Wednesday, June 26, 2024

STRATEGI PERNIAGAAN YANG TIDAK OLD SCHOOL

 

Apakah ini sebuah investment?


Jawapannya tidak, tidak ada tawaran untuk invest, tidak ada kaitan dengan coin, forex, emas dan sebagainya.

Ini adalah sementara dan boleh ditarik balik tetapi kenapa perlu berbuat demikian jika perancangan ini untuk kebaikan bersama.

Dalam perniagaan akan ada satu bahagian yang rugi, ada satu bahagian yang balik modal dan ada satu bahagian yang memberi keuntungan.

Ini lah kombinasi yang perlu diuruskan.



Pengurusan yang cekap dan bermissi mempunyai strategi perancangan yang tidak boleh didedahkan.

Ia sebuah pelan pemasaran untuk membantu usahawan yang kekurangan modal atau satu peluang kepada yang bermodal besar untuk memberi pengaruh kepada perniagaan itu sendiri.

Oleh kerana ia pakej atau unit atau akaun yang bermodal kecil setiap satu akan dapat mengawal sebarang bentuk salahguna dari mereka yang bermodal besar.

Setiap akaun perlu diselengara setiap 3 bulan dan ia menjadi tidak praktikal untuk yang memiliki akaun banyak untuk mempertahankan akaun yang kurang aktif.

Ini membantu syarikat dari kena scam, di sabotaj dan overpaid atau terbeban.


Syarikat menjalankan perniagan beberapa pakej produk dan akan menguruskan sendiri jualannya.

Syarikat akan create customernya sendiri dengan memastikan mereka memiliki wang untuk membeli.

Memaksa atau mensyaratkan peserta untuk membeli ketika masih belum ada keuntungan, atau ketika mahu memulakan sesuatu perniagaan adalah old school.

Terlalu banyak produk di pasaran, terlalu muak untuk memulakan sesuatu perniagaan dengan mesti beli produk untuk menikmati bonus bonus.


COT menyediakan satu mekanisme sistem EarnToPay... buat dulu keuntungan (make money) kerana buying power itu akan auto melariskan semua produk syarikat.


Syarikat memberi anda peluang keuntungan dengan mudah dan anda kembali support syarikat untuk terus relevan.





No comments:

Post a Comment

KUBH

   Maklumat yang perlu diisi Nama MyKad Alamat Email HP Nama Ahli KUBH yang memperkenalkan https://www.wassap.my/60196655181/kubh Akan dimas...