari lubang.

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:32:00 AM

      Hahahaha....kuda najib kepanasan..

      Diapa yg swastakan air selangor kpd kroni seblm PKR perintah selangor?...hehehe

      Delete
    4. kejap lagi damin kuda tua ragentina akan moderated habis lah... posting2.. tk tertahan melihat.. kuda2 tua macai lembik... telor sudah kena mau simpan dalam lemariii.. ibukk dr medannn..


      UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      Delete
  4. 2 Panglima 426 dan 428 telur kecut melanggar garang lah konon..
    Dikata PH lemah...tp hampeh.

    Soalan topik dipintas, tari pincang.
    Rakyat sudah tahu, dunia sudah meleleh berita Taek Low.
    Riza sudah bayar denda, itu tanda setuju wang curi 1mdb.
    Masih nak silap mata.
    Mata2 kita dh tk dipercayai, kapal depan hidung nk dibuat tk nampk.
    Senang cerita tari lah silat selagi mahu, FBI tunggu,bila nk berani bubar?
    Jasa dah bayar kau untuk bersilat, ko menari poco2. Bodohnya UmnoBn..ketua dituding tuduh masih nk kaberap, bukan nk pertahan. Kalau nk petahan, perlu lah diketengah bab 1mdb ni. Sudah ketengah pun tak kasik, bagaimana mahu pertahankan ya pak?
    Umnobn lagi mo terus simpan bangkai ,terus lahap Taek , ikut suka kamu laa yer?

    Tapi jalan PRU atau FBI...biar ketua kamu Jibby tu yg pilih.
    Jgn kamu tu nak pandai2 dtg nk tari kepit...pettahan ketuamu !!!

    Ingat rule #1. Umnobn tak nk ketengah 1mdb, tapi nk pertahan...tk cukup tu nk sita media, main alih. Dunia tak bersempadan lagi , anak.
    Wont work, kiddo.
    Mcm kata bapa pulis Indo baru,..
    Usah dibiarkan kejahatan menang.
    Betul la tuu.
    HIDUP INDONESIA !!!

    ReplyDelete
    Replies

    1. hehehhe..
      cer tgk si macai ni posting..
      pot2 pet2 dr atas sampai bawah..
      pastu idup indon??

      dh byr dlm rupiah pulokk// dlm pound sterling udah tak lakuuu


      kashiannn... geng kuda tua argentina gelabah trok.. kikiki..lg lmbt bubar lg sakit ati si kuda tua...

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:35:00 AM

      Geng kuda najib tak malu FBI lebih percaya bapak polisi indon dari polis malaysia...

      Delete

    3. geng kuda tua argentina... lalalalalala...hohohooh.. ~PANASS PONGGONG~ ini harii...


      kkekekekeke

      Delete
    4. Biar kuda tua, jgn kuda mongol.
      Kihkihkih...
      Macai setakat pukul sendiri..
      Kihkihkih....

      Delete
    5. geng kuda tua argentina... lalalalalala...hohohooh.. ~PANASS PONGGONG~ ini harii...


      kkekekekeke

      bergolek le pru nanti.. jangan cari bangla kasi ramai sudah..

      Delete
  5. Kalau macam tu saja yg najib mampu jawab mb pahang pun tak layak kot. Parlimen kanak2 yg disiar dlm tv tu lebih sesuai untuk dia berlatih bagaimana nk jawab soalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib patut jadi ketua kampung je. Macai pulak boleh jadi gangster kampung dusun atau pun orang suruhan kat jeti sambil mencuri pisang.

      Delete
    2. asimin jamban layak jage jamban je lps ni... boboi botok tukang cat jalan,.. amacam baru up sket value??

      kekekekek

      nek semah botak nangis tgk boboi jd buroh kasar..


      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:38:00 AM

      Najib jadi ketua kampong?...habis duit orang kampong di rompak...habis tanah orang kampong di jualnye...konon nak buat pelaboran di luar negara...hihihihi..duit kuda nye pon turut hilang...

      Delete
    4. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      Delete
  6. KIKIKIKI...FUYYYYYYOOOOIINNKKKKK....

    WAT PE JADI MB KLU DAH DILANTIK JADI PEDINA MINTRI
    BARU LAH PRU KALI INI BARISAN AKAN MINANG BERGAYA
    SEBAB INI PEMIMPIN DARI SELATAN PUNYA PEDINA MINTRI
    PRU INI 2/3 MAJORITY BARISAN KASI SAPUU BIRSIH SUMA
    YG PASTI PM DARI UTARA HARAMJADAH KITA TAK BAGI LAGI...



    KIKIKIKIKI... BIRAMBOSSSSS BIRUA MACAI DAP@SINGAPORK....


    KIKIKIKIKI.... ASSMIN KITA JADI SAMPEL MB PALING SINGKATTT SIKALI.....



    INI KALI.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. asimin betol2 kena tadi..

      bodoh mcm kena sekeh kepala.. tk terkeluar lidah die kelu..

      jgn main2 dgn aura DSN.. org berpengalaman ni kdg2 dia nk test aksi gelojoh mcm si boy aiskerim dlm Jhambann ...

      abis la ko asimin.. memalukan nuor dlm jail.. mahadey suke laa nnt.!

      Delete
    2. Azmin bodoh? Kihkihkih... Dia tu MB yeop. Kau tu apa? Macai menadah dedak.
      Kihkihkih

      Delete
    3. klu mcm tu rakyat selangok bahlol lah.. sbb mb bodoh..

      kekekekekeke

      UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      Delete
    4. Kuda najib frust orang selangor masih sayang azmin...hik5..

      Delete
    5. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet.. heheheh

      Delete

  7. aksi jamban asimin panas punggung beb.. shameful.. kah..kah..kah.. tkleh lupe aku.. awl2 bkn main 'bergaye' si hero aiskerim dlm jamban neh..

    last2 terkedu.. mcm haram.. mane lapiji lembu nk ltk muke lps ni..

    kununnn nak 'tapau' DSN.. alih2 DSN rileks tenang senyummm jeek, asimin ttbe naik hangin satu bdn.. potpet2.. DSN cuit sikit psl air.. xde kutuk ape pn.. gurau2 mnje gitew..
    panazzz jdnye ponggong si asimin.. jd btullah isu air mmg bkl ranapkan asimin jamban dn ph di selangok..



    lawokkkkkkk...ahahahahah ph bongok sentiaseee!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu bukan senyum. Itu alih isu. Takkan kau tak nampak?
      Bodosssss

      Delete

    2. UBAH INIKALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      Delete

    3. senyum pon ko tk kenal sudah kronik mau mampos kah kamu ini.. kupik ???

      udha kronik...

