Monday, September 7, 2015

KOSONG

Kali ini tidak ada apa yang nak ditulis atau dikongsikan.

Kelazimannya semua komen cai  langsung tidak menyentuh topik sebaliknya dengan mukaddimah luar tajuk menunjukkan tahap bebal kebangangan yang sudah tidak ada ubat.

Kalaupun mereka menjual diri untuk mendapat sesuap nasi tetapi tahap hujah biarlah membantu menaikan nama boss dan bukan sebaliknya.

Tetapi kegilaan mereka memberi komen sebenarnya tidak dapat disekat.


Kita hulurkan rasa simpati dan kesian pada puak ini.

Saksikan..

63 comments:

  1. Kalau dah kapten belayar pakai sauh berlabuh, apa lagi nak harap awak-awak. Kakaka. Kapten kapal telor pun tak deee. Buat malu dengan orang tua 90 tahun. Kakaka. Bijik tak deeeee. Kakaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak sembang takda telor pulak..ini lah macai geng Tun M bila kalah citer telor..cuma yg pelik lepas tu citer Najib control semua agensi..

      Delete
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Anom 2:43:00pm

    Betul lah kata penulis, kenaper lah kechik2 kau tak nak mampos, species kau nie hanya layak jadi bayi terbuang dimakan dek anjing kat tong sampah.

    Mak bapak kau memang gagal mendidik kau jadi seorang anak yg berguna pd agama, bangsa dan tanahair.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak bapak ngko berjaya sangat ker mendidik ngko?....

      Delete
  3. KD yg cerita berjela-jela fitnah geng kau la KD..Smalan kalau kau baca komen aku bila aku kata Najib jawab sekali 1MDB 42b Tun M kaki kencing terkezut..Alahai bodoh gak macai2 Tun M.

    Utk pengetahuan Najib dia bkn sembang politik longkang dia serahkan kpd pihak authoriti..ada faham tak?

    Cth isu Altantuya 8 tahun baru selesai ..dimana selesai?siapa tahu?

    Isu 2.6B najib senyap je terus serahkan kpd Task Force cuma yg poyo korang berjela2 analisis..yg peliknya hujung kata Najib yg kata..kan pelik..Bila aku cabar buktikan kelaut kesudahanya..

    Begitu juga isu Clare dan Saman WSJ..bila aku suruh baca utusan dan bharian akhirnya terus muntah dan histeria..habis macam mana nak tahu perkembangan isu tersebut..Macai Tun M kena banyak membaca jgn asyikmengadap blog KD je..teruk la engkorang ni jenis katak bawah tempurung..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh eh dia menjawab kat entry sini..semalam punya entry sampai ke tahap bapak dan tok ko heret sekali!!.. sudahlah ko pencacai bapok..'nak tau perkembangan rujuk bharian dan utusan'.. pencacai sori la org da tak baca suratkabar yg beritanya di kawal..etika kewartawanan di buang ke longkang..editor hanya siarkan berita apa yg nak didengar PM..yg berani mcm Ku Seman Ku Hussein di petisejukkan..

      Pencacai bila tak setuju dengan pendapat orang lain di panggil penyu, katak bawah tempurung walhal pendapat pencacai itu sendiri bertaraf tisu jamban pengelap bontot mamat layar dikembang sauh dilabuh..
      'Isu najib serah kpd task force..'.. yg di bubar dulu nape?
      AG dipecat lg 3 bulan nak.pencen
      Bukit Aman tiba tiba terbakar
      Pegawai SPRM dan BankNegarad ditransfer digempak
      Tiba tiba blog baru dibikin mengata suami dan anak Zeti dpt kontrak BNM...
      Woi cai..ko pikir rakyat bodoh dan tak nampak ker apa yg berlaku..org da muak dfn najib/rosmah la cai..inilah realiti cai cai bongok tak dapat terima yg najib sudah ditolak majoriti rakyat..

