Friday, October 7, 2011

Statement Lalat yang dah nak jadi Langau

Desprate teruk sangat mamat ni bila katanya belanjawan najib yang begitu colourful dan canggih meniru pembentangan belanjawan pembangkang. Niat belanjawan pembangkang membentang awal pun memang strategi nak kata, tiru dia punya...patutnya bentang selepas najib bentang supaya belanjawan pembangkang nampak lebih baik dan mengtasi.


Anwar yang bermimpi siang malam nak jadi PM sepatutnya 'berccakaplah lagak seorang PM yang penuh keyakinan' dan bukannya gaya pemimpin yang sudah hakprak habis..

 
 KUALA LUMPUR, 7 OKT: Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan pembentangan Bajet 2012 hari ini sebahagian besarnya mencedok Bajet 2012 Pakatan Rakyat yang diumumkan beberapa hari lalu.

Menurut Anwar mencedok idea Pakatan Rakyat itu boleh, tetapi jangan dicedok dengan penyelewengan, rasuah dan ketirisan yang berterusan.

Beliau berkata demikian ketika ditemui wartawan di lobi Parlimen selepas pembentangan bajet 2012 oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak yang juga Menteri Kewangan petang tadi.

Anwar juga berkata bahawa Najib turut menyentuh sedikit isi kandungan Buku Jingga Pakatan Rakyat

Sebahagian besar dicedok daripada Pakatan Rakyat.

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...