Monday, September 7, 2015

Nak percaya siapa ni? Pegawai Polis ke Pegawai Rosmah...

Jalan terbaik ialah saman je Pegawai Polis


tersebut...

73 comments:

  1. ..yg WSJ pun tak saman saman ..yg ini pulak..hmmm..hausss!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Assalamualaikum KD,,

    Soalan kau kali ni budak tadika pun boleh jawab..Macam biasa la kau geng Tun M jgn katakan SB kne buang kerja mengamuk Justro yg kena kencing dgn SR pun kau percaya..

    KD aku harap kau tak ketinggalan keretapi ya pegawai khas Rosmah dah jawab tu..
    Saje nak melawak masa isu cincin 24 juta Tun M penuh berlagak sebarkan fitnah kau percaya tak?

    KD bgtahu Tun M takkan sampai cerita isteri nak dijadikan modal jatuhkan Najib..Alahai takda standard la.

    KD baca paper bharian...Ha ha ha terbongkar Tun M hanya digunakan sbg balaci je..alahai ..pa2 hal kau tak la malu sangat psal tak dapat duit...Yang kesian Din turtle la meracau terus...apa nak buat dah masuk bulan 10 hmmm..

    KD seminggu dua ni tarik nafas panjang2 geng kau akan kena terajang ...Baru kau kenal panglima Bugis...
    Apa2 hal minta maaf banyak2 pasal Zahid hamidi bgtahu jgn nak tembak geng sendiri..Jumpa lagi KD.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunyi macam kamu ni peminat nombor wahid Tun M. Tak lekang bibir kamu menyebut nama Tun M. Ini yang dikatakan bila rindu sebut namaku.

      Delete
    2. Fuyyoo.. panglima bugis?!.. panglima bugis yg mana tu??!!.. panglima bugis yg tak berani datang nothing to hide/IACC tu ker??..

      Tiada mana mana panglima dapat mengatasi kehendak dan kuasa ALLAH S.W.T.

      Delete
    3. Tang kuasa Allah itu aku setuju..Alhamdulillah punya la Najib kena fitnah Alhamdulillah satu-satu Allah buka hijab sapa yg busk hatri dan munafik..betul tak kawan2...Alhamdulillah bagus la engkau ini...Kita orang Islam kena percaya pada kuasa Allah insyallah Allah pasti menolong hambanya yg terfitnah oleh Clare Rewcastle.

      Delete
    4. Ini jelah. Modal Yg ada
      ....fitnah fitnah fitnah

      Delete
    5. Berita Harian, Utusan dan TV3 dah jadi media tunggangan Najib dan pencacai.
      Amat malang sekali, UMNO mmg mengharapkan media ini utk membina imej gemilang tapi dirosakkan oleh tangan2 pencacai Najib. Dulu pun masa zaman Pak Lah, TV3 diguna utk hentam org tua pencen umur 90 tahun tu.

      Aku dah lama boikot BH, Utusan, TV3
      Memalukan agama, bangsa dan negara.

      Himpunan Memusnahkan...oooppsss Himpunan Maruah Melayu/ Melayu Bersatu dengar cerita nak buat 16 hb ni.

      Satu lagi propaganda longkang, Agenda sebenar nak kumpul peserta SECARA BERBAYAR untuk tunjuk kekuatan konon2nya lebih gah daripada BERSIH 4.0 dan nyatakan sokongan kpd AYAHANDA BESAR KEPALA , NAJIB.

      Bersih tu mmg la dah kotor tahap najis mugahlazah....himpunan Melayu ni pulak nak sokong pemimpin yg 'kencing' direct atas kepala rakyat !!!!
      Sayang seribu kali sayang.

      Delete
  3. KD sebelum lupa cerita BERSIH apa kesudahanya?
    Najib susah hati abis ya? ha ha Tun M bungkusla..rosak terus imejnya..tercalit segala2nya..
    Cerita BERSIH sampai sekrang tak abis2 lagi..UMNO rileks je yg suah hati Cina DAP..bukan MCA tau...

