Sunday, June 8, 2014

Presiden Badan Peguam Malaysia bebal dan buta warna..

Buta - kerana tidak dapat melihat cermin senario sebenar..
bebal - memang dia ungu atau bodoh piang..kerana justifikasinya bias

Apa beza Anwar dan Najib - kenapa seorang tak boleh saman dan seorang lagi dibenarkan saman media..

Kalau Anwar yang gila nak jadi PM sedang gila saman media, bagaimana nanti kalau dia jadi PM. Tidakkah gilanya bertambah.. itu yang patutnya Badan Peguam risaukan..

Najib hanya memulakan 1saman kepada media - kenapa 1Badan Peguam boleh hangin jadi gila..

Apakah Badan Peguam juga tidak akan saman media kalau mereka difitnah??

4 comments:

  1. BC dah lama jadi cabang pembangkang,tapi mengapa PM Najib yg takut sangat nak teruskan usaha menubuhkan satu badan peguam yg lain yg setaraf dgn BC.Dulu bukan main acah lagi,tapi acah Weak Panda tak sama macam acah Big Panda,terrus ngap je.

    ReplyDelete
  2. Badan Peguam patut masuk politik secara telus. Bukannya sebagai pak turut politik.

    Semua orang tak kira PM atau Raja, berhak mempertahankan maruah dan kebenaran melalui saluran undang2. Takkan nak berdemo dan bergolek atas jalan kot untuk dapatkan kebenaran. Kalau perkara asas pon Badan Peguam bengong dan tak boleh pikir.... pi masuk sekolah balik.

    P/S Patut le sekarang ni ramai kera2 bermaharaja lela kat jalan2 raya. Semuanya nak tunjuk kuat.... law of the jungle.

    ReplyDelete
  3. Peguam2 ni sebenarnya nampak je berani, nampak je gah dari segi professionnya.... Tapi sebahagian besar mereka adalah kumpulan manusia penakut yang hanya berani apabila ramai. Betul.... kalo berani dan merasakan disokong oleh rakyat.... masuklah politik, cam Karpal Singh (arwah), anaknya Gobind.... dan aku rasa ramai lagi. Cubalah... kalo nak tahu langit tu tinggi atau rendah....

    ReplyDelete
  4. Inilah jenis LOYAR LONGKANG DAPBANGKAI/PKRSODOM! Dapat ijazah - tapi sebenaqnya otak kosong! Yg. dipertahankan dgn. mat RAKUS oleh mereka, bukan undg-undg tetapi kuasa politik DAJAL penaja Barat-ZIONIS mereka!

    Makcik Sambal Belacan,

    ReplyDelete