Friday, March 30, 2018

KEGHAIRAN UMNO MENANG 3/2 MAJORITI TERENCAT APABILA DISEKOLAHKAN NIK AMAR...



PAS dan umno elok bersatu kalau nak PH tewas. PAS perlu jaga imej jangan sampai calonnya tewas pada AMANAH.
PAS wajar dibubarkan jika AMANAH tawan Kelantan.

Nik amar tak patut tolak pengemisan umno yang makin terdesak.  5 yang datang mustahil anak musa tak ikut sekali.


104 comments:

  1. Hahahaha...tiga perdua....lebih 100%... Begitulah harapan dan khayalan cai bodos...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...kerana bodoh bnyk makan Taek kau betul2 dah jadi Taek, sebab tu kau semakin tak laku dan tak lagi boleh dipercayai...Begitulah keadaannya bila dah jadi seketul Taek busuk dan buruk.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    3. Cacai najis masuk blog anti najis, meroyan suh org berambos..

      Kah kah kah kah

      Delete
    4. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Tetap sokong kerajaan sekarang. Terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sku pon sokong...sokong supaya cepat mampuss..hehehe

      Delete
    2. Saya setuju dg 8.12.00 kerajaan sekarang terbaik. Tak ada kerajaan didunia yg terbaik drp kerajaan msia sekarang kerana boleh melesap wang tanpa diketahui rakyat msia.

      Nasib baiklah ada penyiasatan antarabangsa yg dapat mengesan kemana pergi wang tersebut.

      Delete
  3. 3/2 √24.5+7:25(√2)x8.2%= selangor bakal dpt mb baru... Kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak de tokoh yg layak jadi mb baru selangor...hehehehe..

      Delete
  4. Senyum aku baca ulasan puak² ph ni. Ratibnya tak lari dpd bodoh dan taik. Kot boleh menang dgn bodoh dan taik agaknya. admin apa cer...nak diamkan ke nak sekolahkan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau xsedar nk kalah xde kalut dgn undang2 berita palsu dan persempadanan semula..

      Kah kah kah kah...

      Delete
    2. takut nak kalah ph meroyan dlm parlimen.
      org tk buat fitnah apa mau takut.
      org tk buat maksiat apa takut dgn undang2 Islam
      org yg belagak konon baling gelas tak pecah.. apa heran persempanana.. undi lh kwsn mana pon.. sama je 17 juta jgk.. buduuhhhh!!

      takut kalah meroyan sana sini ph klentongbasi!

      Delete
    3. Org xbuat fitnah apa mau takot.. saman selasa depan..

      Siapa yg ada kuasa menentukan suatu berita itu adalah berita palsu?
      Kah kah kah..

      Cai najis bkn tau apa pun main sokong ja.

      Mana dia undang2 islam atau RUU355?
      Awat kalut dgn undang2 berita palsu dan persempadanan semula kalau RUU 355 lg penting?

      Awat jual agama dan melayu demi nk dptkn sokongan utk pemimpin kleptokrat?

      Salleh keruak kata laporan wsj bkn fake news. Maka najib kleptokrat @ pemimpin yg mencuri dari negara adalah bkn fake news.

      Delete
    4. Pas dah ditipu oleh najib dan umno...aku dah cakap tapi hadi lebih pentingkan wang 90 jota...

      Delete
  5. Aka umbi Pas dh cabut abih. Sapo nk ikuk ketua2 tujun kobang taek Low tuuh? Hari2 mo.ta diluris ke jalan benar, tibo2 nk hala petualang makan pitih umnobn...wuiii...simpang woi, tok sey.

    ReplyDelete
  6. biar puak2 ph takkabur ni bergasak sama2 mereka. pas msh sygkn dapig kut.. kekek. yg pntng umno bn kukuh dgn agenda kpd rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agenda rembolok dan perut...klentong sana klentong
      sini hari2...

      Delete
    2. Cerita hutan- Cerita dongeng
      satu pihak macam pendekar , tapi lanun. Satu pihak macam alim, tapi termakan dedak. Kedua dua kini berpegang tangan . Bagus juga, terus aktiviti korek korek korek sampai habis dan berhutang banyak banyak . Pada masa itu, yang dahaga dan yng harap bantuan , akan merasa kaw kaw keperitan. Yang IQ rendah tak dapat bayangkan keadaan , mereka mesti MERASA , baru faham dan tahu.

      Delete
  7. kejora bapuk...tonggengkan lobang bontot kau tuuuh...

    ReplyDelete
  8. Gone end sama bapak racist kit sial pengecut bro.. sudahjangkit sama madeeyy.. tk brani turun butterworth mlm tadi.. MCA gertak sikit.. tulur sudah ilang maaa.. penuh siot cine dtg.. SelanGok dah nak hilang.. Penang mau terbang.. BN kasi menang!! haiyaaa!!!


