Saturday, August 23, 2014

Siapa yg gelar dia sepat kering, dia nak cili mulut orang tu....

Tidak jelas kenapa Datin Sri Wan Azizah isteri kepada bakal Perdana Menteri Malaysia difikirkan tidak
layak menduduki kerusi MB Selangor kerana sejarah hingga saat ini menunjukkan Wan Azizah adalah calon wanita yang paling layak sekali berbanding wanita lain di Malaysia, hatta Rosmah sendiri bukan saingan terdekatnya.

Soal jantina dan bukan anak selangor sesuatu yang sangat remeh. Malah setakat mana Tuanku Sultan tidak berkenan pun hanya satu maklumat yang tidak disahkan.
Azizah juga difitnah akan menjadi boneka Anwar dan DAP juga tidak berketepatan kerana dia di kelilingi exco PAS yang Islamik dan jujur.


Cuma keberangkalian Azizah sedikit terjejas terlepas pandang adegan baling kerusi dan meja melayang dalam mesyuarat agung cabang-cabang baru-baru ini, itu kes terpencil.

Lebih penting Azizah telah lulus syarat pertama, ADUN Kajang.
Kelayakan seterusnya, bekas Ahli Parlimen, bekas isteri TPM dan sekarang Presiden PKR sebuah parti pembangkang yang aggresif, berpengaruh di dalam dan luar negara.

Inilah satu-satunya parti yang berketuakan Presiden yg dipilih dan bertuankan Ketua Umum yang melantik dirinya sendiri.

Azizah juga telah menunjukkan amanah simpan rahsia yang paling setia bersesuaian dengan tugas dan amanah Menteri Besar kelak.

Pengalaman politiknya sangat luas dan merupakan idola kepada anak perempuannya yang juga seorang Ahli Parlimen yang baru-baru ini telah berjaya dinobatkan "kaki fitnah" oleh RNC.

Adalah perlu rakyat Selangor memberi peluang kepada wanita ini yang setaraf margarett tracher mantan PM Britain untuk menduduki kerusi MB Selangor sebagai asas perjalanan dan perjuangannya sebagai PM Malaysia selepas PRU14 atau lebih awal dari itu jika Anwar dipenjarakan atas kebingaian peguam-peguamnya.

Maksudnya: Anwar sudah merancang azizah bukan sahaja wajar menjadi MB Selangor tetapi selepas itu ialah PM Malaysia menggantikannya !!!??

8 comments:

  1. LAWYER FIRM THAT WAS A CHEAT TO BE WATCH OUT - URGED BY SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE COMMITTEES

    To all Malaysians respected,

    respectfully here, we wish to inform that YIP KUM FOOK (YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) and YIP JIUN HANN job as a lawyer who runs at: NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR ROAD 53, DESA JAYA, KEPONG 52100 KUALA LUMPUR

    We are all Malaysians to take notice and far from people mentioned above because do not hit plot

    They are very nasty and black hearts (cruel), able to cheat women money, destroy families and himself consuming of Temple money, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, and pretend to report police lost receipts ......... please note

    Thank you,
    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

    Baca: http://www.buzzera.net/2010/04/keluarga-din-beramboi-pindah-rumah.html#ixzz3BC3RXb8H

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 3.35 lu kena tipu sama itu lawyer ka , ada aku kesah , atau lu mengigau silap masuk blog . pi komplen sama lim kit sial , anak kapal sink ka kasi lawan dalam court la.

      Delete
  2. kalau tak panggil sepat kering takkan nak panggil jalang kering kot , siapa yang lapar pompuan macam ni bagi free pun kena fikir 1000 kali , dah la kering kaki penipu lepas berlakon solehah pula tu laki bini sama korup .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suami tak tahu nsk jaga, sampai servis balak lain, anak pun tak tahu kjaga, inikan pila nak jaga berjuta rakyak selangor, bole caya ka,itu olang bodo pun bole fokir.

      Delete
  3. Kalau dah laki dia dlm 16 tahun ini pun cakap bunga saja lebih isi satupun takdak, apa lagi dia ni.

    ReplyDelete
  4. Sepat kering goreng makan dgn pulut sedap tau. So, jgn hina sepat kering teruk2 sgt. Ada juga nikmat sedapnya. Tanya la abang non, suami presiden pkr aka ketua umum pkr aka ayah timb. presiden pkr.

    ReplyDelete
  5. korang layan lagi ker keluarga mental ni?..aku tak tahulah apa nak jadik dgn penyokong pkr ni..nikmat siuman dah ditarik balik kot.hai orang2 selangor sedarlah kamu semua dari mimpi. abaikan kisah keluarga mental ni.plot cerita dah macam orang gila talak.kesian jerlaa yg dapat aku kata.

    ReplyDelete