Thursday, August 28, 2014

Apa hang nak komen !!

                     


   

2 comments:

  1. Ni nak tambah...nak bagi geng ketayap meroyan..:

    Dalam bahasa Arab, pakatan bermakna "ahzab" ......dalam sirah, tentera ahzab (musyrik+yahudi+muslim munafik) tu lah yang memerangi kaum mukmin yg dipimpin Rasulullah di Madinah. Adapun barisan bermakna "saf"...lazimnya dirujuk kepada kaum mukmin, tengok Surah Saf.

    Lah ni....di bumi Malaysia, pakatan (PR) atau lebih tepat lagi tentera ahzab moden ni da menunjukkan tembelang kemunafikan..tu pun masih buta lagi..tak tau nak kata apa...adapun barisan (BN) atau lebih tepat lagi tentera saf moden da mula berselawat dgn ahlulbait rasulullah...mudah-mudahan lah kefasikan Melayu nasionalis ni Allah ubahkan jadi orang yg benar-benar beriman...jadi cocok juga nama UMNO tu dgn nama "mukmin" = "aa-ma-nuu"...intaha!!! Hahahhaa....

    ReplyDelete
  2. Ko ni..ikut sedap jer main tembak orang...nampak sangat tak ngaji habih....buta ape.....kata fatwa PAS hukum tu boleh berubah disebabkan perubahan zaman...U-Turn...Taghyirul ahkam bi taghyirul azman...intaha...hahahhaha

    ReplyDelete