    SYABAS DS Wee Ka Siong!! you memang hero!

    (http://thekl-chronicle.blogspot.my/2018/03/kenapa-lim-guan-eng-lim-kit-siang-tidak.html)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenape liow burung tiong tak berani sahut cabaran debat lge?...debatlah...liow dgn nsjib satu kapal...penakut...

      Delete
  9. gelombang kejatuhan ph semakin kuat.

    lihat gelagat di parlimen.. si ostatt kuali keling hanipa.. takkabur.. syirik. ego jahat melangit mcm dapig juga.. kwn die dr pas tegur elok2 sbb blh jatuh kufur main2 dgn Tuhan..

    die balun pulak ust pas tu kaw2.. mmg tunjuk Tuhan tunjuk CASH pd rakyat.. pikir le sendiri. kalo jelas mcm tu pun xpaham lg..jgn salahkan takdir jika bala menimpa! nauzubillah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gelombang dan badai besar sedang melanda umno...najib tak cukup tido kegelisahan....kalo dah gerenti 2/3, tak payah pusing keliling malaysia...boleh relax...mao klentong lagi cai?..

      Delete
  10. Mursyidul Am Pas ingatkan Dr. Mahathir supaya kembali ke jalan Allah


    KANGAR 30 Mac - Mursyidul Am Pas, Hashim Jasin mengingatkan Tun Dr. Mahathir Mohamad supaya bertaubat dan kembali ke jalan Allah selepas melakukan pelbagai kesilapan yang menyinggung perasaan ramai pihak selama ini.

    Beliau berkata, zaman Dr. Mahathir sudah lama berlalu dan Pengerusi Pakatan Harapan diketuai DAP itu sepatut-nya sedar mengenainya dan tidak perlu lagi mengejar jawatan Perdana Menteri.

    Dalam masa sama, Hashim juga menasihatkan Dr. Mahathir supaya berhenti menyinggung dan menyakiti perasaan sesiapa sahaja.

    “Zaman beliau (Dr. Mahathir) sudah berakhir dan ini masanya untuk Dr. Mahathir kembali dekat dengan Allah. Ban-yak kesilapan Dr. Mahathir dengan manusia dan Allah selama ini.

    “Sepatutnya Dr. Mahathir dekat dengan Allah daripada terus menumpukan urusan duniawi,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.



    ReplyDelete
    Replies
    1. Mursidul am pas yg pakai porsche tu?....hahaha dia pon kelihatan tua jugak...makan dedak haram nanti tersedak mati lebih dulu dari tun msdey mcm arwah harun din....hihihii

      Delete
  11. mlm mo madeeey akui ph tak laku di seluruh malaysia..?

    di guar chempedak.. tiba2 'ramai'? hehehe.. seronok dia.. dia taktau kwsn tu bukan ada ceramah..kwsn kampung.. sekali sekala apa salahnya.. undi tak tentu lagi.. hehehe..

    hidup BR1M!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wayang kulit, cabutan bertuah BN pun tk laku mlm tu. Harap ker bendera kati bersepah merata2.
      Desperate la katakan..kalah masok dalam, harta rakyat, dirampas dikembalikan.
      Patut bersyukur sbb Tun sanggup kefepan melawan Mu.gkar nyata.
      Lobai lahanat zip miulut pun WAJIB dihumban dlm kumbahan Taek Low.
      Jgn lawan arahan Allah, benamkan kejahatan puak licik rakus.
      TEGAKKAN KEBENARAN, bukan TEGAHKAN KEBENARA.
      SALAH TU...

      Delete
    2. aikk macai dh balik ceramah madeett ke??

      percaya sgt le ckp tontaik tu.. ko bodoh sgt nape..die nak boboi anak keling tu naik jd pii emm.. mcm lim kit sial dn gone eng.. anak beranak kontrol.



      zmn die jd pii emm gurun/ yan/ guar ade die peduli ke? skrg terhegeh2 seronok ceramah..
      macai.. utk pengetahuan ko.. kwsn lapang blkng pasaraya long wan tu plg byk pun muat 500-800 org je..

      macaimedia oren ckp 15 ribu??? haaaaa..haaahhhh..haahhhh..

      kwsn kg.. xjauh dr Yan.. org pas totok ramai.. sje diorg turun nk tgk bapak kelentong negara nk membebel apa... member org pas ramai situ..