      Ko kang da panas ..bapak dan tok ko heret..takder hujah ko kate org tak baca bharian dan utusan..itulah hujah yg ko bole come up..
      Diri sendiri ko tu yg POYO ko buat buat tak.perasan.. ader hati nak panggil orang katak bawah tempurung..cam budak kecik ngejek ngejek..alahaiiii cai bapok

      Delete
    2. rileks brader aku malas nak layan smalam punya entry la..smalam aku tunggu kau punya jawapan lambat macam siput..itu psal aku kena bg terangkan kat sini...bkn apa geng korang ni jenis suka fitnah nanti dijaja tak dijawab..

      berkenaan bapak dan tok itu bkn la maksudaku bapak dan tok sebenar..ianya lebih kpd kiasan atau sindirin....maknanya macai Tun M bila sembang bukit aman terbakar..
      Kami penyokong tegar Najib hanya mempercayai ketua Polis Negara..Bila dia bg statement kami taat dan patuh..Yg engkorang ni apahal..bapak engkau ketua polis negara ke ?

      Faham tak maksud aku? isu terbakar serahkan kpd undang2 faham..maknanya negeri ni bkn bapak dan tok engkau..faham tak ni?

      Macai tun M hanya tahu sembang kencang tapi bila minta fakta aku tahu la pasal nenek aku orang dalam..

      Cth macam mana tahu SPRM kena transfer psal arahan panglima bugis.... nenek aku kan org dalam..
      Camna cerita Zety dapat kontrak ooo psal nenek belah tok aku org dalam..

      Delete
    3. Kau ni memang lurus bendul, keh keh keh!!

      Delete
    4. amacam nak citer nenek plak? kalau tak faham nenek teruskan biar aku fahamkan..tapi kalau aku tk jawab entry akan datang aku jawab ada faham?

      Delete
    5. Anon 8:35 ..macam macam la ko punya alasan..
      Lambat mcm siput la..bg kiasan bapak, tok, nenek lar..topekong blom lg lar...woiiii..hujah ko.. rileks brader..sape nak jadi brader ko..rilek opah ko...ko SAPE?..nak sembang ..ada paham ?... ko tu SAPE?
      Sekadar komen pakai anon tak paya lar ko POYO.. org lain kat sini nampak.lar.. satu yg pasti cai cai bongok mamat layar dikembang sauh dilabuh cukup suka membinatangkan komen yg tak sehaluan dan yg tak.sewaktu dgnnya...penyu lah katak lah...

      Kalo da ko konfiden umno kuat, najib dapat sokongan...yg ko meroyan meracau dlm blog KD nape..pedulikanlah..kan rompin menang majoriti berpuluh ribu..oohh sori lupe ..ko kan POYO..so bagi jugak la komen sampah ko...

      Pada sape ko taat ke pertahan ke aper ke..org tak nak tau la cai..ko nak minum teh perisa jagung sampai kembung ..org tak nak tau la cai..najib??!!..org da tak mau dia la cai..ko tak nak terima hakikat itu ko punya pasallll.. takder sape kesahhh..
      Errr.. pasal bapak tok skang nenek alahaiii..bukan main bodoh ko punya spin..anyway bharian dan utusan biar bapak , tok, dan nenek ko dan ko jer la baca.....hmmm

      Delete
  4. sekarang ni macai Tun M dah mula naj jadi penganalisa pentadbiran Awam..macam2 teori dikatakan berkenaan agensi authoriti..Masing2 buat analisa Najib control semua agensi..kan pelik tu..Nak kata bijak entah2 kerja takat bawa lori je tapi sembang kencang..

    bila berlaku pembunuhan terus bertukar jadi pegawai penyiasat pulak..Alahai lepas tu bgtahu kat semua orang rakyat bersama2 kami psal akulah terbaik analisa dibandingkan ketua polis...

    Aku nak tanya yg syok sendiri sapa ya?
    Yg kata ekonomi nak lingkup sapa?
    Yg kata 42B lesap sapa?
    Yg dulu tak sokong bersih tiba2 jadi ultraman sokong bersih sapa?

    KD perjuangan kau nak jatuhkan Najib dah pupus pun..UMNO semakin kuat..Yg nak tikam belakang semua sudah kecut perut,,semua tunduk hormat pada Presiden parti.

    Akhir sekali isu 1mdb yg dikatakan bakal gugat PRU betul ke? AMacam di Rompin?knapa tak sembang 1MDB?
    Apa citer Permatang pauh? kapa GST atau lebih tepat kos barang jadi keutamaan?