    KD apa nak buat kau sepatutnya yg jadi penasihat Tun M bukan penyu gila rosak abis imej Tun M..
    p/s kalau kepala dok ingat duit bakal akan datang payah la..akhirnya dapat gak duit tapi abuk duit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit pun ader abuk duit yer.. selalu dengar ibu duit..
      Susah betul hati kau kalo KD menulis.. kalo tak baca tulisan KD mau kau tak bole tido malam mengigau igau..
      Kalo kau da yakin najib tu dapat sokongan rakyat terbanyak ..be steady lah..atau kau yakin hanya kau dan pencacai pencacai beberapa kerat jer yg menyokong najib..??!!

      Delete
    2. Bila masa plak aku susah hati KD menulis..kau ni jgn fitnah macam Clare rewcastle...Ada ke patut nyonya matsaleh boleh kata Tun M sekadar balaci dia..gila gamaknya pompuan ni...

      saja nak tanya la berapa cawangan UMNO yg tolak Najib..yg aku tahu ada 2 kerat je yg tolak Najib?

      Delete
    3. Dah kalo 2 kerat jer yg tolak najib..tak paya GOYANG lar.. bole lar declare PRU bebila yer tak?..lagi cepatttt lagi baikkkkk?.. 2 kerat jer yg tolak..kahkahkajkahkahkahkah!!!

      Delete
    4. Minta maaf la kau tak faham perjuangan UMNO...UMNO berjuang kerana rakyat bukan asyik nak pilihanraya je...

      Najib dan Team bekerja untuk rakyat maka undang2 negara Malaysia memberi mandat selama 5 tahun tau..Makna nya UMNO kena bangunkan negara selama mandat diberi ada faham..jgn bodoh sangat perjuangan UMNO ini...

      Delete
    5. Yg aku tau antara perjuangan umno ialah memartabatkan agama dan kelangsungan bangsa melayu tanpa mengenepikan kaum lain... bukan membuta tuli menyokong pemimpin yg terang terangan korup mengayakan hidup anak beranaknya saje..
      Yg bodoh pegi hapuskan ISA smpi kapir kapir sesuka hati menghina islam..ada tindakan?
      Hanya pemimpin bangsat jer yg mengada adakan nama cina demi undi kapir..
      Melalui pilihanraya umno menerima mandat..alahaiii pejuang najib..

      Delete
    6. tak payah sembang kencang la..itu sahaja modal engkau fitnah fitnah...kalau ada bukti bawa ke SPRM ada berani? tak pun kau bagi je WSJ..paling2 koman 1 juta tau..

      p/s oiii sudahlah sembang takda bukti itu aje fitnahnya...nak sembang dgn geng Najib bawa fakta faham..ini tidak asyik2 aku tau najib rasuah..bila tanya camna kau tau..aku tau la pasal bapak aku org dalam SPRM..alahai cerita style penyu gila...

      Delete
    7. Anon 901..ko yg tak style penyu tu..3 ekor yg lari bila akan balik??.. kan 1mdb takder masalah..apesal menyorok ekk..??

      Delete
    8. la kitar lagi ..baca balik kat bawah aku dah jawab..jgn jadi penyu gila asyik kitar kitar kitar dan kitar...

      Delete
  4. Fitnah fitnah fitnah n penafian itu je Yg pm geng tau....nak saman? Dah lali nak dengar.... Tun m tak sebodoh juak juak Najib n Kak ros....akhir kata pm n pembodek takut dgn tun m
    ...tak giti

    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan susah hati kawan...Kawan dengar Tun M bakal bawa ke mahkamah dan saman rosmah kerana bawa lari dalam guni 42 biliion..

      p/s oii sudah lah..sembang gunakan bukti Justro berbulan2..sembang kata bukti dari sumber yg benar dan sahih akhirnya penipu..

      42 billion katoi..dah kantoi main isu 2.5B US dollar petrosaudi..Kantoi gak kena kencing dengan CEO SR..

      lepas ni apa plak????

      Delete
    2. AnonymousMonday, September 07, 2015 7:34:00 AM

      Lain macam jer bunyi orang kalau sayang. Tak sebut nama tak boleh. Untung Tun M ada secret admirer. Apa pun topik yang ditulis tetap kamu sebut nam Tun M. Syukur Alhamdulilka!!!

      Delete
    3. Nama Tun M da mmg jadi zikir harian dia sbg terapi penyembuhan jiwa kacau lg serabut..

