Thursday, September 14, 2023

QM TAWARKAN JAUH LEBIH BERBALOI


Perbualan yang sangat menarik dengan Dr. Kenneth di MIHAS petang semalam.


Kebetulan kami ada latarbelakang & penglibatan bisnes yang sama, cuma beliau memulakan kerjaya dengan bank, saya bermula dengan universiti.




Persamaan kami ialah kami pernah & masih terlibat dalam industri unit trust, industri pelaburan saham serta industri latihan & bimbingan sumber manusia. Beliau pernah dilantik sebagai pengarah pemasaran sebuah syarikat besar, saya pun pernah sekejap dilantik ke jawatan itu di sebuah syarikat kecil.


Satu yang kami sama² sangat setuju semalam ialah struktur & sistem pendapatan yang ditawarkan oleh Quantum Metal kepada para perundingnya adalah sangat menarik & belum ada ditawarkan oleh mana² syarikat lain di Malaysia. 

Pendapatan tanpa had, 24/7, on the spot reward, tak perlu tunggu tarikh hujung atau tengah bulan, tiada month end closing, boleh pilih nak dalam bentuk tunai atau emas, ada CP58, tiada turun pangkat atau demotion, malah bersifat STRONG FAST INCREMENTAL & SUSTAINABLE serta boleh diwariskan.


Pertemuan saya dengan Dr. Kenneth petang semalam sebahagian rezeki hebat yang mengukuhkan 'belief system' saya kerana 2 hari sebelum itu di Melaka, saya ditemukan dengan seorang GAM industri unit trust, perunding potfolio korporat serta seorang yang mahir dalam Fundamental & Technical Analisys yang juga mengakui apa yang ditawarkan oleh Quantum Metal jauh lebih berbaloi berbanding apa yang pernah beliau dapat sebelum² ini.


Bertemu dengan pemain industri yang berilmu & berpengalaman sebenar adalah suatu nikmat & rezeki. Syukur... 🤲


Kredit: Coach Razak

CnP


Info Emas Terkini 14.09.23


Investing.com-- Harga Emas pada sessi dagangan Asia bergerak secara mendatar dan stabil, hampir kepada harga terendah 3 minggu akibat data inflasi US yang lebih tinggi daripada jangkaan pasaran.


Federal Reserve yang akan bermesyuarat pada minggu hadapan dijangka sebelum ini akan mengekalkan kadar faedah, mungkin akan mengambil jalan yang berbeza akibat kenaikan 


Emas didagangkan stabil pada $1910 seauns, sedikit meningkat selepas data CPI  US diterbitkan pada sessi Khamis Asia.


Pada kurun ke-20, simpanan emas dunia dan pasaran urusniaganya semakin kecil dan kadar nilaiannya adalah tetap


GoldmillionaireGroup 

No comments:

Post a Comment

3/5/2024 Hq Meeting Updates

 3/5/2024 Hq Meeting Updates Payment Update  - QM will begin to make payment from 10th May onwards up to July. ✅ - QM is committed to settle...