Wednesday, June 1, 2016

BERANI KOMEN TAPI TAK BERANI KENO KOMEN...PARIAHHH


http://theunspinners.blogspot.my/2016/06/syed-pmak-jual-kuew-tiow-tepi-jalan.html


Syed P***mak jual kuew tiow tepi jalan minta maaf?


Malaysiakini menyiarkan laporan dengan berjodol Syed P***mak yang biadap lagi kurang ajar meminta maaf. Bila dah kena bantai baru nak minta maaf

Apa sekali alasan dia untuk marah hingga terlepas kata nesta sedemikian ianya tidak boleh diterima. Tiada sebab untuk bersikap biadap lagi kasar. Tambah lagi, yang dimakinya baru hilang seorang yang dikasihi.

Jika balu itu yang bersikap kasar kerana dalam tekanan perasaan, boleh kita maafkan. Apakah dengan alasan hanya mahukan orang asal Kuala kangsar untuk tanding di Kuala Kangsar maka perlu sekali berbahasa kesat?

Betul ke Syed P***mak ini masih lagi ada jiwa Kuala Kangsar dalam sanubarinya? Betulkah dia begitu perihatin dengan tempat asalnya? Dengar komen orang kuale yang mengenalinya di Snapshot2016. 
http://snapshot2016.blogspot.my/2016/06/jasa-syed-pmak-vs-datin-mas.html

Jangan buang duit untuk hilang deposit Syed. Baik kamu guna buat besarkan business kuew tiow kamu.

Apalah team Tun M. Kalau nak jadi pengacau pun, kenapa guna P***mak macam gini? Terdesak sangat ke Tun M?

Terlupa pula, tiada bezanya Syed P***mak dengan Dato Seri Khairuddin yang kini tak ngaku pula dia disebalik buku 30 dalil terhadap Anwar Ibrahim. Itu dah kes penipu P***mak!

Kenapa penyokong Tun M jenis pariah-pariah???

Syed Rosli nafi dia diupah Tun M. Jika benar, kamu bukan penjual kuew tiow tepi jalan tapi CEO public listed company. Ingat orang tak tahu Syed JASA yang pentaksub Tun M dan Sanusi itu ketua cawangan Taman Cempaka atau mungkin dah mantan.

DIa juga kata dia diugut bunuh. Kah kah kah .... rasanya orang lagi percaya diugut nak bunuh orang dari dia diugut bunuh


##Tak kesahlah apa pendapat blogger ni, tapi bila kita komen pu******* dia tak siarkan pula

6 comments:

  1. Dia maki hamun sebab ada darah tinggi, high cholesterol, kencing mani dan macam macam lagi. Asyik makan kue teow nya yang tak habis. Banyak minyak, banyak garam, letak gula. Jadi, menimbun le penyakit pada nya.

    Tak jumpa doktor plak. Sibuk ke pasar beli ramuan, ke media sosial maki hamun. Jadi mangkin meningkat le penyakit darah tinggi dia. Tak lama lagi, dia akan alih alih jatuh di tepi kuali kueteow nya ... mamposssssssss

    Tak salah cakap gitu kpd orang yang maki hamun tak tentu arah, kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Darah tinggi, high cholesterol - asyik nak marah aje. Maki orang. Kesian anak bini dia.

      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. Setuju dg KD diatas, kita kena la jaga adap sopan. Kalau asyik maki hamun orang je, lama2 orang tahu sikap sebenar kita. Jangan jadi macam Khairuddin tu ( tak layak di panggil Datuk Seri pun) dg sikap sebegini kurang adap bila komen sesuatu. PAS pun dah tak mau maki hamun lagi.

    ReplyDelete
  3. Korang salam pahamla. Unspinners tu yang dimaksudkan. Dah kena hentam bertubi2 sekarang dah tak ada ruang komen dah. Boleh maki orang panggil p...mak dsb tapi jadi pariah sebab tak berani terima komen. Huhu

    ReplyDelete
  4. Blogger bangang Unspinners tu sekarang dah mampos modal sebab tu sekarang dah jarang2 keluar artikal,kalau keluar pun merapu macam mabuk daun ketum.

    ReplyDelete