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:41:00 AM

      Orang selangor tak bodoo nak tukar azmin dengan gemg prompak...hihihihi..

      Delete
    5. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!


      org muda benci madet..

      mmg org selangok tak bodooo... hang tu yg bodo + bahlol + bongok...

      jilattt tapak kaki hero jamban dan hero penyangak tua..


      kakakakaka..

      Delete
    6. Kau tu yg nak mampus sebab bodoh nak mampus. Org ckp berkias pun kau tak faham. Kenapa buduh sgt kau ni bah? Saudara si salehkah kamu?

      Delete
    7. takot dgn mo1?? macai keldai tuaa rope nyer.. patut le terase berkias2

      KLU KEPALA BAPAK KAU.. kes perundangan BAPAK kau ajar mane bg clue? BABI SUDAH TERBANGG KAA???

      Delete

  8. "Depa kata UBAH SELANGOK & PENANG.. bagi balek pada BN.. taktau laa depa yang habaq lagu tuuu..."

    "Kelantan sikit2 takpaaaa kawan2 kita jugakk UMNO - PAS"

    DEPA JUGAK KATAA... KITA UBAH SELANGOR SEBAB ORG MUDA MELUAT PADA MADET.. DEPA HABAQ BUKAN LA NAK SOKONG NAJIB SANGAT... TAPI DEPA KATA... KALO KATA MADET KA.. LAGI BAIK PULAK NAJIB SERATUIH KALII.... DEPA LAAA KATAAA... AKU TAKTAU LAA HARAP2 BETOII LAA NOO...




    heheheheheheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:43:00 AM

      Depa yg gila aje nak tukar selangor dan penang kpd geng prompak....ramai yg masih waras...kikikikikik

      Delete
    2. "DEPA JUGAK KATAA... KITA UBAH SELANGOR SEBAB ORG MUDA MELUAT PADA MADET.. DEPA HABAQ BUKAN LA NAK SOKONG NAJIB SANGAT... TAPI DEPA KATA... KALO KATA MADET KA.. LAGI BAIK PULAK NAJIB SERATUIH KALII.... DEPA LAAA KATAAA... AKU TAKTAU LAA HARAP2 BETOII LAA NOO..."


      Org muda benci madet..

      Delete

  9. "AKU DENGAQ DEPAA DUK KATA... MADET NI KETURUNAN PARIA..MAI DARI KERALA... ISHHH TAKKAN KOT.. DEPA NI SANGGUP NOO KATA MACAM TU KT 'NEGARAWAN'.. DEPA TAK KENANG KA 'JASA" DIA DUK BUAT LITAR SEPANGG NUUU.. ORGH KEDAH KATA KEBULOQ TAKPAAA JANJI DEPA SUKAAA..."


    hehehehheee....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko bodoo mudah kena kincin.
      .hehehehe...

      Delete
    2. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet cerdik.. org tua bodo sokong madet..

      heheheehe

      Delete
  10. Tanya:
    Siapa nama awak?

    Jawab:
    Saya dari Pekan..

    Kikikiki lain ditanya lain dijawab

    ReplyDelete
    Replies

    1. org gila posting apa dia... panasss ponggong tak habis sejokk lg keee???


      kkekekekekeeke

      Delete
  11. Aku tak tahu lah siapa yang bagus.

    Zaman Tun, kembung sekilo RM3 SST 10%


    Zaman Najib, kembung sekilo RM23 GST 6%

    Aku undi PH

    ReplyDelete
    Replies
    1. admin kuda tua ragentina.. sbb hang BODO.. pi beli kt tauke cina macai lim gone eng buat apa.. beli kt koperasi nelayan melayoo lahh bongok!



      UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:47:00 AM

      Kuda najib memang bodooo...cina jho lo rompak lebihb 10 bilion tak berani desak najib suruh tangkap...takut cina jho lo...cakap bukan main berani lagi...

      Delete
    3. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet cerdik.. org tua bodo sokong madet..

      heheheehe

      Delete
  12. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

    org muda benci madet cerdik.. org tua bodo sokong madet..

    heheheehe

    ReplyDelete
  13. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:48:00 AM

    Ubah ini kali....tolak umno dan kapla perompak...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet cerdik.. org tua bodo sokong madet..

      heheheehe

      Delete
  14. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

    org muda benci madet cerdik.. org tua bodo sokong madet.. sbb tu ratib jho low2 sampai mampos.. pegi la tangkap suruh FBI CIA KGB Scotland Yard.. BODO tetap BODO>. jadi baru jeee hari2..



    heheheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:54:00 AM

      Kenape ko takut cina jho lo?...hihihi...kuda bapuk tua belaan najib...kaak kaah kaah..

      Delete
  15. "DEPA JUGAK KATAA... KITA UBAH SELANGOR SEBAB ORG MUDA MELUAT PADA MADET.. DEPA HABAQ BUKAN LA NAK SOKONG NAJIB SANGAT... TAPI DEPA KATA... KALO KATA MADET KA.. LAGI BAIK PULAK NAJIB SERATUIH KALII.... DEPA LAAA KATAAA... AKU TAKTAU LAA HARAP2 BETOII LAA NOO..."

    ReplyDelete
  16. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

    org muda benci madet cerdik.. org tua bodo sokong madet..

    heheheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:52:00 AM

      Tunjukkan orang nuda mana suke najb?...ko tu kuda bapuk tua...kah kaak kaah..

      Delete
  17. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:51:00 AM

    Kenape kuda2 najib takut sangat cina jho lo?...ade bisa ape cina jho lo?...najib takut tun madey kerana tun madey ade bisa....hahahahaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet cerdik.. org tua bodo sokong madet..

      heheheehe

      Delete

  18. admin kuda tuaaa hang tkmo trace ip aku kaaa... aku kt argentinaaa laaaa... duk main kudaaaa bagi makan carrottt


    kahhh...
    kaahhh...
    kaaahhhh...
    kaaahhhhhh...


    admin panas ponggong tk sejok lagi keeeeee??

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 6:10:00 AM

      Wa berani mencabar...kenape takut guna nama sebenar?...hihihi...konon berani tapi penakut..

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 6:12:00 AM

      Cube ko bagi bukti tun madey ade kuda di argentina...ko hearsay anggukE jeer...bodooss..

      Delete
  19. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

    org muda benci madet cerdik.. org tua bodo sokong madet..

    heheheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:57:00 AM

      Ubah ini kali....tolak umno dan kapla perompak...hehehehe

      Kuda bapuk tua kerisauan umno

      nak mampos hingfa meraban merotan...hihihihii..

