Sunday, August 8, 2010

JANGAN UNDI MCA, UMNO dah lama dah tak di undi Cina..

Chua lihat Kelantan sebagai contoh nyata kelemahan pemimpin Islam - APA PENJELASAN PAS ?

Tapi Chua kena cermin diri sendiri dulu, baik di negara Cina atau di Malaysia, mereka dicerminkan sebagai pengotor dan busuk..malah Chua sendiri tidak bermoral, curang kepada isteri...dan tentu tidak teragak agak curang kepada negara.

Bangsa yang kuat melacurkan diri ini lupa....siapa yang kembangkan budaya rasuah di negara ini?

Sejak kemerdekaan hingga kini....bangsa yang ada duit dan menggunakan duit untuk kepentingan diri sendiri adalah Cina di negara ini.

Mereka ini yang membudayakan bagi duit kopi untuk lepaskan diri atau dapatkan projek-projek besar.

Mereka yang mengajar orang-orang Melayu Islam agar menerima rasuah.

Sekarang.....hendak berlagak alim pula.....



http://theunspinners.blogspot.com/2010/08/cina-nak-kerajaan-bersih-sendiri-pun.html

4 comments:

  1. melayu pula tu bodoh...Islam dh ajar langgan pelacur tu haram,minum arak tu haram,terlibat dgn proses pembuatan arak pun dapat dosa gak,amik rasuah haram..yg buat jugak tu apsal...patut la benda ni xde penghujungnya,ada melayu yg bodoh yg xnak amalkan ajaran islam dgn betul

    ReplyDelete
  2. Kawasan Parlimen Cheras memang kerusi DPA.
    Yg tanding hanya DAP dan BN(MCA), habis tu nak undi sape ?

    Kalau PAS masuk bertanding, saya harus undi mereka.
    Begitu kata Tuan Blogger ?

    Nani Cheras

    ReplyDelete
  3. LETAK CALON MELAYU.UMNO JANGAN BODOH.

    ReplyDelete
  4. Orang Cina sudah bertekad untuk memilih DAP atau PKR atau PAS dan akhir sekali MCA dan paling corot Gerakan atau 'tidak mengundi'.

    Orang PAS sudah diajar mengundi PAS atau PKR atau DAP.

    Orang UMNO sudah di ajar memilih BN tanpa kira siapa calonnya?????

    ReplyDelete