    Jgn jadi bodoh KD engkau ingat Najib menang PRU lepas pasal buang ISA ya? BR1M ada faham..tolong rakyat ada faham... dekati rakyat ada faham...

    Kau ingat isu 2.6B bakal menjadi topik utama..oiii jgn jadi bodoh la ..bila PRU nanti kau tengok isu apa yg rakyat hendak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai bapok , begiu jugak lah time PRU berebur nak salam dgn drebar lori, tepi jamban pun sanggup tggu nak tunjukkan muka..oohh ya ahli umno yg 3 juta ru cukup utk menangkan BN..ape lah sgt drebar lori..

      p/s: yg bukan drebar lori kalo hati da panas, bapak dan tok org lain pun dia heret..adusss..

      Delete
    2. Hanya cai cai yg bongok saje yg masih percaya najib bapok masih lagi dapat sokongan rakyat terbanyak..
      Huhh..bukan main teruk denial syndrome yg di hidapi..baik najib maupun cai cai.. masyaallah..

      Delete
    3. Itu aja kau punya fakta denial syndrome?
      habis rompin menang apa citer???
      Permatang pauh pun bkn menang selesa tau....

      Delete
    4. Rompin memang pa citer? Eh tak reti tengok analisis ke? Majoriti bn kurang berapa? Pas masih kekal jumlah undi la..itu pun dah nampak undi dekat bn menurun...kah kah kah

      Delete
  5. tunggu dan lihat je la KD, depa rasa kemenangan dalam tangan..melayu mudah lupa..nanti depa akan cakap, buat apa ingat balik yg sudah2...baik pikir masa depan...lantak la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam nilah kalau kau org UMNO duduk diam2 je biar kami bekerja..selama ini pun yg attack pakatan kami..engkorang ni asyik tikam belakang je,,Jadi mudah kata diam2 je..nanti PRU kita tengok ya siapa menang..kan mudah jadi tak payah ganggu UMNO buat kerja ada faham tak ini?

      Delete
    2. Org lain nak bg komen ker, nak tulis ker..org lain punya pasal lar..ko nak suh org lain duk dediam apehal? ..rilek la brader..ngko tu sape?ini blog bukan najib, bapak, tok atau nenek ngko yg punya..

      Delete
  6. Saya rasa admin sudah pun kena sabitaj. Mungkin mereka mereka yang merapu nih diberikan tugas untuk mensabotaj. Komen yang lansung tiada nilai dan diulangi perkara yang sama. Diharap admin dapat lakukan sesuatu untuk mengelak blog dirosakkan. Ada beberapa blog yang menapis komen sebelum disiarkan. Contoh ialah DinTurtle yang menyiarkan komen2 yang relevan dengan tajuk walaupun membangkang tapi dengan fakta. Saya sebagai pelawat setia terasa saperti bosan. Fikirkanlah manakala perjuangan harus diteruskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kitar semula merujuk pada macai2 Tun M la..

      Cth citer 1mdb dah nak selesai pun ..audit dunia dah buat kerja..audit negara dah nak habis malah 1ststaement yg keluar siapa tahu? jenis tak baca paper utusan confirm bodoh..

      Maaf KD kau tahu tak citer bekas pendakwa SPRM yg hilang..kau tau tak KD itu berita fitnah ? betulka SPRM..siapa kita nak percaya AG ka atau KD ka?

      Bagi macai Tun M tentulah pertahankan KD..kami pertahankan AG ada faham?
      Berita KD sumbernya malaysiakini kami pulak Utusan..jadi sapa bodoh?

      Delete
    2. Sebelum aku lupa nak bgtahu yg ke 20 kali blog dinturle bukan tapis la tapi buang komen...Bila kalah buang itu aje Din tahu buat..

      Aku cabar DInturtle sembang isu Goodwill yg beliau kata tak boleh sembang dalam akaun..alahai bodoh semcam dinturtle ni dia ingat goodwill itu macam siput sedut ke?

      Din turle ni pernah habaq juai tanah kat bandar malaysia budak tadika pun tau..hmm nak kata apa ya?

      Psal itu la bila aku bg fakta2 siapa dibelakang pelan pembangunan Bandar Malaysia ..apa Dinturle buat..delete..hmmm sembang cara org tua..penakut...