      Orang bidooo jeer sokong kapla dan bela kapla prompak...betul tak?...

      Delete
  20. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

    org muda benci madet CERDIK..��! org tua BODO sokong madet..��!

    heheheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 5:59:00 AM

      Ubah ini kali....tolak umno dan kapla perompak...hehehehe

      Kuda bapuk tua kerisauan umno

      nak mampos hingga meraban merotan...hihihihii..

      Orang bodooos jeer sokong dan bela kapla prompak...betul tak?...

      Delete
    2. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet CERDIK..! org tua BODO sokong madet..!

      heheheehe

      Delete
  21. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 6:03:00 AM

    Cina prompak jho lo di pooja di bela...tun madey nak tangkap kapla prompak di kutuk..

    Ape punyer bodoo kejora bapuk tua kuda belaan najib...dengan cina tembam prompak jho lo pon takut...menggalabah kepanasan....metoyan hari2... Hahahahaaa

    ReplyDelete
  22. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 6:09:00 AM

    Tap2 mlm tv3 siarkan komen manipestol ph...menggelabah kepanasan umno dan kapla prompak...hehehe..

    Bijak tun madey buat najib kepanasan...mualaf serigar terpaksa buat klentong hutang negara akan meningkat...kenape zaman tun banyak projek raksaksa dibuat hutang tal menimbun?..

    Najib membaxir....bahet PMO hingfa 1 billion...akaun permata tidak pernah di odit...

    Pasangan klepet negara...

    ReplyDelete
  23. ADAKAH RAKYAT NEGERI SELANGOR MARAH DENGAN AZMIN KERANA KRISIS AIR?

    JAWAPAN NYA ADALAH TIDAK.

    Kenapa tidak?

    Kerana ianya adalah tindakan sabotaj UMNO Najib.

    Pada ketika selangor (bukan semua daerah seperti diadu domba oleh najib) menghadapi kekurangan air, empat pam milik Splash hanya satu yg beroperasi, manakala tiga lagi rosak, asal usul splash adalah konsesi milik kerajaan persekutuan (ambil contoh tnb atau plus) dilantik oleh BN umno najib, apabila pressure vessel ini pecah mengakibatkan kecederaan keatas kakitangan penyelenggaraan, maka mengakibatkan beberapa daerah (bukan semua) negeri selangar menghadapi kekurangan air.

    Tindakan sabotaj oleh umno najib ini dilakukan oleh kerana memandangkan PRU hampir tiba. Pressure Vessel ini bukan boleh pecah begitu sahaja jika tiada sebarang perbuatan khianat kerana ianya telah memberi khidmat dengan cemerlang dan tiada sebarang masalah dihadapi sebelum ini.

    Seperti semua maklum splash adalah dalam bidang kuasa kerajaan pusat umno najib dan mempunyai kuasa penuh dalam pengurusan dan penyelenggaran.

    Pada masa dan hari bilakah yg terbaik untuk umno najib melakukan tindakan sabotaj dan khianat terhadap rakyat negeri selangor?

    Sudah semestinya pada hari kebesaran dan tahun baru cina adalah hari yg terbaik untuk menaikkan kemarahan rakyat negeri selangor terhadap kerajaan negeri.

    Tidak menghairankan apabila najib berkata selangor menghadapi "krisis air" apabila yg hakikat sebenarnya adalah TIDAK BENAR sama sekali kerana selangor mempunyai bekalan dari pelbagai punca dan sumber amat mencukupi iaitu;

    1.Air mentah boleh disalur dari satu empangan ke empangan yg lain.

    2.Bekalan Air dari negeri lain.

    3.air tadahan hujan dan sungai mengalir dari hulu.


    Ternyata Najib tidak berkata benar, hanyalah pembohongan dan penipuan, apa yg lebih berat adalah penganaiyaan dilakukan oleh rejim umno najib terhadap rakyat negeri selangor dengan tindakan sabotaj mereka.

    Sedarlah wahai rakyat seluruh negara tindakan keji lagi kejam dilakukan oleh BN dan umno najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nota:

      Splash dilantik oleh kerajaan BN, UMNO Najib.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 7:04:00 AM

      Penswataan bekalan air selangor untuk kayekan kroni...kerajaan PkR menanggong masalah...kerajaan selangor hanye pemegang saham kecil....nak ambik balik bukan mudah kerana kos yg tinggi...khalid ibrahim pon tak boleh selesaikan..

      Delete
    3. kah kah kah.. sampai tahap ni macai2 kudah tua argentina spin..

      mmg betul2 kasi rakyat Selangor marah..

      yg aku tahu org muda memang benci madet.. slh satu nye ko tgk le mana2 ceramah..

      geng misai serabai kebibir--ubah kepala.. kah..kah..kah

      ceramah tak lakuu.. harap kwsn cinapek je nampk la kerusi tu tk kosong...


      hahahahhaha

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 7:37:00 AM

      Macai kuda arab mata sepet bidoois...nak putarvelit fakta...arab mata sepet perintah jilat tahi macai pon jilat..takut sangat dengan arab mata sepet...hehehehe..

      Delete
  24. Aku tak tahulah siapa yang bagus..

    Zaman Tun, sst 10% ikan kembung RM3 sekilo
    Ada puterajaya
    Ada lebuhraya
    Ada jambatan PP
    Ada stadium bukit jalil
    Ada KLIA
    Ada KLCC
    Ada KL Tower
    Ada LRT
    PRU 2/3 majoriti sokmo

    Zaman Najib GST 6% ikan kembung RM23 sekilo
    Menara Tun Razak belum siap
    Lebuhraya borneo belum siap
    Rel keretapi belum siap
    PRU..tak pernah dapat 2/3 majoriti

    Aku undi PH

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 7:08:00 AM

      Jawapan cai tentulah najib...merompak wang negara pon bagus....

      Delete
    2. sbb itu UBAH INIKALILAH SELANGOK..

      tempat aku kembung RM 8-10 jer.. padanlah dengan unsur sabotaj dan gaji sekarang..


      nape ko tk banding harga ikan kembung zaman Tun Razak atau zaman Perang Jepun... susu pekat satu tin 5 sen..

      BODOH.. oii simpan kasi anak kau sikit cucu kau sikit ye macai..


      Delete
    3. Ko macai kuda arab mata sepet yg bodooos...hihihi..

