Thursday, August 14, 2014

Jangan Ulang Kesilapan Masuk Ikut Pintu Belakang

Kebijaksanaan dan kredibiliti Tuanku Sultan Selangor sedang cuba digugat, dipersenda secara bangsat dan biadab oleh lim guan eng, ambiga dan puak terkecewa apabila dengan sengaja mendakwa Khalid telah menipu Sultan berhubung majoriti DUN yang menyokongnya sedangkan hakikatnya wan azizah memperolehi sokongan majoriti secara bertulis.

Bila dan di mana Khalid menyatakan dia mendapat sokongan majoriti DUN? Jika ada pun bila tarikhnya? Apakah tarikhnya sebelum, sama atau selepas dari tarikh wan azizah mendapat sokongan 29 DUN.
Siapa akan tahu pada 18hb Ogos nanti Khalid pula yang akan dapat majoriti? Adakah masa itu kita boleh menuduh wan azizah menipu !!!!!

Khalid di perkenan meneruskan tugas MB sehingga DUN bersidang atau jika ada apa-apa perkembangan terbaru atas kebijaksanaan Tuanku untuk menentukan dan bukannya atas kebodohan dan keperluan pihak lain. Syarat undang-undang Tubuh Selangor ialah Khalid mesti ada minima 4 Exco yang menyokongnya dan Khalid sudah buktikan.

Apabila DUN bersidang kelak, golongan kecewa  ini bolehlah gunakan majoriti sepetti didakwa itu (JIKA MASIH ADA) untuk membuat usul dan undi tidak percaya - kita tengok siapa yang kena   !!!!

Apapun kita berharap dan percaya  Tuanku Sultan dengan maklumat dan kebijaksanannya tidak akan melantik seseorang MB yang diragui kesetiaannya kepada Negeri Selangor, seseorang yang rela dilacurkan dalam politik, seseorang yang datang dari puak yang hidup mereka penuh dengan fitnah, pembohongan, tidak berakhlak dan seseorang yang keji kerana sanggup berbohong untuk melindungi kemungkaran, kemaksiatan dan penipuan pihak lain.

Siapa yang berani tampil ke depan untuk mengaku layak  !!!




# Doa kesejahteraan Selangor selepas solat Jumaat Masjid Bukit Indah, Ampang sebentar tadi memohon Selangor tidak jatuh ke pihak yang tidak ikhlas denganNya, amiinn.w

7 comments:

  1. Macam tu malaikat jer yang layak, kan? Ada ke sesiapa orang politik mengaku diri mereka Malaikat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni kenapa? Nk jd baik kena jd malaikat ke...

      Delete
    2. Anom 10:08 bodoh bertingket tingket. Otak penuh ngan taik macam BABI.

      Delete
    3. Tu dulu kata orang lain busuk sekarang da tahu siapa yang lebih busuk.Harap sedar la dari tidur mereka ni penyamun semua nya nak balun 3 billion yang ada dalam kazanah negeri Selangor tu.

      Delete
  2. Hati2 dengan puak pakatan.yg sebenarnya agenda mereka nak melupuskan kuasa sultan.tu niat mereka yg sebenar. Kajang move@melupuskan kuasa sultan

    ReplyDelete
  3. DAP Cina yang nak memerintah Selangor sebab kaya maa. Selangor akan selamat kalau PAS memerintah cara Islam.

    ReplyDelete
  4. Jangan mimpi la puak pas. Korang tau tak adun pas menang PRU 13 sebab dapat Sokongan PKR dan DAP. Kalau tidak Pas nak cium bau kerusi YB pun tak dapat. Jangan nak berlagak pandai dengan anwar. Korang sedar diri tak ? Cuba fikir dgn otak korang yg bengong tu. Ada hati nak lawan PKR konon.

    ReplyDelete