Google+ Followers

Tuesday, November 29, 2016

UMNO NO. 1

Dalam UMNO terlaku ramai yang mulia macam ku nan.












9 comments:

  1. KD kau ni jenis syok sendiri la. Topik topik yg kau siarkan tak de sambutan pun. Ade la setakat dua tiga komen.
    Tapi kau menempek pulak kat akadirjasin the scriber.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikot suka dia la blog dia..
      Dia nk komwn mana pun.

      Hg sokong umno demi apa pulak?

      Delete
    2. Mudibat ni sokong UMNO demi dedak dari Lanun Bugis!!

      Bodoh macam Baghal!!!

      Delete
  2. terharunya aku atas nasihat kunan

    ReplyDelete
  3. Si BATUAPI TATAU MANA NAK SOROK MUKA LAGI
    FITNAH ADU DOMBA MAHA BATUAPI TAK MENJADI
    APA YANG NAK DIFITNAH SUMA TAK MENJADI
    SKG GILIRAN MAHA BATUAPI SAMAN 1MDB...

    ada brani..... kikikikiki...

    ReplyDelete
  4. cakap org konon adnan ni..minta dia buat pengisytiharan harta tak nak..alasan..takut anak bini kena culik..duit banyak sangat la tu..cakap macam tu sebab takut bahagian dia dapat kurang ..malaysia tak lama lagi akan jadi macam india..jurang ekonomi jauh sangat..dulu sape nak kaya jadi peniaga..sekarang sape nak kaya masuk je UMNO...dah terbukti..

    ReplyDelete
  5. kaya bukan masuk UMNO saja...masuk PKR pun kaya...masuk DAP pun kaya..masuk PAS pun kaya...pendek kata masuk politik macam2 projek dapat...

    ReplyDelete
  6. Tak blh lawan najib lg,blh mencuri 2.6b

    ReplyDelete
  7. Hahahahah........tunggu lah PRU 14. Masa tu tak dapat banyak...sikit pun jadi lah hehehhe. Kita kalau boleh nak menang habis. Sapu habis biar BN jadi pembangkang lah pulok.
    Kalau tak dapat.....sikit kerusi di rampas pun jadi lah. PRU 15 cuba lagi. Bukan dok gitu .

    ReplyDelete