      Delete
    3. ceramah tmpt gelap, kwsn pinggir bandar.. pakai plak drone chap ayam.. blurr kn sikit wowooo nampak mcm jootaaa org..boboi dh turun rikieee dahh.. dedak sakan bertaboqq 2-3 hari lepaihh.. suruh mai dgq atook klentongbasi berciter.. haaaa...haaaaa..haaaahhh...

      atoook klentongbasi terlepas ckp.. kwsn lain sluruh negara 100-200 org jeeee dtg.. haaaaa...haaaaaa...haaaaaahhhh...


      layan jeeee.. undi pangkoh bn/ pas jgk.

      Delete
    4. 1130,
      Pas totok ko kata...? Takpa, tunggu sikit, tunggu naj8b tumbuh bibit telor dan bubar.

      Sejak recording Anak derhaka dgn menantu akui lahap duit taek umno dh jelma tu...dah cita len boh.
      Nnt ko tau la umnobn, pas kt mana.
      Totok kata ko yer?
      Hang kata totok nooo?
      Sat hangpa....nk tau?
      Tunggu, apadia? totok nooo?

      Delete
    5. macai menggile tgh pagi buta.woiii 11.39 bongok apehal ko ni sial smcm? ko tkot ke dgn totok pas? ko xthu tu kwsn ape.. sg limau dgn guar dekat2 je.. tu kwsn totok pas. hang tggu laa bubar parlimen aku nk tgk boboi tu tersembur taik kena ligan dgn cangkoii... hahahahaaa!! woii bodo.. fb macai taikton overrated gile babiii... ko budusss org luor kdh mne tahu. kwsn parking blkng long wan tu muat xsmpai 500 ratus org.. kepala bapak ko mne nk 'celuih' sampai riban2 jutan2 tuuuuu...ape 15 ribuuu???

      kah..
      kahh..
      kahh..
      kaahhhhhhhhhhhh...

      org tua nyanyok 'stiam' tgk org kg guar dtg ceramah.. puak tu bkn nk undi ph pon.. sje dtg nk tgk klentongbasi tontaikk.. hehehehe


      Delete
    6. 11.10
      aku org guar chempedak..mana kau tahu guar chempedak tu kampung? ko pernah pergi ke? bodoh punya cai..ramai ahli2 umno guar chempedak dah join PPBM. termasuk aku dan keluarga aku..khir jamil tido pun tak lena dah..sbb tu kena jemput MO1 turun sana tabur duit..duit bukan boleh bawa ke kubur pun..

      Delete
  12. ini malam kitaa punce uncle mahadeey son of kutty.. sama kitaa punya sodaraaa..boboi mokeres...tidor ada sikit senyum.. sikit lenaa laaa... itu macai sudah cakap.. lebih2 punya.. itu blakang long wan.. guaq chempedak sana.. 15 ribuu worang adaa mariii ayoooyooo.. ini malam kalu intu HANTU ada mari laaa...

    siang kalu.. itu tempat tarak boleh masuk lebey 500 worang.. chaiitt itu keling sabu manyak kuat tipu... 15 ribu mana marii?? ayoyoyyyoo...
    #kelobtobasi#klentongkutty

    ReplyDelete
  13. Macai meroyan mlm ni...realiti berbeza dgn khayalan cai2 umno...hihihihi..

    Persempadanan semula hanye berasaskan peti undi pru 13...untuuk tawan semula selangor dan tambah kerusi parlimen...hahahaha...umno yakin trend undi melayu kekal....hanye atas persepsi dan andaian....

    Biarkan umno khayal...


    ReplyDelete
    Replies
    1. BN akan menang besar....kalau ada pertandingan 3 penjuru
      PRK sg besar dan kuala kangsar dulu membuktikannya walaupun ada madey masa tu masih tak membantu....sebab madey lidah bercabang dan tak ada pendirian...dah nyantuk kot!!

      Delete
    2. Masa tu bersatu blm ade...isu pon tak hangat mcm sekarang.....kalo gerenti menang bubar lah parlimen...hihihi

      Delete
  14. Di kelantan pas tetap tak kan biarkan umno menang....ape yg nik amar cakap ade betul dan ade tak
    betul...umno gunakan alasan melayu dan islam untuk tipu pas..

    Di kelantan pas takkan kerjasama dgn umno tp diperingkat persekutuan berbeza...

    Pas secara diam setuju ug dgn umno selepas pimpinan pas dibayar 90 jota....pas berharap umno beri laluan kpd pas 5 negeri...pimpinan pas bodooh...

    Umno hanye perlukan pas untuk pecahkan undi PH...RUU 355 jadi alat untuk umno gula2kan Pas...

    Sekarang pas sudah sedar permainan umno...pimpinan pas mengubah strategi dengan harapan jadi king maker...dari target tanding 40 kerusi ubah kpd tanding 130 kerusi...umno lagi suka dgn kebodohon percaturan politik pimpinan pas.....