      Delete
    4. Alamak aku dah lama la tak komen la baru komen dah kne tiaw la..ok aku respek engkorang..Geng2 Tun M memang tegar bersatu mempertahankan Tun M..

      Nak tanya la 42 B Tun M ada tak sebut apa2 ..dah lama tak ikut perkembangan ini..Tang 42B memang aku sayang..mana tak lingkup negara..apa kejadah Najib bawa pelari pakai guni 42 B..cash plak tu..Dengar citer dalam guni itu ada crown King..mungkin psal tu dipanggil cash is king kot

      Delete
    5. Haii..asyik bertanya jer?!..ade sape sape yg KESAH dgn soalan kau kat sini?!..Dengar citer layar da di kembang tapi pada masa yg sama sauh dilabuhkan..mungkin nakhoda tak cukup vitamin kot

      Delete
    6. Alamak KD sapa plak geng kau ni..biasa tanya dijawab kali asyik kena tibai je...ok la aku tanyaa dah..

      Cuma aku nak jelaskan..42B itu engkorang kena kelentong bulat2 taik kucing dgn Tun Mahathir tau..tak percaya sudah aku tak leh nak tolong...

      Delete
    7. Kau tolong jer lah najib..da makin lemas..

      Delete
  5. aku respek geng2 Tun M walaupun terkantoi beberapakali terus mendokong Tun M..usaha engkorang nak jatuhkan najib aku hargai...

    Tak macam KJ namanya ketua pemuda tetapi takda telo..

    KD kau agak berapa geng Tun M turun BERSIH ari tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun M and gang mmg ramai yg respek seramai org menyampah najib dan pencacai..

      Delete
    2. Najib kata nak tahu menang ke kalah tunggu PRU la...Ada masa lihatlah kronologi pilihanraya kecil..bagaimana pretasi Bn dan Pakatan..saja je nak tanya bukan melawak tau..

      Delete
  6. Bagi CAI yang mengharapkan response KD, diharap hujah mereka ikut law Dan fakta.

    Kalau sekadar merapu, syok sendiri _ sorry bo layan, buang current.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steady lar KD..pencacai pencacai mamat layar dikembang sauh dilabuh bukan saja syok sendiri tapi lebih kpd PERASAN!!

      Delete
    2. kluangman

      Itu betul. Kalau nak syok sendiri lebih baik ke blog sebelah yang bangang. Kat situ boleh kembangkan layar dan labuhkan sauh.

      Delete
    3. alamak aku tanya penuh lemah lembut pun KD marah?
      jangan macam tu KD..aku bukan apa geng engkorang kata Tun M turun je BERSIH melayu naik 30% la..itu pasal saja la nak tanya mana2 tahu engkorang ada maklumat terkini hiburan sensai..

      Delete
    4. Aikk..sendiri tanyer sendiri jawab..kau tgh warm up ambik exam UPSR ke?

      Delete
    5. aku saja nak perangkap KD la..kau ni kacau daun la..

      Delete
    6. Aku punya suka lar...

      Delete
    7. ha ha ha ok la....kau menang

      Delete
    8. Kasihan kat dia org ni kd...takut sangat kat tun m....ramai Yg sakit jiwa kerana takut bayang bayang sendiri.... Kasian

      Delete
  7. KD shabudin dot com..itu member kau ke? camna dia tahu ya???

    aku sekarang tengah tarik nafas betul ke tak geng kau bakal kena terajang..Boleh tahan geng2 kau ni analisis ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa tarik napas?..tak cukup napas da?.. hmm da tau bila bila bole mam**s standby lar tong oksigen ru..yg portable punya..tau tak? takkan tong oksigen nak kena analisis dulu..

      Delete
    2. kau baca tak shabudin kata apa? kau baca la asyik aku je kena terangkan..geng kau ni pemalas baca la..

      Dulu geng Tun M kata Najib bakal kena terajang antara bulan 6 sampai 10..Cuma KD minta bukti ...tang ni aku kantoi..psal apa kantoi tau..yg cakap dan komen berlegar2 sampai mana yg aku baca pun aku tak tahu..tapi tak kisah la pasal aku suka cara geng Tun M analisis siap bagi tarikh kena tendang itu yg syok...