      Delete
    4. "Ko macai kuda arab mata sepet yg bodooos...hihihi.."

      tgk amende si keldai madett ni tulis.. xde jejas ape2 pn pd najib..

      pelik btol, npe gi upah org2 tua biol... hancusss...

      Delete
  25. Siklepet berkepit menggigil telor sebab umnobn hanya boleh lepas dimalaysia. Mudah nak kawal sepit media. Tak susahpun nak kerah budak2 nangoi utk ganggu jerit maki diblog PH. Kuasa ada, Wang ada..tp setakat lokal sj ler.
    Lagi angkat sanjung, lagi melondeh.
    Yang ditakuti adalah maklumat dari luar. Dunia tanpa sempadan, FBI dimana2. Riza sudah mengaku. Entah2 Sheikh Sepet Taek dah jadi prosecutor witness.
    Eeeeeeeee, takut kan?
    Padan muka...umnobn dah sampai nokhtah, jampi pas pun dah tak cukup.
    Mcm kata Bapak Pulisi Indonesia,
    Jangan dibiarkan Kejahatan menang.
    SANGAT BETUL TU , KAN?
    HIDUP INDONESIA !!!

    ReplyDelete
    Replies

    1. hahaha sendiri sewel..macai kuda tua regentina..

      kemaruk todi ke pil kuda.. tibe2 plk Idop Indon.. org Indon pon geli dgr..

      kah..kah..kahh...

      Delete
  26. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 6:55:00 AM

    MEMANG PARAH...SAMPAI KE PARLIMEN NAJIB MENYEBAR BERITA PALSU

    Apabila Najib Razak menyatakan masalah air yang berlaku di Selangor adalah lebih teruk berbanding hutang 1MDB, ia nyata sekali satu berita palsu yang terang lagi sahih.

    Bagaimanakah seorang Perdana Menteri boleh berkata demikian sedangkan masalah air hanya berlaku untuk beberapa hari, itu pun kerana proses mekanikal, manakala krisis hutang 1MDB masih berlarutan sehingga kini?

    Lebih daripada itu, selain seluruh negara menanggung sengsara, penyiasatan antarabangsa melibatkan sekurang-kurangnya 8 negara juga telah dilakukan akibat hutang 1MDB yang memang disengajakan itu.

    Adakah masalah air di Selangor menyebabkan ada kertas siasatan dibuka?

    Jadi, di mana asasnya perbandingan yang dibuat oleh Najib itu?

    Dengan itu, membandingkan masalah air di Selangor dengan krisis hutang 1MDB, bukan saja bertujuan mengalihkan perhatian, tetapi juga suatu tindakan menyebarkan berita palsu secara terang-terangan kepada rakyat.

    Memburukkan lagi imej kerajaan ialah kerana perbuatan menyebar berita palsu itu dilakukan oleh seorang Perdana Menteri dan di ketika gembar-gembur undang-undang mengekang berita palsu mahu diperkenalkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh bertingkat haduuhh

      asimin jamban yg bohong.. ckp air tk penting.. hutang imdb lagi penting.. ko mampos le lps ni ajimin jamban.. rakyat selangok humban ko dr kerusi mb..


      xde air ko nk WUZUKK (ala2 ayat admin kuda tua mangkok ayon) pon susah

      ko xmandi wajib ke xwuzuukk ke? itu asas idup. masak makan minum, mncuci, industri, kebakaran, iks, restoran, penghawa dingin..

      imdb punye hutang ko xblh WUZUKK ke? tk boleh solat ke? byk mana ko dh nak mampos atau terkebulur skg?

      kah..kah...kah.. patut le asimin jamban terkedu tercengang xboleh jwb td.. panas ponggong.. hingg ke mlm belom sejukkkk


      kakakakaka

      Delete
  27. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 6:58:00 AM

    Kecian aku sama kejora kuda bapuk tua belaan najib dari negara arab ....tak boleh sabotaj blog budin lagi.....

    heheheheheeee

    ReplyDelete
  28. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

    org muda benci madet CERDIK..! org tua BODO sokong madet..!


    heheheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 7:42:00 AM

      Hahahaha...ubah ini kali...tolak umno dan kapla prompak...kuda arab mata sepet bodoois...hihihi...

      Delete
    2. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet CERDIK..! org tua BODO sokong madet..!

      heheheehe

      Delete

  29. posting membebel pnjg2.. ayat berterabur.. maki hamun je lebih..itu ler keldai2 tua 3 suku abad.. tua2 xde kudrat tp nafsu msh jht... belum lempang dh terhegeh2 jdnye.. jilat kuda tua ragentinaa... kakakakkaa..

    org mude tolak madet.. sbb itu mreka kempen #undirosak

    ReplyDelete
  30. kagum aku tgk DSN mengenakan balik ajimin jamban.. slow n steady je.. senyumm lebar...

    ajimin jamban gelabah berok.. last2 mase speaker sekolah kn die.. terkedu beb.. mcm haiwan kena sembelih... itu macai tarak malu ka??

    kakakakakakaka


    UBAH KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 7:43:00 AM

      Kuda arab mata sepet memang bodoos kagum dengan kapla prompak....hehehehe..

      Delete
    2. Nampak sgt macai ni bodoh. Itu bukan kenakan tp nak elak jawab soalan.

      Delete
    3. UBAH KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN

      Delete
  31. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 7:46:00 AM

    Kuda bapuk arab mata seoet tak boleh kaco blog budin lagi....hahahaaa...meroyan kat sini...lepas geram...

    Cian ko cikgu bapuk tua bodoos..

    ReplyDelete
    Replies
    1. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet CERDIK..! org tua BODO sokong madet..!

      heheheehe

      Delete
  32. Dituduh Ada Hubungan Dgn Isteri Orang, #Muhyiddin MACAI Tak Tahu Malukah?


    Berbanding dengan Muhyiddin, tidak ada satu dokumen Mahkamah pun dalam dunia ini yang menyabitkan nama Datuk Seri #Najib Tun Razak sebagai pencuri.

    Dokumen yang ada dan selalu dirujuk #Pakatan untuk mengatakan Najib sebagai pencuri, adalah dokumen #DoJ (BUKAN Mahkamah) yang dibuat sendiri oleh #MahathirTuaKutuk - yang mahu menjatuhkan Najib untuk digantikan dengan anaknya sendiri (Boboi BENGAP!).



    Mahkamah? Tidak ada. Dan sepertimana yang kita tahu, nak menyabitkan seseorang sebagai pencuri ke peliwat ke, mesti dengan dokumen Mahkamah. Tak hairan Najib tidak terjejas sikit pun dengan dakwaan yang mengatakan beliau kononnya pencuri.

