Tuesday, May 2, 2023

APA YANG BEST



Apa yang bestnya QM? 

Banyak.....

Aku share apa yang terlintas... 


Pertama, aku dah terlibat dengan emas 6 tahun sebelum dengan QM.

Emas direct dari kilang, dengan public gold, hello gold dan dengan yang scam pun pernah terlibat.

Ertinya dah agak faham dengan yang scam dan yang sah.

Tetapi bisnes is bisnes, ada risiko untung rugi, tidak ada jaminan selagi mana ia hanya rekaan manusia.... 


Apabila terjumpa QM, dua minggu aku study kecil, banyak soalan kepada beberapa consultant, semua soalan terjawab dengan baik oleh salah seoang dari nya, PALING menarik dia tidak bersikap mendesak sebaliknya aku yang tawar diri untuk sertai dengan satu amaun kecil bertujuan untuk memahami proses sistem. 

Satu sistem yang tidak ujud pada mana mana syarikat emas sebelum ini kerana ia agak lengkap, lebih lengkap, lebih detail, lebih Telus dan lebih mudah dari sistem internet banking. 



Bersambung... 


https://my.quantummetal.com/register?_inviteCode=qm%3a%2f%2fcustomer%2fB48985B7-0880-4E68-B5D0-2CB2CF03F42C





No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...