      Mana tak tarik nafas dok tunggu punya lama tau..kalau baca facebook kapten syarifah sofea dia habaq 2015..kau bayangkan la masa itu aku baca 2014 maknanya setahun tarik nafas la...

      La ni Kapten sofea itu polis tengah cari..entah lari kemana tak tahu la..australia la kot...

      Jadi cerita tarik nafas ni citer lama KD faham la...engkau tak faham...

      Delete
  8. ok la apa2 hal macam zahid hamidi kata kita orang UMNO jgn hasad dengki...Insyallah UMNO akan berjaya mengharungi badai dan ombak menggila...Semenjak dari tertubuhnya UMNO itulah perjalanan nya sentiasa bergelombang tetapi Allah sentiasa bg kemenangan kpd UMNO..

    Akhir kata 1MDB sudah sampai ke kemuncaknya..JASA pun dah keluarkan buku berkenaan jawapan 1mdb..PAC akan bersidang semula...Audit dah hampir selesai..Insyallah Najib juga dah katakan 1MDB bulan 12 selesai pasal dia bukanya company bailout macam Tun M kata..lain la company anaknya dah melingkup itu kes lain..

    Geng Tun M hanya ada masa sampai bulan 12 selepas itu berakhirlah fitnah 1MDB...

    ReplyDelete
  9. aku pilih abang polis

    kalau bukak balik kronologi 1MDB dan duit 2.6 b, bersepah penjelasan yg dibuat oleh Najib dan cai2nya TAPI
    setiap penjelasan banyak yg pakai air liur semata2 dan ancam rakyat supaya menerima penjelasan yg sekejap A, sekejap B dan seterusnya.
    1MDB, Arul Kanda kata DIA TENGOK DUIT berbilion nak dimasuk ke dalam akaun tetapi kemudian Najib pulak kata bukan duit tapi unit

    2.6 b langsung tak ada bukti apa2 utk mengatakan itu derma, dana politik, sumbangan peribadi etc, paling menghairankan kenapa akaun dipindah ke Singapura dan kemudian ditutup?

    Sampai sekarang Najib tak buat penjelasan terperinci pun ttg duit derma ini, setakat kata duit derma utk rakyat, budak darjah 6 pun boleh cakap....rakyat nak bukti....penyata kewangan ke....bukti serahan cek ke etc.

    Paling menarik, cuma Shahrir sorang yang mengaku terima RM1 juta daripada Najib pada 2013, yg lain, ketua2 bahagian, wakil2 rakyat ?....kenapa pulak dikait dgn derma utuk UMNO dan rakyat ?

    Tak perlu susah hati rakyat nak dapat maklumat ttg dua isu besar ini, bukak saja arkib2 media samada kerajaan atau pembangkang, ada beribu2 maklumat yang jika disusun semua membawa kpd satu rangkaikata ayat....NAJIB MEMANG KAKI KENCING !!!!

    Kluangman , anda boleh buat penafian di sini atau di mulut, tapi aku amat yakin hati kecil anda merintih mengatakan semua ini benar dan adalah benar belaka.

    Kami maafkan atas faktor kemanusiaan dan rezeki.

    Najib sendiri MASIH BELUM DISIASAT tetapi pemberi maklumat, penganalisa maklumat, penyiasat Task Force dan PAC pulak yang dikejar dan dibayangi oleh pelbagai ancaman dan amaran yg tak munasabah.

    Kadang2 aku terfikir, mungkin ini satu daripada filem Tamil yang bakal memenangi Grammy Award jika dipertandingkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tanya Audit negara dan PAC air liur ke?

      Isu derma SPRM yg kata tau air liur gak ke?

      Nak tanya 42B korang kena kelentong citer tamil tak?

      wah hebat kau analisis berkenaan ancaman..maknaya kau iktiraf Najib pahlawan lakan..jadi jgn citer pahlawan pondan..

      Delete
    2. Audit Negara dan PAC mmg tinggal air liur aje....ada pembentangan hasil siasatan ?

      Task Force 1MDB dah dimansuhkan....anggota PAC dah diberi gula2 pangkat !!!