    Persempadanan semula bukan jaminan gerenti umno menang
    besar ....tiada lagi jubo sefool dan dap tak dapat takut2 kan melayu seperti pru13...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko paham tak apa ko tulis cai madey? Itu maknanya akan ada 3 penjuru. Kalau 3 penjuru atau lebih, agak² parti mana ada potensi besar utk menang? Lain kali analisis dulu sblm tulis cai, biar tak nampak sgt kebodohan tu...

      Delete
    2. 3 prnjuru pas dan umno yg kojol.. Dulu dan sekarang dah berbeza...ko keyinggalan bas...

      Delete
  15. BN still the best

    PH not good sebab ada madey

    Reformasi dulu nak jatuhkan madey, now mereka nak angkat semula mahafiraun dan mahazalim jadi pemimpin
    Tak masuk akal!!

    Sebab tu PH akan kalah teruk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tun madey nak tangkap kapla prompak dan jumaahnye...ramai melayu setuju dgn tun...mca dah boilot umno..

      Delete
  16. PH di ketuai oleh mahafiraun dan mahazalim
    Parti dominan DAP...pejuang malaysia malaysian..
    Hanya orang melayu bododh yg sokong PH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko temberang dap dominan... Dap hanye 1/4 dlm PH...hanye melayu bodos pilih kapla prompak jadi ketua...

      Delete
    2. Betul la cai kbb. Dap bukan bnyk dlm ph. 1/4 je. Cuma power dia mcm yahudi kt amerika. Kan cai kan...

      Delete
  17. Admin blog ini sebenarnya yang patut di sekolah kan kaw... kaw, patut di tarbiahkan kaw. ..kaw sebab hasad dengki nya yang terlampau terlajak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko yg sekolah rendah jer...akal.pendek...cina prompak jho lo pon ko bela...hehehe

      Delete
    2. Hanipa kuala pan ckp dia nk hapuskan org umno... lps tu rsa nk jd tohaan.. tnda2 gila dh kuat puak ph ni..tkot bubar, kronik panik bertebung dgn calon pas.jd gile meroyan smpai hina Tuhan!

      Delete
    3. Contoh² takbur dan riak. Kalau jadi tuhan! MasyaAllah. Lepas tu dgn lagak dan dan sombongnya tak akan tarik balik kata² dia kalau dia tuhan. Dlm blog ni banyak jugak yg ala² takbur dan riak mcm mp sepang ni. Kita doakan aje la yg terbaik, serah pd Allah utk uruskan mereka.

      Delete
  18. Hj hadi dah nampak renggang dari najib...

    ReplyDelete
  19. Persempadanan semula umno surrender dgn DAP...sabah pon najib tak berani pevahkan kerana pecahkan sabah umno tetap di bedal oleh shafei afdal...bisa sungguh shafeei afdal..

    ReplyDelete
  20. https://youtu.be/FP-fZ__US1M

    Analisa persempadanan semula...pengasingan pengundi cina dari melayu kerana najib tak yakin menang...umno tumbang jugak...

    ReplyDelete
  21. PAS GABUNG PKR DAP DAH KALOH...
    PAS GABUNG UMNO ISLAM MENE...
    PAS TAK GABUNG SESAPO PUNOH..
    PAS JALE SENDIRI HOOK ALOH SUSOH..
    ISLAM MENE BILA DUO2 X BERMASALOH..


    KIKIKIKI... 2/3 TU MME DLM TANGAN DOH..

    MUSUH KITE SUMA SINGAPORE ITU SAJO..

    MENE BERGAYO 2/3 PAH NI KITO SABOTAJ HASUT RAKYAT SINGAPORK PULOK .. PENSABOTAJ NEGARA KITO SLAMO NI..


    BRAMBUIHHHH....!!! KIKIKIKI


    INI KALI.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS GABUNG UMNO AKAN KALOH...
      PAS GABUNG UMNO ISLAM PUNOH...
      PAS TAK GABUNG UMNO PUNOH..
      PAS JALE SENDIRI HOOK ALOH SUSOH..
      ISLAM PUNOH RANOH BILA DUO2 BERMASALOH..


      KIKIKIKI... 3/3 TU MME DLM TANGAN DOH..

      Delete
  22. Kawasan yg di pecahkan kawasan PKR dan kawasan umno menang tipis......tapi tak banyak...najib tak cukup majoriti di parlimen nak tambah bilangan kerusi parlimen...ini faktor yg tak untungkan umno...kalo boleh tambah bilangan kerusi umno boleh menang 3/2.... Hihihi...

    ReplyDelete
  23. Najib kena cari jubo kejora bodooo tulur kicik kalo nak menang 2/3.... Hihihihihi..