    Tapi, ada dokumen Mahkamah yang mengatakan Muhyiddin ada hubungan dengan isteri orang sehingga menjadi punca penceraian rumah tangga pasangan terbabit. Muhyiddin tidak pernah mencabar kesahihan dokumen tersebut sehinggalah pasangan berkenaan disahkan bercerai.

    Serentak dengan itu juga, isteri Muhyiddin tidak lagi kelihatan di khalayak ramai, tak macam dulu. Kerap pulak lagi bini Mahathir yang hampir buta itu kelihatan bersama suaminya.

    Apa Muhyiddin tak malu pulak?



    p/s: Sama seperti Mahadett DOKUMEN CIA mengaitkan nama si perompak tua ini dalam skandal BMF... wallaaaa...


    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 7:51:00 AM

      Fbi dah bahi bukti....tak boleh dinafikan lagi...hehehe...satu donia dah tahu..

      Tak de nama muhyideen disebut dlm mshkamah kes perceraian nika geee...ko pandai2 buatbberita palsu...

      Mana dokunen cia kaitkan tun madey dgn BMF?....kenape najib tak buat RCI?...

      Kuat betul auta kuda bspuk arab mata sepet...
      ..

      Delete
    2. Muhyidin tau malu sebab tu dia keluar umno. Yg tak tahu malu tu kau. Dah tahu di sana byk pencuri lg mau sokong. Lagi mau tadah wang. Kulit muka kamu tampal kulit tapirkah?

      Delete

    3. kah..kahh spinn 480 darjah kelepok kena kepala balik..

      haippp..pencuri perompak ulung itu gelaran MAHADETTT yg punyaa!!

      moheden nika gee ngok oiii. bkn citer umno lee..

      keldai tua susah btol bwk bncng..

      heheheheeh

      Delete
  33. macai..berlaku jujur le dgn realiti..

    ko tgk sendiri le mana crowd org muda yg sokong madettt??

    xde nampak lngsung..

    kasiaaan.. terhegeh2 ceramah atas lori.. badut2 tua expired di usung.. korang layan sendiri le.. kekekeke

    yg nampak jelas org muda benci madett... dlm ppbm lg sakan..


    UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

    org muda benci madet CERDIK..! org tua BODO sokong madet..!

    heheheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 7:56:00 AM

      Berape orang muda tak dokong tun madey?...berape orang muda sokong najib kapla prompak?...

      Kuda bapuk arab mata sepet buat suta plak..

      Delete

    2. cer kira berapa org muda yg sokong matdeett skg?? hampir zeroo

      mase refrmasi dlu ratusan ribu org muda turun.. itu bru hebat!

      ini angkut keldai2 tua bodoh.. upah bangla..cinapek2 dapig.. chaii bodooh.. buke mata sket.. selangok org muda tolak matdettt!

      Delete
    3. itu title perompak sama penchuri.. itu matdett yang punyaaaa... ko jgn pandai2 ambilll yaaa...!!


      kahh..kah...kahhh...kahhh!!

      Delete
    4. Najib bela org muda yg baghal macam kau.
      Kihkihkih

      Delete
    5. ko keldai tua yg bahlol skait ati zaman mude dlu matdeet penyamunn tk kasi ko senang

      nak senang kena jadi barua dia.. kotrektor2 bodoh cari kontrek

      mana ader SL1M made ade PR1MA.. tergedek2 kais le ape yg mmpu.. bodo!

      Delete
    6. Aku okay je. Kau le kais dedak. Kahkahkah... Macai bodoh

      Delete
    7. admin bloggers munge kuda tua aka budin celah kangkang pakai service macai spesis NUR SAJATTT roopeenyerrrr...awwwwww..aaawwwwwwww..awwwwwwwwwwww

      kahhhhhh....kahhhhhhhhhhhhhhh...kahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!


      golek2 akuuuu...!!

      Delete
  34. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

    org muda benci madet CERDIK..! org tua BODO sokong madet..!

    heheheehe

    ReplyDelete

  35. itu title perompak sama penchuri.. itu matdett yang punyaaaa... ko jgn pandai2 ambilll yaaa...!!


    kahh..kah...kahhh...kahhh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 7:59:00 AM

      Hahaha...auta....saper yg siasat?...polis relax jeer...kenape ko tak repot polis?...takut?...berani melalak jeer...hehehehe

      Delete
    2. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

      org muda benci madet CERDIK..! org tua BODO sokong madet..!

      heheheehe

      Delete
    3. sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebul.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete
    4. Bapak kau pun tua, emak kau pun tua. Dia bodohkah?
      Kihkihkih

      Delete
    5. itu title perompak sama penchuri.. itu matdett yang punyaaaa... ko jgn pandai2 ambilll yaaa...!!


      kahh..kah...kahhh...kahhh!!

      Delete
    6. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:03:00 AM

      Tak berani sebut?...nak sebut ape?...najib bukan disaman gubah wang haram...hehe..bodoss ko...bukti money trail yg mustahak...

      Delete
    7. sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???! lagi mau bohng..

      cia sebut nama mattdett tauuu..hebatttt wooo..BABI PON BOLEH TERBANG WOOO!!!

      kkekekekee

      Delete
  36. itu title perompak sama penchuri.. itu matdett yang punyaaaa... ko jgn pandai2 ambilll yaaa...!!


    kahh..kah...kahhh...kahhh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:04:00 AM

      Hahaha...auta....saper yg siasat?...polis relax jeer...kenape ko tak repot polis?...takut?...berani melalak jeer...hehehehe

      Delete
    2. sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebul.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete
    3. Kau tak tahu siapa itu MO1? Mesti kau bengap macam tupai.
      Kihkihkih

      Delete
    4. mo1 tu babi boleh terbang wooo punya versi.. matdett saje yg tauuuu... dia pereka skandal!

      Delete
  37. mak dan bapa aku org cerdik2 sebab itu awal2 lagi mereka cakap kt aku jgn undi mamak per00mpkk matdetttt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak bapak kau cerdik tp dpt anak bebal macam donkey kihkihkih

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:06:00 AM

      Ketrunan bapuk oenakut cina prompak...hihihihi

      Delete
    3. itu title perompak sama penchuri.. itu matdett yang punyaaaa... ko jgn pandai2 ambilll yaaa...!!


      kahh..kah...kahhh...kahhh!!