      KD bagi aku hebat beliau cukup kuat mindanya..ada masa aku faham beliau kecewa tetapi sifat kentalnya memang luar biasa..Marah dan kecewa sifat manusia yg penting pandai mengawalnya..inilah sifat yg ada pada KD..jadi tak payah ajar KD ada faham..setakat baru masuk blog KD dah mandai2 sembang suruh KD tapis komen alahai..aku duduk sini dah lama tau...

      Delete
  7. Anon Monday, September 07, 2015 5:46:00 PM

    KUPASAN ISU ANDA AMAT MENARIK PADAN MUKA KD...HA HA
    Ini ada tambahan lagi...

    TS Abdul Samad Letak Jawatan Penasihat 1MDB Selepas Pertanyaan Tidak DiLayan....
    .... " Pendedahan Tan Sri Abdul Samad hanya menguatkan TEORI selama ini , yang 1MDB ini beroperasi secara rahsia. Melibatkan berbillion2 komitmen kerajaan/rakyat, tapi Najib yang mempunyai kata putus dalam semua hal berkaitan kewangan 1MDB, tidak pernah mahu memaklumkan kepada kabinet atau parlimen, sehinggakan rakan dalam panel penasihat 1MDB pun tak tahu apa2 !

    Sedar2 jer hutang dah RM42 billion.

    ha ha amekkaaaaaaww.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TS abdul samad, 6 bulan dia mintak di berikan taklimat, smpi kesudah haussss..tak dilayan..

      Delete
    2. itu cakap dia..takpa la ..penasihat 1mdb bkn seorang..nak blah pi la..yg penting rakyat nak tahu 1mDB ada hilang 42B macam Tun M habaq tak?

      cuma sebelum audit keluar berita...........baik aku habaq kat engkorang tang 42B lesap yg Tun M habaq semua adalah kencing.......camna aku tau.........aku ada org dalam..Najib bgtahu ..tak percaya ka kat Najib?

      Kami rakyat hanya percaya pada institusi yg sah disebabkan Najib adalah PM kami percaya selagi tiada bukti beliau berbohong..Kalau Najib bohong saman la..

      Delete
    3. Ooooohhhh kennncingggggg...ok ok ok ..percaya..percaya..percaya percaya..percaya..percaya..

      Delete
    4. Wahaha dia suruh kita saman Najib....sorang dah saman najib tapi smpi skrg polis x pangil2 Jibon...sorng lagi saman terus kena pecat dari Ahli...hak kebebasan la sangat haktuiiii

      Delete
    5. Macam mana nak percaya dekat institusi yang sah...bila bekas AG Gani patail dipecat semasa tengah buat siasatan...pegawai2 sprm ditangkap dan disiasat...pegawai2 Bnm dituduh bocorkan maklumat...kemudian ahli PAC dirasuah jawatan timbalan menteri.. kan dah TERANG LAGI BERSULUH ADA TANGAN2 GHAIB YANG GANGGU SIASATAN? DULU MACAI NAJIB KATA TUNGGU AUDIT! TUNGGU SIASATAN! BILA SIASAT DIGANGGU DAN DIBUBARKAN PULAK TU LEPAS TU NAK BUAT APA???

      Delete
  8. Kd dah sentap. Tak boleh terime kenyataan. Da semakin ketandusan idea untuk memfitnah najib.

    Pro mama kutty kalau dihujah dngn cara baik skali pon, pasti mereka akan balas dgn penuh kebiadapan.

    Tu pon Kd bleh kata, sukar untuk mencari penyokong najib yng santun.

    Kd, this is for u....Haaaakkkkkkk,tuuuuiiiiiiiiiiiiii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da start da anon 727..Macai PENYAPU Tetap Dan Berpencen Ah Jib Gor..fuhhh hujah pakai air ludah jer..hanya macai PENYAPU yg mampu berbuat begitu..hehehehe!!!

      Delete
    2. Biasalah....Pencacai Najis katakan...!! Generasi Liberal sama rasa sama rata, bangga dgn duit riba naikkan orang haji konon. Haji apa ke benda itu...Haji Mahbrur ke atau Haji Riba 1MDB......????? Pandainye Najis nie...!!

