Tuesday, August 8, 2023

MENCARI JUTAWAN

Nota terkini

YBhg. Tan Sri Datuk Seri (Dr) Mazlan bin Lazim telah dilantik sebagai Pengerusi Quantum Metal Sdn Bhd bermula 16 Mei 2023.

Tan Sri Mazlan bin Lazim (Jawi: مصلان بن لازم; lahir 25 Disember 1961) ialah seorang pegawai polis Malaysia yang berkhidmat sebagai Timbalan Ketua Polis Negara di bawah pentadbiran Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani sebagai Ketua Polis Negara dari 25 Jun 2021 hingga 25 Disember 2021.

Selamat datang ahli baru:

DAYANA SHAFINA BINTI SARAKAWI

FARRANEEZA BINTI ZULKIFLI

NAZREEN ZULAIKHA BINTI NAZRUL AZLY




Tajuk hari ini

.....

Tentang QM dari A to Z secara asasnya semua sudah tahu, patuh syariah dan sah undang undang (bukan scam) sangat penting untuk mereka yang fobia dengan industri emas. 

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2018/02/386583/myangkasa-urus-dagangan-emas

Selain dari QM wajib semak betul betul profile syarikat lain tersebut dan untuk selamat - terus tolak.   

Cukuplah QM yang complete dan terbaik di Malaysia... satu kenyataan yang mempunyai sandaran yang sangat kuat.

QM untuk semua dan boleh bermula dengan RM10.


Bagaimana pun hari ini dan hari hari seterusnya blog ini akan fokus kepada mereka yang jutawan dan paling minima pun mempunyai lebihan simpanan ratusan ribu ringgit yang boleh digunakan untuk simpanan berganda atau pelaburan.

Golongan ini di QM akan make money by thier own money smartly dan quietly.

Kebiasaannya mereka ini (Jutawan dan Beruang) adalah jutawan senyap tetapi smart dalam menggandakan kekayaan mereka. Jarang memperkatakan tentang kekayaan diri mereka, cukup sederhana tetapi bahagia.


Mereka juga tidak suka rangkaian atau network secara terbuka walaupun mempunyai beberapa follower setia.

Mereka akan bawa bersama follower setia  selepas sesuatu itu pasti, sudah mendapat keuntungan, yakin selamat dan terbaik.

Golongan ini juga sesuai dengan admin yang cukup santai dalam isu make money tetapi lebih mengutamakan time freedom.


Sangat yakin selepas kita memenuhi kriteria seorang hamba https://radio.ikim.my/ciri-ciri-seorang-hamba/ (smart way - 80%)  rezeki akan datang mencurah tanpa siapa dapat menghalang atas usaha usaha asas (20%) yang dilakukan seperti marketing.


Yang berminat boleh hubungi admin www.wasap.my/60196655181/moveon  untuk kita berkomunikasi dan setting move on untuk win win.


Daftar percuma terlebih dahulu di galakan supaya dapat explore eko-sistem yang ada dalam QM untuk meningkatkan pemahaman.

Daftar Percuma Daftar Percuma Daftar Percuma 





Emas sering dianggap sebagai pilihan pelaburan yang terbaik, salah satunya kerana emas itu sentiasa bernilai. Menariknya, emas sudah menjadi pilihan orang ramai di setiap peradaban manusia, sekurang-kurangnya sejak 5,000 tahun lagi.


Tidak kira apa situasinya, sama ada keadaan ekonomi yang mendung, ketidakstabilan politik, perperangan atau pandemik, emas sentiasa menjadi pilihan orang ramai.


Makin lama tak beli, makin sikit gram yang anda terima. 


Anda Beli Menyesal, Anda Tak Beli Lagi Menyesal.

atau

Nak beli mahal , kalau tak beli makin mahal . nak tunggu sampai bila ?


Beli sekarang atau tunggu murah? Emas tak pernah murah !!!!


Sertai QM bererti anda mempunyai halatuju ekonomi yang jelas...QMbest.




















No comments:

Post a Comment

3/5/2024 Hq Meeting Updates

 3/5/2024 Hq Meeting Updates Payment Update  - QM will begin to make payment from 10th May onwards up to July. ✅ - QM is committed to settle...