    ReplyDelete
  24. https://youtu.be/sNjD5Mq6LVo

    Mat sabu oecah lobang lobai pas kena beli dengan umno ikut pengakuan nik abduh...

    Tengok sambutan kehadiran umno ketaq jubok laa... Kejora bodoo tulur kicik pandai tak bilang?...temberang pon tak pandai...boddooo betul
    ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAPoK TUA Bodoo ko pn nk mngaku jd tohan mcm hanipa kuali ke..?? Nk hapuskan org pas ?? Kikikiki. Klu btl pun pas dpt duit umno, apa ko dengki nk mmpos. Pegi lh aaudit parti chap kutty mna dpt duit?? Pan kuali miskin dapig kasi duit haram, ko tk menyalak??

      Delete
    2. Kejora bodoos..Ko dah dengar ucapan penuh hanipa ker?...tuhan sayang perompak ker?...hihihi

      Delete
    3. Temberang jer lebih kejora bapukk tua tulur kicik..

      Delete
    4. Sekor lg haramjadah geng hanipa bodoss main2 Tuhan. bapak ko dlu jimak dgn mak ko xbasuh kencing, dpt ank mcm haram.. elok ko mampos cpt lh dr idop jd setan. Perompak besar tu yg pkai bju merah beruban putih umor 93 dh nyanyok tu.. Tuhan akn tunjuk kuasaNya pd haramjadah2 makluk sial mcm ko dn hanipa kuali lahanat tu!!

      Delete
    5. Heran prompak besar tapi polis tak tangkap...temberang jer kerja ko hari2... Hehehehe

      Delete
    6. Heran tuduh 42 billiun tp xde satu mhkamah pun pnggil mo1. Mo1 tu sape! Hntu dlm parlimen ke? Hahaha.

      Delete
  25. Aku suke tgk bideo mcai seronok psl smlm ada sikit rmai org dtg dgr kleptokutty.. punye terlajak 'stim'.. meloyaTV.kinitipu snggup klentong satu doniaa.. 10 ribaann org dtg...haaaa..haaa..hahhhhh.. bodooo nk mamposss.. muhong bngsa johor bengap bulehhh le..hg nk.muhong oghang kedah.. babi pon bolehh terbangg...!??

    kws sekangkang biawwak parking pasaraya longwan tepi jln Guaq..hbihh kuat laa 500-600org.. itukalo berdiri.. lojik laa.. ini buhh kerusii.. puihhhh..pundek kutty laa...babi sudahh terbangg woooo

    Itu kwsn dkt sungai limauu.. kwsn puak pas kaki ikut ceramah..lma dh puak tu xlyn wayang free mau plak adaa lcd screen besoo.. berduyun jgk le dtg..nk tgk dekat ape madeykutyy nk klentong.. mngecewakan orh pas ble skrip 2003 yg Nuor dh pkai..kuttytaik recycled semula.. haaaa....haaaas..haaahhhh.. punoh lee xde kelapaq le puak pas situ nk undi parti babidap mahafiraun.. dtg sje kasi syok ckit boboii gst.. pulun merayau 3hari pujuk org situ turun dgr klentongkutyy main wayang...senget mulut boboi nk buat2 ckp loghat kedahh ..hehehehe..ph tkkn menang di kedah..tnpa pas boleh blahh laaa..igt senang ke nk bodohkn org kedah..

    Bngsa johor mmg bodoh mcm kd ..haaa...haaa..haaahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pandai bilang ker?...ko sekolah mana?...
      Ato cikgu ko mati dulu ato ko kaki ponteng ....tunpadal ko bodooo...hehehhe

      Delete
    2. Bodoh 100 tingkat ko tnye mcm tu..hbis tu meloyatv.tipukini pandai bilang ke dlm gelap, pkai babi terbangg kaa???haaaa...haaa...haahhh.

      Mattdeett lg tipu taik.duk ats pntas dpn jauh dr pntas bkn nmpk org pon.. gelap.tp klntong besar jgok...

      Delete
    3. Ape yg gelap...kan sde cahaya yg masih boleh naampak ....hihihi..mata ko dah rabun akibat jedarah dedak haram banyak sangat...

      Delete
    4. Org ade darah tggi mcm ko mmglah tnda2 nk kena strok Bapok Tua oii..ko mata dh ilang kontras. Bpdoh x nmpk ke blkg tu bendang.gelap. drone kuali oren jgk yg capture. Nmpk mnipu nk mmpos mne dtg ribu2.. mgkin jin syaitan kot yg dikira

      Delete
  26. Penyokong pas pantang dengar rasuah duit umno......hihihihi...bagi penyokong pas tegar umno musuh ketat...kapir...mampos lah pas dan umno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejora Bapok TUA..semoga ko mampos dlu sblm pru14. Ameen!

