Monday, September 21, 2015

SEGERA BAWA KE MAHKAMAH... Apakah KPN senasib dengan Zahid....







Itu pendapat KPN dan siasatan sedang dibuat.
Sudah tentu pendapat itu ada keraguan dan pertikaiannya dari pelbagai pihak.

Diharap siasatan segera dirujuk ke Peguam Negara dan segera dirujuk ke mahkamah untuk membuktikan pandangan KPN tersebut ada integriti dan kebenaran.

Rakyat mahu keputusan dikeluarkan oleh mahkamah yang setakat ini masih ada sedikit kewibawaan...

Tahanan dan siasatan itu sendiri perlu dilihat secara positif, PDRM akan lebih banyak maklumat untuk menjadi asas tindakan undang2 kepada penjenayah sebenar.

Apakah KPN akan senasib Zahid...


5 comments:

  1. Tu pengarang buku 50 Dalil karang boleh duduk kat Sg Buloh bersama-sama mangsa fitnah beliau.

    Harap beliau pulak tak dijuburi kat penjara. wakakakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yang dia fitnah?
      Buku apa yang dia karang?

      Delete
  2. Tuan Anonymous Monday, September 21, 2015 7:13:00 AM...
    Apa yg dia fitnah...?

    ReplyDelete
  3. TS Zetty Aziz dalam sindir Bugis pukul Jawa pun mengaku selagi kemelut/skandal 1mdb tidak dituntaskan, selagi itulah Ringgit akan terus kuncup macam duit cap pisang zaman Jepun.

    Dalam pada itu heran bin ajaib...kenapa media mainsteam khususnya tv3 suku tidak menyiarkan berita berkenaan, serta berita berikut yg turut sensasi & penting.........
    1. Mahkamah Tinggi mengarahkan Najib membela diri saman Puan Anina berhubung duit RM2.6 billion yg depositkan ke dalam akaun peribadi Najib.
    2. Mahkamah Tinggi juga mengarahkan Najib memfailkan affidavit jawapan terhadap permohonan Puan Anina membekukan harta/aset Najib.
    3. Mahkamah juga menolak arahan Mat Zahid di atas kegopohan & syok sendiri beliau melanggar prosedur ketika menggantung penerbitan majalah "The Edge Weekly". Tak malu ke Zahid...macam mana dia nie dapat jawatan TPM...???

    Kelihatan jerebu yg memuramkan negara pun mulai pudar & ikut bersahabat dgn rakyat yg tertindas & tertipu oleh penguasa2 yg tidak amanah & salah guna kuasa.

    Satu dunia kini memerhatikan skandal yg berpunca dari cetusan slogan Najib Satu Malaysia dan 1MDB yg entah apa-apa.....!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Allah makhamah tinggi main wayang,mulax ini semua suruh bela diri,jawab tuduhan ini dan itu.Proses makhamah bukan makan masa dua tiga hari,bertahun beb,
    Baru Makhamah Tinggi,belom panangguhan,lawyer sakit la,bantahan hakim yang mengendalikan kes lah.macamx lagi.Kalau tak tu tak kan perbicaraan DSAI makan masa 7 tahun.
    Lepas Makhamah tinggi ,bolih buat rayuan lagi di Makhamah Persekutuan,lastx Pardon Board
    Sekarang ini AG orang UMNO...fahamx aja la.....
    Tak mustahil kesx yang dibawa olih Ainina ni akan berlanjutan sehingga lah GE 14,lepas Najib menang pula kes,niaya je budak tu kena saman malu pula,harapx proxy dia ni tolong,jangan lari pula
    Kes The Edge ni,lepas ini kita tengok lah KDN akan merayu kepada Makhamah Persekituan,dan dalam masa yang sama Khairuddin sedikit sebanyak akan membocorkan sedikit sebanyak penglibatan towkay Edge,si Tong itu dalam kes 1MDB,Fikir lah sendiri keputusan nya.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...