Friday, August 22, 2014

Selepas anwar di penjara?

Tanpa Azizah sebagai MB... dua minggu sahaja Anwar kat dalam..orang dah tak sebut namanya lagi,
dilupakan !!!

Azizah jadi Presiden, bermesyuarat dengan kerusi kosong...Nurul Izzah jadi pembancuh kopi dan tukang sapu sampah kat bilik mesyuarat.

Saifuddin, Hafizi, tian chua...naik tongkang balik tongsan, joint DAP.
Mereka dapat tauke baru...tanggungjawab pun kurang....status angkat file dan tukang susun kerusi.





senario yang lain:

Kalau Azmin jadi MB...lu ingat dia akan usaha keluarkan anwar ke ?

9 comments:

  1. PKR pecah. Ramai ahlinya akan masuk PAS atau DAP kerana PAS dah dikuasai Erdogan Dan DAP dikuasai evangelistas.

    Apa untung UMNO?

    Sesiapa yang dapat kerusi paling banyak apabila PRU14 nanti kena sujud juga kepada parti politik Sabah Dan Sarawak untuk dapat majoriti kat Parliamen.

    Rakyat Malaysia dah sedia ke untuk ditadbir oleh PM Malaysia Timur dan Putrajaya berpindah ke Petrajaya atau Kota Kinabalu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau pindah ke swk, bagus ler.. kabarnya swk akan jadik negeri maju dan gemilang akan datang. DAP kbrnya berhempas pulas mau kongker swk... BN jgn buat buat x tahu.. BAHAYA MENANTI DI SWK. MAU TERDUDUK ATAS LANTAI KARANG SI NAJIB KALAU DIA BERMIMPI LAGI DI SIANG HARI.

      Delete
  2. Lebih baik ditadbir oleh PM Malaysia Timur daripada ditadbir oleh si lembik dan bodoh yang takut bini gemuk. Itupun kebas bini orang.

    ReplyDelete
  3. Ini yang Anu-ar paling takut , kalau azmin naik jadi presiden PKR dan MB selangor , orang paling sukar dipercayai oleh anuar sekarang . kalau tak dah lama azmin jadi MB tak payah pening kepala , azmin sekarang mempunyai networking paling kuat dalam parti kelengtong rakyat , sayap AMK , wanita semuanya di bawah beliau dan sebahagian besar exco pkr selangor adalah orangnya beliau jauh lebih mantap berpolitik dari jijah sepat kering , nurul kaki kulum dan pengaruh yang besar berbanding lain-lain naib , jadi tunggu masa saja , kalau anu-ar kedalam sg buloh , tak kan Azmin selama-lama nak jadi barua dia pun tahu kalau tak bertindak selama-lamaya dia mampos dan jijah sepat kering dan nurul pun bukan suka sangat dengan azmin ini lah masanya untuk bertindak bagi orang yang bercita-cita tinggi dalam politik lepas tu pkr pun lingkup.

    ReplyDelete
  4. jika azmin jd mb, mampos aku tak percaya dia akan keluarkan anwar dari penjara. siapa yang menaikkan azmin dalam politik suatu ketika dahulu bukan soalnya, sekarang anwarlah yang sering jd penghalang kelangsungan kuasa politik azmin. azmin akan cukup bahagia jika anwar boleh duduk kekal lama dalam penjara. untuk berpolitik, sedikit sifat kejam dan zalim kena jugak ada. jangan baik sangat. tak gitu mr kd?

    ReplyDelete
  5. Siapa calon Malaysia Timor untuk jadi PM?

    Anwar kalau terpenjara, itu sesuatu yang sangat bagus untuk diri dan keluarganya - bukan azmin tak sayang anwar tetapi azmin lebih cintakan status dan jawatannya.

    ReplyDelete