Thursday, October 13, 2011

Cikgu Politik Perosak Negara..

http://parpukari.blogspot.com/2011/10/gempar-ribuan-hadir-ke-ceramah-pakatan.html
 PEMBOHONGAN berkaitan jumlah kehadiran yang mendengar ceramah pembangkang. 
 
Sial (gambar) sedang berucap tak siapa nak dengar...berapa tebal agaknya muka dia.
 
Kemerosotan inilah menjadi punca kenapa sekarang Pembangkang akan membuat apa isu termasuk hudud untuk menarik sokongan supaya kembali memeprcayai mereka. 
 
Jika kaum cina pernah menolak DAP selama ini untuk menjadi sebahagian kerajaan kenapa kali ini dan masa akan mendatang 'tidak boleh' melakukannya sekali lagi.

Anonymous said...
Buang la nama Cikgu tu. Beruk macam tu mana layak jadi Cikgu. Perosak bangsa macam Bad Sekor ni panggil je Bad Beruk Mat Yeh.

1 comment:

  1. Bukan setakat chegu bard aje.. Cikgu-cikgu lain kat malaysia nih pun 60%nya sokong pembangkang.. usah auta la.. aku keje di sekolah/PPD.. aku tahu sngat..

    ReplyDelete