Sunday, September 27, 2015

APA BENAR TUN DR MAHATHIR DI ANUGERAH STAR OF SOEKARNO... (?)

Dik annie,saya sebak melihat video ini,Thank you for uploading.InsyaAllah hujung minggu ini 27 Sept,Tun Mahathir akan Terima bintang 'Star of Soekarno' di Jakarta dan saya akan berada di hotel Borobudur Jakarta jam 7 mlm utk saksikan dan mencium tangan Tun.

6 comments:

  1. Kluangman,
    Tun M cuma terima anugerah saja , Najib lagi terror terima derma RM 2.6 billion ,wow ! dari pak arab misteri sampai hai ini ,kemudian duit tu tah mana pergi ,bila tanya dan soal banyak banyak you boleh kena sosma . Jadi hormati lah sistem pemerintahan Najib jangan tanya banyak banyak perkara misteri dalan urusan hal ehwal Najib terutama berkenaan wang pribadi yang misteri.

    ReplyDelete
  2. Dalam kubur hanya ada amal kalau pocit sendiri mau jawablah.star ,sir ,datuk, kepala hatuk semua tak pakai.

    ReplyDelete
  3. bukan najib sorg dapat derma....kak mah pun dapat

    ReplyDelete
  4. Jangan buat fitnah...beristifarlah. Kita bertuah kerana mempunyai Perdana Menteri Dato Seri Mohd Najib..yang dihormati di peringkat antara bangsa..walau pun baru 6 tahun memegang jawatan tersebut..kalau silap tolong betulkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita bertuah ada PM Najib yang paling terkenal diantarabangsa, terkenal dengan satu satunya PM dapat derma RM2.6bllion dari pak Arab tak ada PM dan President sehebat ini malah Presiden JFK , President Nelson Mandela , Mahatma Gandhi ,Abraham Lincoln pun akan teruja kalau masih hidup , dan dilapurkan hampir kesemua agensi berita asing sekali dengan package pecat mantan AG ,pecat TPM , tahan pegawai pejabat peguam negara dan SPRM lepas bubar TASK FORCE semata mata untuk mengelak diri dari di tudoh berita ini buat malaysia terkenal sebab taraf dah macam negara Zembabwe africa dari segi ketulusan , Jadi jangan lah pandai pandai kata fitnah ,sebab Najib dan SPRM yang mengaku diut itu masuk akaun NAJIB secara SAH , sebenarnya bukan memandai mandai tapi Jahil wal bangang ( maaf saya pinjam dari najib dia marah blogger prepaid)

      Delete
  5. Memang sangat bertuah bumi ini mempunyai PM Najib yang terkenal di seluruh dunia. Sebagai penghargaan kepada jasa dan keupayaan luar biasa beliau, bolehlah dari sekolah rendah sampai ke universiti diajarkan kursus bagaimana menjadi pengutip derma tersohor di dunia. Menghargai jasa Bapa Penerima Derma Malaysia, mudah2an Malaysia menjadi negara penerima derma terkemuka di masa akan datang. Tahniah PM Najib. Tahniah sekali lagi.... kehkehkeh....

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...