      Delete
  9. blog ni dah jadi macam forum pulak dah. KD kalau buat niaga mesti untung, jual pisang salai dengan air kosong pun gerenti laku. namakan saja restoran KOSONG dan biarkan mereka berbincang dan merasakan diri saperti ahli parlimen. tiada tajuk pun boleh jadi hangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sembang boleh aku sokong tetapi sbg ahli UMNO kena pertahankan institusi negara....

      Faham tak apa itu institusi negara?

      Cth macam ni bila macai DAP angkat BERSIH hentam Ketua polis..siapa kita sokong? Sbg ahli UMNO pertahankan institusi yg sah ketua polis negara ..faham tak? mulai hari ni nak sembang taat pada isntitusi negara...

      Taat pada Bank Negara
      Taat pada SPRM
      Taat Pada PDRM
      Taat pada Presiden parti
      Taat pada PM
      Taat pada SPR

      Delete
    2. NGKO TU SAPE?..ADA PAHAM????!!!...NAK SEMBANG NAK MINTAK PERMIT DARI.NGKO KER??.. POYOOOOOO!!!

      Delete
    3. 'Jenis tak baca paper utusan confirm bodoh'.. paper yg gantung ku seman ku hussein tu..hek elehh sape la yg nak baca utusan..maklumat ade di mana mana skrg ni la cai bongok..kuat betul ko punya mengigau..nak maklumat baca utusan...kahkahkahkahkahkahkahkah!!!

      Delete
  10. Patutnya esok Ahli Majlis Tertinggi UMNO membuat keputusan untuk memecat Najib dari UMNO, bukannya memecat Tan Sri Muhyiddin dan lain-lain pemimpin UMNO yang tak buat salah.

    Dalam isu kemelut dalam UMNO, yang buat hal adalah Najib, apa kejadahnya kerana nak menyokong segala kesalahan Najib maka ramai pemimpin lain yang tak ada kena mengena dijadikan korban pula?

    Kita tengoklah esok apakah majoriti Ahli Majlis Tertinggi UMNO masih punya otak dan akal fikiran atau jenis manusia berotak lembu dan bodoh piang yang hanya menjadi penjilat yang lebih hina dari seekor lembu.

    Kalau Najib dipecat kerana dia adalah punca segala masalah kepada UMNO, kepada Barisan Nasional, kepada kerajaan dan kepada negara ini selama ini, maka ahli UMNO jenis manusia berotak dan berakal fikiran.

    Kalau majoriti Ahli Majlis Tertinggi UMNO tidak memecat Najib, tapi memecat pemimpin UMNO yang lain yang tak buat salah, maka Ahli Majlis Tertinggi UMNO itu adalah golongan bodoh, kerana nak bela kesalahan, habis diainaya orang yang tak bersalah pula.

    Kita lihatlah esok, siapa golongan yang berotak dan berakal fikiran dalam Ahli Majlis Tertinggi UMNO, dan kita lihatlah juga siapakah Ahli Majlis Tertinggi yang berotak lembu, bodo piang yang menjadi barua belaan.

    Walau apa pun, Ahli Majlis Tertinggi UMNO esok perlu sedar bahawa keputusan dalam mesyuarat itu adalah keputusan melibatkan kelangsungan parti, kalau buat keputusan yang salah, maka koranglah pengkhianat parti.

    Maka kepada ahli UMNO sekalian, kalau korang semua menyokong para pemimpin berotak lembu dan bodo piang, maka teruskanlah.

    Kalau ahli UMNO yang nak pertahankan parti yang mempunyai pemikiran manusia yang berakal, tentu akan ada penentangan terhadap kepimpinan penyamun yang diketuai oleh Najib itu.

    Ahli UMNO boleh pilih, nak menjadi manusia berakal dengan membela kebenaran atau nak jadi si bodoh hanya menjadi pak turut hinggakan benda salah di depan mata pun dia sokong kata betul juga.

    Pilihlah apa yang ahli UMNO suka, kerana kepimpinan UMNO yang dikuasai oleh ketua penyamun Najib dan kuncu-kuncu sudah tidak pedulikan apa yang akan berlaku kepada parti, bagi mereka parti hanya untuk dipergunakan selagi mereka masih punya masa untuk merompak harta negara, tak tahulah kalau ahli UMNO rela diperbodohkan oleh Najib ketua penyamun dan kuncu-kuncunya.

