Monday, August 11, 2014

EXCO tak sebulu sila angkat kaki - Khalid lagi ganas dari bekas bossnya


Berhubung kedudukan Exco, Khalid berkata beliau telah mendapat sokongan 4 exco kerajaan negeri dari PAS sekali gus membolehkan beliau terus mengadakan mesyuarat kerajaan negeri. Ini berdasar Artikel 52.2B Undang-undang Negeri.

{ EXCO DAP JANGAN NANGIS }

Berhubung lain-lain Exco yang tidak mengikut tatacara Artikel 52.2B, mereka dinasihatkan untuk melepaskan jawatan.
Dalam pada itu Abdul Khalid memaklumkan bahawa beliau akan mempertimbang cadangan untuk menyertai PAS tetapi buat masa kini beliau akan membersihkan namanya terlebih dahulu.
"Sekiranya exco tidak mahu bekerja dengan saya , mereka yang perlu tinggalkan jawatan , bukan saya" Tan Sri Khalid Ibrahim Menteri Besar Selangor.



11 comments:

  1. aku stuju ngan khalid.Sapa yang x stuju mesti chow .

    ReplyDelete
  2. rasanya TSKI tak buat perkara drastic mcm tu. Dia buat perlahan2..supaya exco yang ada otak akan insaf smentara exco yang xde otak spt sepat kering akan meronta kehausan..mohon dibasahi akibat kegersangan.

    ReplyDelete
  3. Speaker dewan yg sombong patut angkat kaki dulu!!

    ReplyDelete
  4. kahkahkah...aku setuju bangettttt sama kamu pak ! angkat kai teros pak

    ReplyDelete
  5. "Langkah Khalid" atau "Khalid melangkah? "...
    tak tidur lg nampak gaya anwar malam ni...

    ReplyDelete
  6. Peliwat ada peguam keliling pinggang pun masih BODOH dengan UNDANG-UNDANG TUBUH NEGERI SELANGOR....

    Kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah yg sya fikirkan selepas khalid ckp tadi. Klu dengar koya, sivarasah, surendran dll ckp, takde org yg lebih cerdik dari mereka.
      Sampai state constituion pun tak tau.
      Mmg tabik pd tski yg di kata mereka bodoh politik.

      TETAP SOKONG TSKI

      Delete
  7. AlJuburi ni sememangnya bodoh.. hidup cuma mengharapkan punaisihat2 di sekelilingnya je. Dan para punaisihat lak walau mengaji tinggi tapi bodoh & bangang. Akhirnya tersungkur bakal PM ni & kini sedang melangkah menuju penjara.. TAHNIAH.. kah kah kah kiok!!

    ReplyDelete
  8. Dalam sejarah Tanah Melayu, seorang dari parti yg memecat keahlian masih menjadi pemimpin memimpin kerajaan negeri... ADUN Bebas.... cantikkkk..!!

    ReplyDelete
  9. Aku rasa selagi parti macam kaki kelengtong rakyat ini memerintah baik di negeri atau federal selagi itu la ada problem rebut kuasa, Apatah lagi kalau anu-ar tak ada , sebab pi betapa di penjara sg. buloh esok , gerenti kalau sepat kering naik mesti cubaan rampas kuasa akan berlaku sebab semua buayax2 dalam PKR dan yang Ardogan dalam PAS jenis macam ni suka berebut kalau ada peluang , semua ini belajar dari kaki peliwat la apa lagi , sebab yang boleh pakai dan ada otak semua dah kena terajang keluar .

    ReplyDelete
  10. AKU SALUTE HANYA DR M DAN KHALID SAJA YANG BERANI TENYEH ALJUBURI......BERPELUH BEB

    ReplyDelete