Thursday, August 14, 2014

Nurul Izzah diam ada sebab...dia muncul 50hb Januari

Tahniah kepada orang Selangor yang dijangka mendapat wargamas wanita berusia 62 tahun "otai masih berbisa" sebagai *MB baru Selangor seawal Disember 2014 atau selewatnya Januari 2015.

Atas pengalamannya sebagai seorang isteri bekas TPM yang dipecat, isteri kepada banduan, isteri kepada peliwat yang disahkan oleh mahkamah sudah tentu pengalamannya itu dapat membantu membenteras gejala sosial, akhlak dan jenayah di kalangan warga tua di Selangor.

Perjuangannya dalam parti sehingga dapat menduduki Presiden parti suaminya dan jawatan MB kelak adalah atas sumbangan peribadi, veto demokrasi terpimpin Saudara Anwar Ibrahim yang kebetulan sahaja adalah suaminya.

Jangan lupa kepada dua soldadu PAS dan Pilot Bang Mat Sapu yang banyak berjasa untuk diberi pingat, pangkat dan imbuhan bulanan sebagai tanda kasih jasamu dikenang.

Di jangka anak perempuan mereka akan turut jejak ibunya Wan Azizah untuk bertanding di kawasan selamat DUN Selangor di PRU14 sebagai pelapis persediaan menggantikan Wan Azizah yang pada masa itu terpaksa memberi laluan kepada anak perempuannya atas faktor kesihatan yang terancang.

Nurul Izzah akan mengetuai reformasi untuk membebaskan Anwar...

Semoga Negeri Selangor Darulehsan aman makmur, kesejahteraan dan kebajikan rakyat makin terjaga, harta negeri selamat, kekayaan meningkat, tidak ada kroni, sifar rasuah, kosong penyelewengan.



*Dengan syarat diperkenan Tuanku Sultan Selangor

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...