Tuesday, February 25, 2014

siapa yg menangis kalau najib berundur...

tun hussien onn sebak ketika melepaskan jawatan...

ramai yg sebak ketika dr mahathir cuba melepaskan jawatan secara mengejut...
tak kurang yg meraung ketika paklah terpaksa melepaskan jawatan...

hatta azizah juga tersebak ketika anwar dipecat..

siapa pula yg sebak kalau najib berundur...

5 comments:

  1. Emakkau lah yang menagis bila ko kena sembelih nanti, kimak betul kacukan anjing babi ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekadar inikah nilai dan asset penyokong umno? Maki dah jadi darah daging !

      Delete
  2. Nak buat macammana kluangman, dah macam tu perangai orang melayu! Kadang2 aku pun dah fedup dengan perangai puak2 macam ni.

    ReplyDelete
  3. relek brader... setiap zaman akan ada pengkhianat bangsa yang menyebabkan kehancuran kerajaan melayu dan Islam... biar Allah je balas perbuatan mereka ni kat akhirat

    ReplyDelete
  4. KJ le bukan menangis lagi tapi meraung terus. Siapa pun yg ganti Najib sudah tentu akan tendang duri dlm daging UMNO ni

    ReplyDelete

KENAPA MESTI SPEAKER DAN TIMBALAN DATANG DARI PARTI POLITIK - AKAN UJUDKAH KEPUTUSAN YANG TIADA KEPENTINGAN PARTI???

Dasar dan setting awal pun dah ke arah kerosakan...  Dan sekarang Timbalan Speaker mesti  dari UMNO???? Koyak juga pemikiran kita