    Saya berharap tulisan saya ini diviralkan ke semua blog, semua facebook, e-mel atau dicetak dan disebarkan di seluruh negara untuk dijadikan pilihan oleh ahli-ahli UMNO yang selama ini kelihatan macam tunggul membiarkan apa sahaja yang dibuat oleh Najib tanpa sebarang tentangan dari mereka, kecuali adalah sebahagiannya yang lantang menentang Najib.

    Sedarlah semua.

    Ikhlas dari,

    Abu Bakar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy tetap yakin seyakin yakinnya..
      ahli MT tetap pilih jd org yg tak berotak.
      penyamun akn tetap dipertahankan.
      dalang2 spt mahyidin n mukhriz akan dicantas hapus. Tugas ni diserah pd zahid kerana dia pakar dlm mengenalpasti dalang2 dan tugas penghapusan pula diserah pd RM. Prempuan ini pakar dlm penghapusan segala jenis mak nenek.

      Delete
    2. Zahid raja dalang hahaha

      Delete
  11. Din Penyu jugak yg kena...tapi sesetengah blogger proJibby langsung tak publish komen walaupun di tulis dengan baik susunan fakta beserta lenggok bahasa persis orang yg bertamadun...pembloger sepatutnya ada sasaran pembaca bukan buat post untuk syok sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu fakta blog macai Jibby berbayar mana siar komen hentam jibby tak da telor la kata kan...

      Delete
  12. Contoh benda2 yang macai Najib tak boleh fikir macam kes ni...masa mula2 Wsj dedah duit Usd 700m masuk ke akaun Najib. Macam mana macai2 najib spin dituduhnya Wsj tu fitnah sebab ejaan nama salah, dokumen palsu dan sebagainya. Sehinggakan Najib ugut nak saman pada hari selasa tetapi peguam najib hanya hantar surat cinta bodoh yang membuatkan Wsj kertawa terbahak2. Tapi sampai sekarang tak saman2. Mana maruah Najib dan macai2 nya?

    Kemudian bila dah kantoi macai2 Najib terpaksa telan ludah kahak sendiri termasuk la anon dekat atas tu yg lama menghilangkan diri termasuk nek tempoyak akibat malu terkantoi kini muncul kembali mempertahankan Najib yang memang sah2 menipu dan kaki rasuah bangsat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nek tempoyak, macik sambal blacan, dr.mim @ novandri adalah individu yg sama.

      Delete
    2. AnonymousMonday, September 07, 2015 10:55:00 PM

      Ada kah benar? Aku dah ngagak pengkomen2 yang tak cukup akal semuanya pencacai yang dibayar untuk buat kerja. Kerja mereka adalah dengan mengganggugugat blog blog yang mengkritik Najib. Mereka2 itu adalah keyboard warrior pahlawan bugis. Aku fikir kalau semua blogger yang mengkriti najib buat sekatan kepada komen komen itu, nampaknya tak berasaplah dapor mereka.

      Delete
    3. Macai najib tak kan jawab soalan yg aku tanya ni sebab soalan ni pun dah terkantoi tercirit tak tau nak spin macam mana...

      Delete
  13. bloger proJibby suka mengkahakkan orang komen, mungkin dah terbiasa telan kahak agaknya...

    ReplyDelete
  14. Menapis komen????
    Satu cadangan yang baik...
    Tetapi saya lebih suka memberi masa kepada mereka untuk kembali jadi manusia yang waras..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju, macai Ajib di sini ha nya nak divert attention, bikin kacau kita bincang pasal tajuk pos, dia selalu nya tarak isi komen nya.

      Tapi harap KD jangan tukar format unmoderated komen di sini. Ramai yng suka lihat komen nya keluar apabila saja tekan Publish. Kalo tersilap apa benda, boleh betulkan dlm komen berikut serta merta.

      Aku miss mengomen 2 hari sebab ada hal. Lepas ni, nak hentam semula mcai Ajib tuh.

      Memang dia keluar tajuk. Tapi yang bagus kita hentam dia keluar tajuk bila komen dia ada sikit isi, tapi pada masa masa nya kita hentam dia ikut tajuk. Aku ada buat gini masa lalu dan akan terus buat gitu lepas nih.