      Delete
    2. Aamiin...ko dulu yg maspuih...darah dah naik tinggi hahahaha...bapuk cepat kojol...hihihi..

      Delete
    3. Kejora Bapok TUA 4.48,
      5.03 ..semoga ko mampos dlu sblm pru14. Ameen!

      Ooo ko ade darah tggi ye?? Xlama lg ko kena strok satu badan, lembik mcm mayat idop..baru ko kenal sape Tuhan sape mahafiraun. Ameen x20!

      Delete
  27. Orang kedah boleh berubah2... Tak ramai totok....habih mampuih umno dan pais ini kali....hehehehe...

    Fikubang pasu kerusi kosong dengat najib syarah klentong...hihihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org kedah boleh berubah tak tentu hala tu mmg ade.. tu yg sekor atas pentas tua renta umor 93 tahun..hehehe.ko pani ye ble tau tu kwsn totok pas..ko xkn ust azam pas sg limau. Silap bodoh le ko underestimate org yan.. itu kwsn totok pas le bongok.yg dth ceramah tu berkopiah.. org madett mne blh pkai kopiah..nnt berapi kepala.sbb shbt setan..mcm hanipa kuali

      Delete
    2. Kah kahh rupanye matdett panik jg najib blh kumpul 1 ribu org mkn kenduri diluar dewan. Najib rileks je xde kutuk sape2. Die citer dasar krjn umno bn.. so mmglh boring klu puaksetan mcm ko dgr. Org yg ketakutan dn tahu nk kalah, die jd tk tenteram.kje nk serang ort je...mcm maatdeet... siang mlm serang majib..
      ko xnbrani tgk plk ye beribu mnusia smbut najib di tg dawai..merbok. kwsn daim perompak misai kontot

      Delete
    3. Yg totok kah tuduh umno kapir mcm ko...hihijiho..

      Delete
    4. Kalo aju bagi makan free berebut jugaj yg datang...hihihi...toto pas kata ko dan umno.kapir...

      Delete
    5. Yg totok mahataik kah cakap baling gelas tak pecah.. babi pun boleh terbang..?? Mahafiraun prsenda hina Sunah Nabi SAW xde pisau cukur gilatte.

      Delete
    6. yg sanbut najib diangkut dengan bas...kakitangan awam jkk di paksa hadir...ape yg nak heran....huhuhuhu

      Delete
    7. Yg hina nabi yg derhaka cakap nabi...nabi cakap jangan subahat dgn yg mungkar...ko subahat jugak...pegi tanye ustaz laa...

      Delete
    8. Jnis sambut pkai bas, pkse cgu, kerani krjn dtg ialah zmn mahakutyy jd pii em.
      Buat prog semarak elit nkmmmpos time tu rkyt marhean xblh dkt dgn. Mahadeyy sbb die tkut kena sabotaj. Mklumlah musuh sgt byk..

      Delete
    9. Mahafiraun prsenda hina Sunah Nabi SAW xde pisau cukur gilatte. Mmg mmampos nntsuruh sami buddha yg kambus die..ehh bakar kasi abu buang dlm jamban. Ko sokong mungkar mahataik merompak 30 billiun, bunuh org memali, rompak duit peyronas, samun poket rakyat dgn rompakan penswastaan.semoga ko mampos dulu BAPOK TUA sblm sempat undi pru14. Insya Allah kurang satu undi ke parti ph laknat!

      Delete
    10. Ko ni patut tenbak dgn senapang gajah....derhaka cakap nabi...lawan nabi....tak sedar diri...

      Delete
    11. Ko yg patut dipancung dan mayat ko kasi anjing makan. Ko tu tali barut syaitan, pncacai dapigahafiraun. Hidup jd perosak Agama, sesat dn jht. Semoga ko mampos cpt sblm pru

      Delete
  28. Kejora BAPOK TUA RENTA... Ko tgh mknubat darah tggi ke..tibe2 blah xbrani dh bls posting aku?? Nnt ko kena strok lh sblm pru14. Roh ko terbubar dlu dr jasad sblm bubar parlimen.. AMEEEN X20!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...darah ko dah naik tu...bahate ...temberang merapuu...

      Delete
    2. Otak ko ade satu skru longgar....tak boleh di ketatkan lagi....hahahaaa
      .

      Delete
  29. BOLAN APRIL BOLAN MENGUNDI
    2/3 BARISAN SAPU UDAH PASTI
    TOKONG JIDIN ALJUBORI & KUTY
    TUA RENTA KEMARUK KUASA GILO BABI
    KALAH PAKATON BERCAKARAN LA SESAMA SENDIRI NNTI....


    KIKIKIKI....

    LEPAS MENE 2/3 NNTI KITO SABOTAJ SINGAPORK PULOKKK.....


