Monday, October 31, 2011

Najib tutup buku lama...buka buku baru

Alhamdulillah PM sedang berada di Makkah untuk mengejakan haji, rukun kelima Islam bila mampu. Kebiasaannyalah setiap orang yang beriman akan memohon ampun ke atas dosa2nya yang lalu di depan Kaabah dan sudah pasti Najib akan beristiharah meminta ilham bila PRU13 akan di adakan dan seterusnya berdoa untuk menang.
Ramai sebenarnya pemimpin2 Islam dalam mana2 parti politik kalau diukur kepada kereta dan rumah besar mereka sudah lebih dari mampu untuk mengerjakan haji saban tahun, tetapi majoritinya lebih ramai suka melancong keluar negara setiap tahun dengan jumlah pernbelanjaan yang lebih besar dari kos mengerjakan haji. Sudah sewajarnya UMNO perlu mengambilkira calon yang sesuai untuk PRU13 nanti adalah yang bertitle haji kerana sebagai pemimpin, calon itu telah menunjukkan contoh yang baik.

Rata2 calon UMNO terdairi dari mereka yang mampu dan mewah.

2 comments:

  1. Saudara KluangMan, mohon izin

    Susulan rejim TUntidor buka pintu depan belakang depan kiri kanan pada 2004,dan cetusan 1M liberal bapak vernakular crap kelainan unconventional transfomaci populis suami flom human rights civil liberties engage inklusib ketua pembangkang (dalam latihan) presiden United liberal cines orgn merangkap presiden 3.4 juta penjual telor setengah masak cap UMNO, si makhluk cibai muar dapat hirup udara yang paling mahal sekali jejak bumi melayu yang suci.

    Najib, pulang ke tanah melyu dan pulih kan semua hak hak melayu yang anda sudah cairkan semenjak 2008 2009 2010 2011.Bila dah buat itu, hambat lah mereka yang merosak kewangan negara termasuk Kazanah AA LUTH EPF PNB Sime E O Sec Comm dan 1.3 juta pekerja kerajaan yang terlibat,teruskan ambil balik hak istimewa 2.4 juta pendatang asing yang telah telah subsidi beras gula tepong minyak masak bahan bakar , kemudahan kesihatan dan pembelajaran.
    dan sambil sambil itu lawatan sampai belajar ke kementerian Immigresen Saudi Arabia bagaiman meereka berjaya mensuci kan kebanjiran warga asing daripada menjadi beban kapada Kerajaan Malaysia.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  2. Kalau berkat, adalah hidayah untuk Islam di Malaysia yang akan dibawa oleh Najib.

    Kalau tidak...takok lama dan makin keliru.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...