Sunday, August 10, 2014

MH17 Pujian Melangit.... HASIL ??? ....alasan

aku tau geng Rosmah nak ulas... silakan

6 comments:

  1. pujian tang dapat kotak hitam yang warna oren jer. tang lain belum lagi. setakat ni, semua yang ah jib gor cakap selain kotak hitam tarak boleh pakai. pi belanda dah, macam tu jugalah. kena ikut sop bro. tak boleh ikut sop cara pemimpin kita. negara lain yang handle.

    ReplyDelete
  2. sabar jelah bro.jgnlah terburu2.ini bukan kes basikal lggr lembu.

    ReplyDelete
  3. Mana ada pujian percuma? Nak tau berapa banyak yang dibayar untuk pujian ini, kita tunggu dan lihat dalam masa beberapa bulan ni akan ada kenaikan tarif elektrik dan/atau harga minyak.

    ReplyDelete
  4. Apa yang kau melalut ni,tak ada satu ilmu pon.Kau ingat benda macam ting2 ke.Boleh settle dalam satu hari.Cuba gna otak sikit jangan la main hetam saja,Atau ebih jangan jadi bodoh .

    ReplyDelete
    Replies
    1. So..kenapa terlalu awal memuji tanpa hasil??????????????

      Delete
  5. Ah biarkn jerla pemimping kita selesaikn ikut lagu dia. Kita sesama kita teruskn idup mcm biasa, kuatkan pershbtn dan persaudaraan biarpong selisih pndpt bertumbuk tampar. Sampai waktunya nanti, elok balik semua tue. Ada lh tukang betulkannya. Yg penting KIta sesama Kita jgn ikut sama masuk lubang biawak!

    ReplyDelete