    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik jugak ko berkhayal....hihih

      Delete
    2. Aku oang berani....berani letak nama...ko kejora bapuk tua bodoo tulur kicik bacul takut letak nama...mcm najib palawan bugis paling penakut...

      Kalo KD paksa komen letak nama mcm blog budin ko gelabah laaah....hihihihi..

      Delete
  30. Biarla org Umno, Pas, PH.
    Asal melayu, mengaku Islam, waras...dia tk akan pilih ketua lahap duit curi, kuat tabur dedak utk beli undi dan kaberap.
    Umno dh confirm telan kuat dan rakus salah guba kuaa
    Pas pun telan sudah, dan main licik kenyit2 dgn umno.
    Kononnya utk melayu islam.
    Melayu apanya kuat curi kaberap2, Islam mana yg mbolehkan licik tipu asal melayu islam.
    Itu Melayu Islan haprakla ala zionis lah namanya.

    Siapa pun tak akan mengaku.
    Undang2 pun sudah tk dapat bawa dakwa.
    Media abis dizip, ditambah gam fake bews apa tah lagi, sudah mitip komunis.
    Yg pasti PH dan Tun shj yg commit utk merobah dan tangkap pesalah2.
    Maka sudah tentu Rakyat ada satu sj pilihan.
    Takkan nk terus gelumang dalam kaberap2 Taek Low?
    Melayu hapa mcm tuu?
    Islam mana yg ajar mvm ni?

    rahma N

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei org tua bodoh.. ko tuduh siapa pelahap duit tu? Siapa yg lesapksn duit negara 30 billiun lps tu loyar buruk suruh report polis lah, jwb xtahu xingt. Kasi pelempang bru tau. Bkn duit mak bapak dia kutty lahnat. Tp psl org lain sibuk sgt die audit mcm auditor.

      Asyik bodoh ratib jholo2 apr jadah..kah kahh macai yg samaa..

      Delete
  31. rahma N kau betul-betul tahu ke sape yang lahat duit tu atau kau main hentam je dengar cakap si tua yang sememang dia yang kuat lahat duit atau juga kau macam nipa maidin yang dengan angkuh berkata "kalau saya tuhan saya akan hapuskan kamu"......teruk sungguh macai dan pemimpin pakatan dalam bab meremeh,menuduh dan menghina orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 718,
      Boleh tak kau secara ikhlas ulas balik inti ucapan hanippa tu.
      Takkan ko terus petik part aku tuhan tu. Dangkal sgt beb. Mungkin 1960 boleh, susah org nak cross check.
      Takkan dgn usul tuding mcm tu ko harap melayu islam tercalar dan melenting pada hanipa/PH?
      Tak sgt tinggi akal ko, lebih kurang levek kangkong ijo sj tu.
      Bawalah hujah kearah membina ummah.
      Melahap duit rakyat,songlap hutang,zalim pd kebenaran..mcm2 lagi yg lebih peting disengarakan.
      Bukti dipalam, Undang diudangkan. Dakwa mcm mana apabila kaberap diutamakan, Bangsa dan Agama , Negara telah yerpalit Taek low.
      Itu yg utama, bukan dgn licik mahu ko sulam konteks ucapan, konon nak apikan. Itu kerja setan bos.
      Melayu kalau nak jadi islam perlu tolak UmnoPas...bg mereka rehat. Apa salah 100 hari dh boleh nampak.
      Sekurangnya PH sudah yunjuk commitment.100 hari, kasi bongkar, kita sama2 lihat.
      Apa ko tak mahu lihat kebenaran ditegakkan kah?
      Itu kerja setan bos.

      Delete
    2. Setan sekor ni sama sje perangai dgn hanipa keling tu. Apehal ko bodoh bangang main isu tgk ke x si bedebah penghina Agama tu dgn hujah tgk ke x? Ko tgk ke x najib tu mo11 ko tgk ke dia ambk duit mcm hri2 meroyan bohong satu dunia???

      Si keldai bodoh hanipa tu sest takkbur satu dunia dh tgk aksinya. Xtaulah apa Allah nk tunjuk, yg wajib bg dr sgi hukum ialah HARAM utk undi sokong munafik mcm tu. Wajib kita jauhi takut jngkit dn sokong undi umno bn utk lawan kebathilan pakatan yahudi