      Sepatutnya org yg kena dakwa mesti bercuti atau letak jawatan sementara siasatan dijalankan.
      ini amalan di mana2 pun negara dalam dunia ni, tapi Najib masih dgn keegoaan.
      UMNO dan BN terpaksa menanggung beban paling berat dlm PRU akan datang cuma kerana kerenah tak bertanggungjawab seorang pemimpin yg sombong dan mabuk kuasa.

      Ada ketelusan ke siasatan BNM , PAC SPRM nanti tu, pasti ?
      Najib dah ada mana2 agensi panggil utk disiasat ke ?
      Dah berpuluh2 pemberi maklumat, pegawai penyiasat yg 'dikorek' tapi si Najib sorang ni langsung tak tersentuh oleh siasatan !!!!!

      Derma 2.6 b, dah jadi sejarah dan rekod dunia paling kelakar sepanjang hayat bumi ini. Ramai rakyat yang mati hidup balik takkan percaya kecuali penjilat dan pengampu Najib itupun bersebab, kerana pangkat dan kekayaan !!!
      Penjelasan dari Najib cuma akui ada duit masuk, itupun selepas 'bergumpal' hampir sebulan nak jawab bila WSJ telanjangkan akaun tu....bila nak saman WSJ ?

      Paling meragukan kenapa akaun tersebut dipindah ke Singapura dan kemudian ditutup?

      Penjelasan juak2 menteri/timbalan pengampu, bersepah macam janda baru kena rogol dgn sekumpulan Bangla....sekejap derma peribadi, dana utk Umno, dana PRU, dana lawan IS, dana lawan Yahudi, paling gelak dana lawan DAP....memalukan, nak lawan DAP sampai berbilion diperlukan.
      Nampak sgt Najib and the gang tak ada idea nak patahkan propaganda DAP.

      42B, dah bertimbun hutang baru nak menyesal, paling gelak ,syarikat milik negara Malaysia, modal cuma ciput... RM1juta, tapi buat pinjaman berbilion2.....apa sandaran/cagaran.....telaga minyak...tanah ??
      Sepatutnya syarikat yg cerita bilion2 akan buka cerita sedap masyuk bilion2, TAPI sepanjang yg diketahui hari ni, cerita nak bayar hutang bilion2 je yg keluar !!! manakan tidak beli syarikat yg bermasalah mmg dah ada hutang bilion2...tak ke bangang ?

      Lawak lagi, hutang berpuluh bilion akan diselesaikan dlm jangkamasa 6 bulan....fuuuh magiknya...hutang ni dalam Rupiah Indonesia ke ? MAS yg hutang tak sampai 20 b dah bertahun2 tak settle. Khazanah Nasional pun mcm tu.

      Analisis ancaman, ini kerja Tok Dalang Zahid yg tak sudah2 buat wayang kulit teori konspirasi nak jatuhkan Najib dan guling kerajaan. Dulu pun Zahid kata dia tahu siapa dalang kes Lahad Datu dan akan dakwa dalang tu...ada ?

      Ini semua provokasi yg mendatangkan ancaman kpd rakyat dan negara. Kalau negara luar Zahid ni dah lama kena tendang masuk dalam jel kerana cipta suasana panik di kalangan rakyat yg boleh menjejaskan keselamatan, kesejahteraan dan ekonomi negara.

      Najib bukan pahlawan, sebab dia suka menyorok bila kena batang hidung sendiri.... bukti...Nothing to hide dan Persidangan Antarabangsa Rasuah di Putra jaya. Alasan faktor keselamatan.....kesian abang2 pasukan keselamatan kita bertungkus lumus menjaga keselamatan pemimpin dan negara dari ancaman tapi Najib kata tak selamat, tak selamat....

      Sejarah dan rekod dunia juga, belum pernah pemimpin tuan rumah tak hadir dan beri ucapan di persidangan antarabangsa yang berlangsung di negara sendiri walhal kalau berbasikal pun boleh sampai ke dewan persidangan....memalukan dan memualkan.
      Paling sadis, juak2 pengampu pertikai dan kutuk, anggota perwakilan yg datang dan beri ucapan ttg rasuah di Malaysia.
      Mereka ni datang sendiri atau kerajaan Malaysia yg jemput, yg mmg sudi tadah muka dan telinga jadi tuanrumah, kalau Najib dah tahu, malu nak hadir, batalkan sahaja persidangan, suruh mereka pilih negara lain.