      Delete
    4. kah..kahh spinn 480 darjah kelepok kena kepala balik..

      haippp..pencuri perompak ulung itu gelaran MAHADETTT yg punyaa!!

      moheden nika gee ngok oiii. bkn citer umno lee..

      keldai tua susah btol bwk bncng..

      heheheheeh

      Delete
  38. itu title perompak sama penchuri.. itu matdett yang punyaaaa... ko jgn pandai2 ambilll yaaa...!!


    kahh..kah...kahhh...kahhh!!

    ReplyDelete
  39. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:07:00 AM

    Hahaha...auta....saper yg siasat?...polis relax jeer...kenape ko tak repot polis?...takut?...berani melalak jeer...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebul.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete
  40. Jenape ko tak jaco blog budin lagi?...ko takut ...bapuk?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu title perompak sama penchuri.. itu matdett yang punyaaaa... ko jgn pandai2 ambilll yaaa...!!


      kahh..kah...kahhh...kahhh!!

      Delete
  41. sape siasat najib??

    fbi? doj?? indon? sgpork?

    nama pun tarak berani sebul.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

    kkekekekee

    ReplyDelete
  42. kah..kahh spinn 480 darjah kelepok kena kepala balik..

    haippp..pencuri perompak ulung itu gelaran MAHADETTT yg punyaa!!

    moheden nika gee ngok oiii. bkn citer umno lee..

    keldai tua susah btol bwk bncng..

    heheheheeh

    ReplyDelete
  43. KD, ada org nak spam blog kau macam dia buat kat Budin. Mesti beruk yang sama punya kerja. Kau tolong delete komen yg berulang ni. Aku tengok macam komen budak bangang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah..kahh spinn 480 darjah kelepok kena kepala balik..

      haippp..pencuri perompak ulung itu gelaran MAHADETTT yg punyaa!!

      moheden nika gee ngok oiii. bkn citer umno lee..

      keldai tua susah btol bwk bncng..

      heheheheeh

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:12:00 AM

      Ko auta jeer lebihb..polis relax jeer...hihihi..takut tun madey...hahaha

      Delete
    3. kah..kahh spinn 480 darjah kelepok kena kepala balik..

      haippp..pencuri perompak ulung itu gelaran MAHADETTT yg punyaa!!

      moheden nika gee ngok oiii. bkn citer umno lee..

      keldai tua susah btol bwk bncng..

      heheheheeh

      Delete
    4. Budak bengap belaan najib. Mesti dia ambik yg kantoi spm dan yg paling bangang.
      Kahkahkah

      Delete
    5. sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete
  44. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:11:00 AM

    Jho lo arab mata sepet gembira kejora kuda arab mata sepet bela kapla prompak...hehehe...lagi takut sama arab mata sepet...jilat tahik arab mata sepet...hahahagaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. AMENDE KO MEREPEK NI.. straight la sikit ponndannn..



      sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebul.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete
  45. geng pondan tua macai kuda tua ragentina sudah menangis memanggil2 ketua dedakk..

    tolooooong...tolonnnnnn... kahakhhh.. keldai tua bile dh lembik bodo mule la memanggil2 admin dedak.. mcm pondan tua panggil emak..

    kah..kah...kah spam pala hotak ko.. dh kalah ko ckp spam.. ko tu lembik.. elok di lenyek buat lauk utk babi dalam kandang je.. bodo nk jd cytro babi tp lembikk!!

    ReplyDelete

  46. kahh kahhh

    sangka aku BUDIN ngok je pakai macai SAJAT.. awww awww

    rupanye kelong demon macai kuda tua regentina pon pakai service MACAI versi SAJAT jugokkkk


    kahhhhhhhhhhhhh

    kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    kkkaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh


    kasi pelengkup le ini parti bunge taik merah!!!

    lagak samseng.. tua2 nak mampos pun nk tunjuk heroo..


    puihhhhhh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau hero ke? Rasanya mcm bapok je... Kahkahkah

      Delete
    2. admin bloggers munge kuda tua pakai service macai spesis NUR SAJATTT roopeenyerrrr...awwwwww..aaawwwwwwww..awwwwwwwwwwww

      kahhhhhh....kahhhhhhhhhhhhhhh...kahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!


      golek2 akuuuu...!!

      Delete
  47. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:16:00 AM

    Kejora bapuk tua bodoos klentong tun madey merompak...tapi bapuk penakut nak repot repot polis..hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete

  48. geng pondan SAJAT >>> macai budin >>> macai kelongdemonnn

    patut ler pot2 pet2 mmbebel mcm haree....

    pastu dh tktahahh memanges2 memanggil admin kuda tuaa... awww..awwww...awwwww...awwww


    kahhhhhhhhhhhhhh

    kaaaahhhhhhhhhhhhhhhh

    kaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



    ReplyDelete
  49. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:18:00 AM

    Umno dah nak mampos kejora bapuk bodooos kuda arab sepet makin kepanasan...meracau...hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete

  50. admin bloggers munge kuda tua pakai service macai spesis NUR SAJATTT roopeenyerrrr...awwwwww..aaawwwwwwww..awwwwwwwwwwww

    kahhhhhh....kahhhhhhhhhhhhhhh...kahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!


    golek2 akuuuu...!!

    ReplyDelete
  51. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:22:00 AM

    Klentong dan auta itu kepandaiann bapuk tua kuda arab sepet....tapi oenakut...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. admin bloggers munge kuda tua pakai service macai spesis NUR SAJATTT roopeenyerrrr...awwwwww..aaawwwwwwww..awwwwwwwwwwww

      kahhhhhh....kahhhhhhhhhhhhhhh...kahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!


      golek2 akuuuu...!!

      Delete
  52. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:23:00 AM

    Klentong dan auta itu sjev kepandaiann bapuk tua kuda arab sepet....tapi penakut...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. admin bloggers munge kuda tua pakai service macai spesis NUR SAJATTT roopeenyerrrr...awwwwww..aaawwwwwwww..awwwwwwwwwwww

      kahhhhhh....kahhhhhhhhhhhhhhh...kahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!


      golek2 akuuuu...!!

      Delete
  53. kah...kahh...kahhhhhh

    sejak ajimin jamban kene balunnnn terok...
    abis berjangkit ke belogger2 dedak NOR SAJAATTT...


    kah...kah..kahh.. badi tu akan melekat pd parti munge taik ph!! Kasi tumbang PH Selangok!!


    UBAH INIKALILAH SelanNGoK -> SELANGOR BN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapuk tua kuat berangan...gehehe

      Delete
    2. belogger kuda tua rengetina cuba spin isu kekalah moral Ajimin Jamban di parlimen td...

      kahhh...kahhh

      ajimin jamban boleh hina rakyat dgn berkata masalah air tak penting.. 1mdb lagi penting..

      mmg spesis BABI PON BOLEH TERBANGG WOOOO... kah..kah...kahh.. clueless.. useless.. HAPRAK!!

