Tuesday, February 25, 2014

siapa yg menangis kalau najib berundur...

tun hussien onn sebak ketika melepaskan jawatan...

ramai yg sebak ketika dr mahathir cuba melepaskan jawatan secara mengejut...
tak kurang yg meraung ketika paklah terpaksa melepaskan jawatan...

hatta azizah juga tersebak ketika anwar dipecat..

siapa pula yg sebak kalau najib berundur...

5 comments:

  1. Emakkau lah yang menagis bila ko kena sembelih nanti, kimak betul kacukan anjing babi ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekadar inikah nilai dan asset penyokong umno? Maki dah jadi darah daging !

      Delete
  2. Nak buat macammana kluangman, dah macam tu perangai orang melayu! Kadang2 aku pun dah fedup dengan perangai puak2 macam ni.

    ReplyDelete
  3. relek brader... setiap zaman akan ada pengkhianat bangsa yang menyebabkan kehancuran kerajaan melayu dan Islam... biar Allah je balas perbuatan mereka ni kat akhirat

    ReplyDelete
  4. KJ le bukan menangis lagi tapi meraung terus. Siapa pun yg ganti Najib sudah tentu akan tendang duri dlm daging UMNO ni

    ReplyDelete

HORMATI DAN SOKONG SEMUA CALON PM - SAMARATA

  Malaysia akan ada hanya seorang PM dan sudah pasti nama lain yang dicalonkan akan tewas. Mempertikaikan calon PM dari mana-mana parti seka...