      Mak Enon 8:39 AM, ni aku jawab pakai nama sendiri, kau boleh teruskan usaha jilat dan ampu bodek tapi rakyat Malaysia tidak bodo dan bukan Pak Turut !!!!!

      Delete
  10. Kalau dah sauh berlabuh layar kebang, nak lawan Tun M camne. Hahaha. Orang umur 90 tahun sorang pun tak terlawan. Berapa banyak bandwidth habis, Tun M sadin je. Siap jantan lagi masuk gelanggang lawan. Ini ada sorang panglima ke pendekar ke apa nama, dua kali event, dua kali cabut lari sampai kot*y tertinggal kat bini. Hahaha. Sedihbetul kapten kapal kita ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun M bukan dah kalah ke? Najib hanya jawab sekali je 42B tun m kelentong...

      Delete
    2. Najib jawab sekali jer??!!.. nasib baik ko bgtau..kalo tak aku tak tau..
      Ape yg Tun M kalah?..

      Delete
    3. ha ha faham pun..yg lain Najib bukan tak pandai dia serahkan kpd Audit antarabangsa tau..bukan macam korang bodoh bab akaun..lepas tu Najib buat apa? dia bg kpd Audit Negara ada faham? tak faham tanya ya?

      Lepas tu apa?..... akan diserahkan kpd PAC yg mana ada wakil pakatan yg bodoh tak nak bertanya..ada faham?

      Tony Pua yg Tun M anggap pakar 1MDB arulkata apa? budak kitar semula

      Nak tanya kali kena jawab kalau takjawab confirm gila? kau percaya tak 42B lesap?

      Delete
    4. Kalo mcm tu bole lah yg 3 ekor lari ke luar negara balik berhadapan dgn PAC?..apesal diorng lari??.. siap menyorok lagiii..

      Delete
    5. Jgn gelabah brader...serahkan kpd pihak authoriti..kau duduk diam2 je..bg depa buat kerja...

      Masalah di malaysia semua nak buat kerja tapi bodoh semacam..

      Macam nilah kalau kau nak handle aku cadangkan kau masuk bertanding atas tiket DAP.lepas menang jadi pembangkang lepas tu minta jadi ahli PAC..macam mana ada berani?

      Delete
    6. Ngko tu pun duk dediam ..tak paya nak poyo..cadangan ko ader aku mintak?.. bukan main poyo nak mengatur ngatur plak!!

      Delete
    7. Serah kat authoriti, pas tu bila authoriti baru nak jumpa bukti untuk mendakwa, tangkap orang menyiasat, tukar, pencenkan, dan bubarkan terus. Letak orang baru pulak dan ulang skrip sama. Hahaha. Tunggu siasatan, setannnn. Tunggu sampai kiamat. Hahaha. Kena kencing bukan tak sexar kena kencing, tapi tak kisah. Hahaha. Bongok punya cacaijib.

      Delete
  11. Hahahaha! Kekawan smue, Kd ajak hujah ikut LAW dan FAKTA!! HAHAHAHAH! Law dan fakta tahap jamban dia ker??

    ReplyDelete
  12. KD mana percaya Audit Negara..geng2nya anggap air liur sahaja..
    KD and the gang mana percaya pada SPRM...
    KD and the gang mana percaya pada mahkamah..

    payah nak sembang kalau undang2 rimba dijadikan mahkamah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab SEMBANG cai mamat layar dikembang sauh dilabuh mmg tak bole lawan..mmg KENCANG..

      Delete
    2. itulah hakikatnya geng2 Najib pertahankan perlembagan dan undang2 negara..

      Kami pertahankan audit negara? korang pertahankan SR Clare Rewcastle pompuan gila..
      Kami pertahankan peguam Negara korang pertahankan WSJ yg gila beberapa kali..
      Kami pertahankan PDRM korang Marina BERSIh yg kotor.
      Kami pertahankan SPRM korang tak abis2 sembang kencang...

      Delete
    3. If you Ssssssmmeeelllllll,lalaalalalaaala, what the rock, is Cooking?