      Delete
  54. patot lerr org mude yg normal xminat join matdetttt

    admin bloggers munge kuda tua pakai service macai spesis NUR SAJATTT roopeenyerrrr...awwwwww..aaawwwwwwww..awwwwwwwwwwww

    kahhhhhh....kahhhhhhhhhhhhhhh...kahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!


    golek2 akuuuu...!!

    ReplyDelete
  55. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:25:00 AM

    Mlm ni bapuk tua tak kerja nonggeng di chow kit...sbab budin dah block...mhihihihihi hihihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. geng kuda tua argentina... lalalalalala...hohohooh.. ~PANASS PONGGONG~ ini harii...


      kkekekekeke

      bergolek le pru nanti.. jangan cari bangla kasi ramai sudah..

      Delete
  56. geng kuda tua argentina... lalalalalala...hohohooh.. ~PANASS PONGGONG~ ini harii...


    kkekekekeke

    bergolek le pru nanti.. jangan cari bangla + nor sajatt kasi ramai sudah leee..

    ReplyDelete

  57. Badi Ajimin JAMBAN ptg td terpaku dek DSN..telah berjangki kpd seluruh macai2 matdett

    kahh...kahhhh...kahhhhh

    ReplyDelete

  58. belogger kuda tua rengetina cuba spin isu kekalah moral Ajimin Jamban di parlimen td...

    kahhh...kahhh

    ajimin jamban boleh hina rakyat dgn berkata masalah air tak penting.. 1mdb lagi penting..

    mmg spesis BABI PON BOLEH TERBANGG WOOOO... kah..kah...kahh.. clueless.. useless.. HAPRAK!!

    ReplyDelete
  59. sape siasat najib??

    fbi? doj?? indon? sgpork?

    nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

    kkekekekee

    ReplyDelete
  60. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:29:00 AM

    Klentong dan auta dan berangan itu saje kepandaiann bapuk tua kuda arab sepet....tapi penakut...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. geng kuda tua argentina... WOIII AWAT SLOWW SGT... bodo....lalalalalala...hohohooh.. ~PANASS PONGGONG~ ini harii...


      kkekekekeke

      bergolek le pru nanti.. jangan cari bangla kasi ramai sudah..

      Reply

      Delete
  61. GAGAL MENJATUHKAN DS NAJIB RAZAK SELEPAS 4 TAHUN BUKTI PEMBUNUH POLITIK BERSIRI SUDAH HILANG BISA.- LUAHAN HATI BEKAS PEMIMPIN PARTI SAMPAHH!


    Ketika saya memulakan perjuangan bersama Tun M pada 2015, Saya berpegang kepada keyakinan bahawa DS Najib Razak perlu dijatuhkan untuk MENYELAMATKAN UMNO. Tetapi, hari ini Tun M berada dalam Pakatan Harapan dan beliau laungkan DS Najib perlu dijatuhkan untuk MENYELAMATKAN MALAYSIA.

    Dari menyelamatkan UMNO kepada menyelamatkan MALAYSIA, saya anggap yang bermasalah itu bukan UMNO atau MALAYSIA tetapi TUN M sendiri. Persoalannya, jika Tun bukannya nak selamatkan UMNO atau MALAYSIA, sebaliknya hanya mahu menjatuhkan DS NAJIB RAZAK, apa sebenarnya yang mahu Tun M selamatkan?

    Saya tidak suka DAP kerana dulu Tun cakap Lim Kit Siang adalah Cina rasis dan musuh Melayu dan Islam. Tun ceritakan bahawa LKS pimpin orang Cina dalam peristiwa 13 Mei 1969 dan dia lah orangnya yang kencing di tiang bendera UMNO. Tapi ternyata selama ini Tun M tipu orang Melayu, kerana hari ini Tun M telah duduk bersama DAP untuk menjatuhkan UMNO!

    Saya bermusuh dengan PAS kerana Tun cakap mereka jumud dan tidak membantu kemajuan umat Islam. Tun sindir Tuan Guru Nik Aziiz kerana masih mahu bertanding pilihanraya walaupun berusia 83 tahun, Tun juga cakap Haji Hadi Awang berniat jahat kerana keluarkan fatwa untuk menghalalkan permusuhan sesama bangsa Melayu. Rupanya Tun tipu Melayu lagi sekali kerana hari ini Tun M menjadi calon PM ke-7 diusia 93 tahun. Tun juga mengeluarkan “fatwa dedak" supaya ahli PPBM memusuhi ahli UMNO atau sesiapa sahaja yang kritik PPBM.

    Saya juga tidak menyenangi DS Anwar Ibrahim kerana Tun cakap DSAI tidak layak menjadi pemimpin dan memalukan negara. Tun telah mengarahkan PDRM menyiasat DSAI dan menggunakan UTK untuk menangkap DSAI seperti seorang penjenayah (sedangkan Tun cakap DSAI gay).Tun penjarakan penyokong Reformasi di bawah ISA. Tun turut penjarakan DS Zahid Hamidi kerana begitu marah Ketua Pemuda UMNO mengkritik kepimpinannya. Tilam diangkat ke mahkamah untuk mengaibkan DSAI. Tun lakukan apa sahaja untuk menjatuhkan DSAI. Tapi ternyata Tun M tipu lagi kerana tiba-tiba sahaja Tun M mahu DSAI menjadi Perdana Menteri Malayisia ke-8. Sia-sia sahaja persengketaan orang Melayu, terutamanya ratusan ribu rakyat yang sertai Reformasi 1999.

    Begitu juga ketika Tun mahu jatuhkan Pak Lah. Tun labelkan beliu "kuat tidur”. Tun juga cakap Pak Lah merosakkan Melayu kerana mementingkan keluarganya sahaja! Tun juga cakap KJ pemimpin korup. Siang malam Tun bercakap tentang kejahatan dan kesilapan Pak Lah. Tapi ternyata Tun M tipu lagi kerana sehingga kini Pak Lah tidak pernah didakwa atas sebarang kesalahan di Mahkamah.

    Saya pernah membenci DS NAJIB RAZAK kerana Tun beritahu, beliau curi RM 2.6 billion dan simpan di dalam akaun peribadinya. Tun juga beritahu DS Najib curi RM 50 billion melalui 1MDB. Kata Tun, DS Najib Razak akan memusnahkan UMNO.