      Delete
    3. 1051,
      Aku tgk gaduh provoke dlm parlimen tu. Ko pun tebtu dh tgk. Smam2 kita nilai.
      Naratif boleh bercanggah.l, tak perlu maki hamun,kait keling utk tegakkan ponit.Dlm pentadbiran sekatang pun, dh terserlah berapa ramai keturynan bebua india yg oegang jawatab2 penting. Ko jgn kesitu. Berilmiah lah sikit, kita bukan dizaman tok kadok bawah tempuring lagi.
      Asalpun debat berkaitan tajuk Akta menegak atau menegah kebenaran.
      Sama2 nilai,masing2 naratif..buat apa nak sensitif. Terutama bila boleh berlaku kaburnya tajuk yg diperinci.
      Usahlah menampak kekalutan sampai semacam tertelan ubat gegat.
      Soalnya simple.
      Biarlah melayu itu lebih kritis positif dlm menilai suasana. Biarpun melayu UMNO,PAS,PH ataupun Melayu dlm DAP sekalipun.
      Jangan melatah utk tutup hakikat.
      Sama2lah kita doa Allah dapat memperlihatkan kebebaran.
      Umat Islam yidak pernah takut pada kebenaran...jauh sekali nak hijab kebebaran.
      Tak gitu kah sepatutbya ?
      Ataupun ko masih selesa melayu dizaman tok kadok bawah tempurong?
      Datang lagi tau..tp jgn paparkan hujah ala kankong ijo.
      T.kasih 1051.

      Delete
    4. Org tua bodoh posting kalut nk.menjilat keling hanipa sesat tu? Bngsa apa pn bila joint pakatan haprak, akn jd sgt bebal, riak, takkabur dn bodoh. Hanipa keling sesat tu hari2 ganggu prlimen. Bila dia trgnggu dia meracau meroyan sampai terlajak hina Tuhan. Blh bygkn org jht mcm ni jk jd menteri nauzubillah, sifat keras hati dn bk tutup pekung jht sggup bunuh orh pn (narrative atok kau macai bwh kangkang dapig!!.. narrative dr pembelit penipu.. suruh tarik blik ckp lnggr hukum, lg syaitan takkabur jdnya. Siap sebut naknhapuskan org lain; means bunuh mp baling? Nmpk x bibit2 jht dn zalim mp2 yg dipengaruhi doktrin dapig dn mahathirisme!!!

      Heii org tua bodoh. Ko betulkan dulu otak ko yh senget tu. Kurangkan typo dlu sblm brlagak mcm org pndai

      Delete
    5. 1153,
      Ko tetap perasan ko beetamadun hebat dgn tulusan anda.
      Ramai lagi yg tidak.
      Pru14, kita pilih. 100 hari saja datang hukuman dan kebebaran.
      Ko diberi pilihan, melainkan kalo ko tak suka pada kebebaran..
      Bukan setakat undi, kebenaran dgn kepalsuan pun adalah pilihan.
      Selamat mengundi.

      Delete
  32. LGBT KRONISME SYIAH LIBERAL MURTAD HANTU ALL IN ONE ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 916,
      Apa ko lalut tu? Tersumbat Taek Low kot?

      Delete
  33. ASSALAMU ALAIKUM WAROHMATULLAHI WABAROKATU...
    Salam sejahterah bagi kita semua...
    Mohon maaf bilah kedatangan saya mengganggu. Perkenalkan nama saya agus sodikin asal surabaya seorang mantan TKI dulu kerja di pabrik triplek malaysia selama 4 tahun lamanya. Singkat cerita.. Saya sangat berterima kasih kpd pak h.cahyono atas bantuan beliau melalui pemasangan nombor togel 6D nya alhamdulillah saya menang RM,450.000 selama 3X pusingan, saya tidak menyangka kalau saya bisa seperti ini dan ini semua berkat bantuan pak h.cahyono, saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang alhamdulillah kini sekarang saya sudah punya rumah dan usaha sendiri. Saya tidak tau harus berbuat apa untuk membalas kebaikan beliau karna banyaknya orang yg perna saya pon dari google untuk minta bantuannya tidak ada satu pun yg berhasil malah hutang saya tambah banyak. Beliau juga bisa bantu melalui Uang gaib/Bank gaib tanpa tumbal, Uang balik, Pelet, Pelaris, Nomer togel 3D/4D/6D.. Bagi saudara yg diluar negri maupun dalam negri butuh bantuan beliau jangan takut atau maluh segerah pon pak h.cahyono di nombor +6285 213 737 273 / WhatsApp 085213737273 insya alloh beliau pasti membantu anda seperti saya. Demi alloh inilah kisah nyata sye.. Sekian dan terima kasih atas tumpangannya semoga dengan adanya pesan singkat ini bisa bermanfaat...


    ReplyDelete
    Replies
    1. 1052 ni wakil geng bomoh Gabeea apatah yg tiba2 akui 15000 ahli tu kah?
      Tiba2 sedut dedak Taek tiba2 meny9kong Najib..dpt upah ...perkhidmatan halau PH ketr?

      Delete