      Delete
    4. Anon 8:54 bercucuran air mata bila mendengo najib n gang mempertahankan undang undang dan perlembagaan..nak muntah pun ader..

      Betul lah KD. .. diaorg mmg syok sendiri dan perasan..

      Delete
    5. La syok apanya..

      Nak tanya 1MDB bukan ke Najib serahkan kepada Audit Negara dan PAC utk diadili?
      Bukan ke isu derma 2.6B diserahkan kpd PDRM,SPRM,AG dan Bank Negara?

      Jadi nak tanya yg korang asyik2 percaya pada Clara Rewcastle dan WSJ je apa hal ni?? kita orang tak muntah tau cuma pelik korang gila ke apa?

      Minta maaf cakap la korang tahu tak WSJ dah berapakali kantoi menipu?
      Korang tau tak Clare Rewcastle kaki kencing?
      Kalau tak tahu aku kesian dgn geng2 KD ni..kita orang pejuang UMNO nak bawa korang ke jalan yg benar..tolonglah jgn percaya pada WSJ dan Clare Rewcastle.

      Delete
    6. Anon 854 ..yg 3 ekor lari tu ..bila nak balik???

      Delete
    7. Jgn gelabah brader...serahkan kpd pihak authoriti..kau duduk diam2 je..bg depa buat kerja...

      Masalah di malaysia semua nak buat kerja tapi bodoh semacam..

      Macam nilah kalau kau nak handle aku cadangkan kau masuk bertanding atas tiket DAP.lepas menang jadi pembangkang lepas tu minta jadi ahli PAC..macam mana ada berani?

      kai ni perangai macam penyu la asyik kitar semula soalan...

      Delete
    8. Da tau WSJ menipu..clare rewcastle kencing .. nape tak samannn??.. yg 3 ekor tu bila nak balik??.. nape menyorok??.. kan najib pm

      Delete
    9. aku faham engkau jenis tau baca blog KD je..aku cadangkan bacalah Bhrian dan utusan..rileks brader jgn marah bila sebuat 2 paper melayu itu...kau kena baca baru tau perkembangan isu saman dan clare itu...

      Ingat tau esok beli utusan dan bharian..nanti tau la citernya..cuma kena sabar ya jgn kelam kabut..

      Delete
    10. Bila org lain yg bertanya kau kate macam penyu..yg ko macam POYO ko tak perasan pulak!!...
      selalunya yg lari lari ni byk benda yg nak disembunyikan..selalunyer lah..

      Delete
    11. sabar brader bapak dan tok kau bkn polis..biar pihak authoriti handle..depa tau la..masalah kau ni ada masa jadi AG ada masa jadi pegawai penyiasat plak dan ada masa terus jadi hakim mahkamah rayuan..payah la..

      Apa2 hal bulan 12 dah hampir rileks sambil minum teh perisa jagung..

      Delete
    12. Berita Harian dan Utusan...??!!.. patut lar fantasi ko satu macam!!! Berita Harian dan Utusan!!!...kahkahkahkahkahkahkahkah!!!.. adoyaiiii.. benak tak bole di ajar...kahkahkahkahkahkahkahkahkah!!!!!!

      Delete
    13. 926 ..bapak dan tok ko polis ker??.. ko tu yg kena sabar brader..da heret bapak dan tok
      pulak!!!

      Delete
  13. Aku kagum tgk usaha anon penjilat najib menegakkan benang basah. Mesti ada dpt apa-apa ni smpi sanggup buat kerja-kerja menjilat.

    ReplyDelete
  14. Doesn't take a genius. Byk mengelak, helah, tipu, pecat dan mcm2 taktik jahat - orang dh boleh nampak kapten kapal ada byk skandal. Bukan teknologi nuklear pon nk faham benda2 ni. Basic pengalaman hidup je pon kite boleh menilai karekter seseorang dr gelagatnya.

    ReplyDelete
  15. Kapal nk tenggelam tp kapten kapal degil pura-pura tunggu siasatan masalah kapal bocor.

    ReplyDelete
  16. Wahahaha telor orang umur 90 tahun lebih besar dari telor pendekar kapal pecah. Malah, pendekar Telor Pun Tak Dak. Wahahaha.

    ReplyDelete