    Tapi ternyata Tun M tipu orang Melayu kerana rupa-rupanya Tun M sendiri serta rakan nya juga telah menggunakan nama sendiri dalam pemilikan saham “Realmild” pada tahun 2000 yang bernilai berbillion Ringgit (seperti diberitahu oleh Dato A Kadir Jasin, Realmild adalah harta UMNO). Tun tidak menjawab soalan saya hingga kini. Selain itu wakil dari DAP dalam PAC juga mengesahkan bahawa DS Najib Razak tidak bersalah dalam isu 1MDB dan Tun tidak pernah mencabar kenyataan YB Tan Seng Ghaw dari DAP tersebut! Kini saya percaya DS Najib Razak hanyalah salah seorang “mangsa sasaran” Tun M, PEMBUNUH POLITIK BERSIRI

    Setelah tumbang, kini saya BANGKIT MELAWAN. Saya tidak akan tumbang kerana ditipu oleh Tun M lagi. Saya menyeru semua orang Melayu, Pribumi Sabah dan Sarawak, Cina, India dan semua rakyat Malaysia supaya bangun dan SELAMATKAN DIRI SENDIRI dari terus menjadi mangsa penipuan Tun M.

    Anina Saadudin
    EMPIRICAL MALAYSIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu saya suka umno tapi sejak umno berkawan baik dengan parti cina kominis saya cabut...sori...hutang oon dengan cina kominus...jual aset negara kpd cina kominis..

      Delete

    2. habis skrip mencacai kuda tua regentina...kahhh...kahhhh...

      Delete
  62. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:33:00 AM

    Sampai skarang najib blm jumpe pil berani untuk bubar parlimen...cai terhegeh3 berangan nak menang...hihihihi..ciai cai kuda arab sepet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takot dgn mo1??

      sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete

  63. woiii macai bungetaik norsajatt..cpt le ko tepon admin boding blog celahkangkang blog.. admin blog2 kumpulan SAMPAH utk mengaduuuu... awwwww...awwwwww


    takk kuaseee i.... awwwwwww... i bnciiiii mo1... awwwwww!!


    kaaahhhhhhhhh

    kahhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  64. Wah admin, semenjak kejora haramjadah diharamkan di blog budin, dia dah menyemak kat sini pulak dengan hujah taek dia. Kesian dia, jangan sampai dia kena halau dari sini sudah la. BERAMBOS KEJORA HARAMJADAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete
    2. melayutanahsetan haramjadah..

      kejora kepala ko yg mana??

      apehal ko perasan musuh2 maatdet sikit ke?? ko xpyh mengigil sgt.. org mana ko tkut tu??


      kahhh...kahhhhhh

      awww...awwwww..awww tulunnn...tulunnnnn... admiiiinnnnnn awwwww!!!

      Delete
  65. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:38:00 AM

    Sampai skarang najib blm jumpe pil berani untuk bubar parlimen...cai terhegeh3 berangan nak menang...hihihihi..ciai cai kuda arab sepet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takot dgn mo1??

      sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete
  66. Bapuk tua bodoos...doj dah bagi klu siape MO1...low iq. Bapuk tua bengap.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. takot dgn mo1??

      KLU KEPALA BAPAK KAU.. kes perundangan BAPAK kau ajar mane bg clue? BABI SUDAH TERBANGG KAA???

      sape siasat najib??

      fbi? doj?? indon? sgpork?

      nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

      kkekekekee

      Delete
  67. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:42:00 AM

    Sampai skarang najib blm jumpe pil berani untuk bubar parlimen...cai terhegeh3 berangan nak menang...hihihihi..ciai cai kuda arab sepet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takot dgn mo1??

      KLU KEPALA BAPAK KAU.. kes perundangan BAPAK kau ajar mane bg clue? BABI SUDAH TERBANGG KAA???


      kes saman biasa pn surat kena sampai ke tangan defendan.. ini apa pulak nk klu2.. babi terbang lagii kaaa???

      haiyoooyooo pariah matdett

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:48:00 AM

      Kapla bapak ko lo yg jadi kapla prompak hihihi..ko tu bengap keturunan bongok...hihihihimm

      Delete
    3. geng kuda tua argentina... WOIII AWAT SLOWW SGT... bodo....lalalalalala...hohohooh.. ~PANASS PONGGONG~ ini harii...


      kkekekekeke

      bergolek le pru nanti.. jangan cari bangla kasi ramai sudah..

      Reply

      Delete
  68. sape siasat najib??

    fbi? doj?? indon? sgpork?

    nama pun tarak berani sebut.. mo1 mo1 kah..kah..kah.. bodohh satu ratuss kali... lg mau tanya..???!

    kkekekekee

    ReplyDelete
  69. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:46:00 AM

    Najib dah sewel?...bandingkan merompak 1 mdb dengan krisis air yg dah selesai...hihihi...cai bapuk kuda arab sepet pon dah jadi sewel...

    ReplyDelete
  70. geng kuda tua argentina... WOIII AWAT SLOWW SGT... bodo....lalalalalala...hohohooh.. ~PANASS PONGGONG~ ini harii...


    kkekekekeke

    bergolek le pru nanti.. jangan cari bangla kasi ramai sudah..

    kahh..kahhh...aww..awww...

    ReplyDelete
  71. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:49:00 AM

    Sampai skarang najib blm jumpe pil berani untuk bubar parlimen...cai terhegeh3 berangan nak menang...hihihihi..ciai cai kuda arab sepet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. geng kuda tua argentina... WOIII AWAT SLOWW SGT... bodo....lalalalalala...hohohooh.. ~PANASS PONGGONG~ ini harii...


      kkekekekeke

      bergolek le pru nanti.. jangan cari bangla kasi ramai sudah..

      Reply

      Delete
  72. ko dh panik kelongdemong?

    ReplyDelete
  73. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, March 12, 2018 8:50:00 AM

    Najib dah sewel?...bandingkan merompak 1 mdb dengan krisis air yg dah selesai...hihihi...cai bapuk kuda arab sepet pon dah jadi sewel...

    ReplyDelete
  74. Pil berani ade kat pasar chow kit....hihihiho..

    ReplyDelete
  75. UBAH INI KALILAH >> SELANGOK -> SELANGOR BN!

    org muda benci madet CERDIK..! org tua BODO sokong madet..!

    heheheehe

    ReplyDelete

HORMATI DAN SOKONG SEMUA CALON PM - SAMARATA

  Malaysia akan ada hanya seorang PM dan sudah pasti nama lain yang dicalonkan akan tewas. Mempertikaikan calon PM dari mana-mana parti seka...