      Aku nkakkan Ajib di gantikan, kalo tak PMO, Pembantu Rosmah dan Rosmah nya melanda landa, jahanam UMNO dn negara. 1MDB, 2.6 b tetap isu besar UMNO semangkin hilang undi.

      Delete
    2. Satu cara lagi, kit biorkan komen macai Ajib yang takda isi, bior dia habis ayaq lioq merapu, melanun.

      Masa camtu, kita keluarkan pendapat kita ikut tajuk atau ada kaitan dgn apa KD kata.

      Masa komen macai tu ada isi, kita sental dia.

      Delete
    3. Anon 12:36.. teruskan bro..steady

      Delete
    4. Saya Old Timer juga ikut serta perjuangan anda semua. Najis kotor dan angkatannya wajib dibasmikan.

      Delete
    5. Steady lar abang othaman ahmad... otai masih berbisa..

      Delete
  15. KD,
    For once I tend to agree with you........NIL
    For nearly 9 mnths barking for Ajibgor to step down,the result.........NIL
    Expecting major uprising in UMNO in support of TSMY after being dropped as DPM...........NIL
    Hoping for rakyat to create distabilty in the country due fallout of Ringgit,GST other domestic issues......NIL
    Expecting major impact of TDM joining Bersih 4 in relation to the scheme to topple Ajibgor.........NIL
    Hoping Oppo to be stronger and effective in pressuring PM to step down,negative result,they themsellves in shambles........NIL
    Last but not least,expecting you to comment on DEIG ........also NIL
    Salam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak divert komen omputeh nampak..da sejuk entry ni baru ko nak bg komen sampah.. alahaiii caiii...

      Najib as umno president - NIL
      Najib as prime minister - NIL
      Najib as bugis warrior - LOL
      Najib as malay leader - NIL
      Najib as reformer - NIL
      Najib as a husband - NIL
      Najib's ball - NIL
      Najib as an orator - LOL
      Najib's achievements - NIL
      Najib as a storyteller - HORRIBLE
      Najib's mass comm -TOTALLY NIL
      Najib as chinese lover - two thumbs up
      Malaysia vs UAE - NIL - 10

      Delete
  16. And lastly your otak ........NIL....byex

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen yg cukup sedih dr macai bongok najib bapok...ahaks..

      Delete
    2. 928..thats all you can come up with..pathetic..no wonder you're on najibs nest..huhuhuhu!!

      Delete
  17. So,do both of you.....it that all you macaix can come up with
    DEIG ........apa hal
    Najib still PM apa hal......9 bln dah
    Keep on melalak sebab caix semua tak ada kena mengena dgn UMNO,,,,,jaga tepi kain orang aja........LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caiiii..ambik handkerchief... lap hingus tu.. ahakss..

      Delete
  18. Huhubuhu..cry baby lar rupanya macai bongok najib bapok!!.. DIEG takder sambutan so blame on KDs Blog..go over to your mommy and cry... ' ' najib still PM apa hal ..9 bln dah' ...SO??!! huhuhuhuhuhu!!!...

    ReplyDelete
  19. Cai bongok najib bapok...
    Mana dia penerajang bugis tuuu..keluar masuk pun ikut lorong tikus... kehkehkegkehkeh!!!

    ReplyDelete
  20. La siapa yang menangis dan melalak dekat 9 bulan yang perlu tissue....otak.........NIL
    Harap something big happened yesterday kat Supreme Council Meeting.......NIL
    hypokrit,kata sayang UMNO,tapi bila suruh hemtam Oppo dengan point DEIG.....NIL
    Kata orang bapok....dia yanhg tiap kali komen......baby cries.......LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah..keep on posting dekat entry yg da sejuk..kahkahkahkahkah!!!..

      Whoooaaa..keluar masuk ikut pintu belakanggggg...kahkahkahkahkahkah!!!!.. memang panglima memang pendekar...kahkahkahkahkahkahkah!!!
      Nak pecat pun tak berani ..presiden aper ni..presiden persatuan kalari payat pekan pahang ker??!!..kahkahkahkahkahkah!!!!

      memang confirm.. najibs ball - NILLLL!!! kahlahkahkahkahkah!!!!.. bagi la satu telo ko kat najib....kahkahkahkahkahkahkah...bukan main bapok dgn caiii...kahkahkahkahkah!!!

      Delete