Friday, August 29, 2014

Cendiakawan, Ilmuan, Cerdik Pandai Pembangkang Dijemput Masuk Ke Blog Ini Bila-Bila Masa Secara Percuma... PENYOKONG UMNO DAN WAKIL UTUSAN DILARANG MASUK

Anda sekelian dijemput masuk khusus kali ini kerana blog ini akan adakan satu majlis yang dinamakan "SENARAI DOSA UMNO DULU SEKARANG SEHINGGA PRU14"..ini merupakan sambungan siri Asal Bukan UMNO (ABU).

Anda semua diminta senaraikan sebanyak mungkin dosa umno atau keterlibatan umno yang menyebabkan hari ini pakatan pembangkang makin goyah, lemah, berpecah dan sudah saling tidak menghormati dan mempercayai sesama sendiri.

Paling penting, jangan lupa, di penghujung senarai mesti tekankan bahawa semua yang umno lakukan iini adalah konspirasi jahat dan sabotaj umno terhadap pemimpin utama DS Anwar Ibrahim.

Saya mulakan senarai peristiwa yang ada kaitan dengan umno....

1. Tuduhan khalwat ke atas anwar...
2. Kehilangan MH370...
3. Krisis MB Selangor..
4. Pendakwaan ke atas rafizi dan surendran...
5. Kambing mek jah beranak semalam...
6. Perceraian artis..
7. Bogel show di Penang...
8. Banjir di kedah...
9. Bayi tetcekik biji rambutan di ampang..
10. Remaja Masukan Cincin di anunya...
11. 600 terbunuh dalam perang etnik di Nigeria...
12. Rumah Ketua Cabang PKR Kg. Manjung dipotong letrik...
13. Sultan Selangor Tersinggung
14.

Apalagi......

15 comments:

  1. Ada lagi salah UMNO aku nak listkan....
    14. Stopa Ali pakai Spender Puteh Gergasi
    15. Mat Sabu bau burit suka bau itu Cek Mah....
    16. Ustad Badigol ceramah pukol 3 pagi.
    17. Wali Selipar berlagak mcm tuhan buat fatwa sendiri.
    18. Assmin Ali kasi betina makan aiskrim dalam jamban
    19. Anwar Pendubur anugerah tuhan mantat ChinaDoll
    20. Anwar pendubur Tegar kasi bini kawan makan aiskrim dalam backseat kereta Nalla
    21. Cina DAP Chee Bai hina Melayu/Islam.
    22. Cina DAP Chee Bai hina Kesultanan
    23. Cina DAP Chee Bai semakin biadap dan Kurang Ajar.
    Korang sambong lagi lah.....

    ReplyDelete
  2. 24. UMNO sembunyikan jam OMEGA
    25. Nurul Ijjah bercerai sebab UMNO
    26. Lori sampah terbalik kat Desa Serdang semalam
    27. Rumah kawan aku kena serang anai2

    ReplyDelete
  3. 28. Najib hapuskan ISA sebab sayangkan PR.
    29. Najib lebih sayangkan cina berbanding Melayu.
    30. Konsesus Nasional adalah kebijaksanaan Najib untuk memperbodohkan penyokong tegar UMNO.
    31. Anwar Ibrahim sentiasa dilindungi Najib seperti isu video seks dgn pelacur tidak diambil tindakan tetapi video rakyat bawahan seperti pramugara terlampau cepat dihukum.
    32. Najib tidak mendengar kata Tun yang sudah 22 tahun berjasa kpd negara, apakah Najib mendengar kata dan keluhan rakyat?

    ReplyDelete
  4. anwar meliwat dan dibuktikan dimahkamah
    hadi dan anwar setuju untuk tidak bersetuju kak wan jadi mb
    khalid the mb tak ikut arahan ketua umum
    azmin bersetuju hanya presiden jer calon mb
    pas calon 3 nama adun pkr
    pm beri nama manja untuknya `ah jib gor`
    tdm tarik sokongan dan tegur ah jib gor

    ReplyDelete
  5. 99. Anwar tampar bini dia, umno suruh 100. Bini anwar tulis 16 muka surat kt tun m 101. Anwarpun dihukum pecat dari umno 102. Anak anwar mintak cerai.... 103.......korang la pulak carik. Bnyk lg tu.....

    ReplyDelete
  6. Sebenarnya UMNO hanya sebuah parti dan tidak berdosa. yang berdosa adalah pemimpin-pemimpinya. Dosa2 Najib;

    1. Merangka polisi bagi memenuhi kehendak pengundi Cina yang hanya 30%.
    2. Mengutamakan cina dan malu mengaku sebagai melayu
    3. Mengekalkan Menteri/Pemimpin bermasalah-KJ,Nazri Aziz, Shahrizat Jalil, Hasan Malek dan Noh Udang
    4. Tidak melindungi agama islam, bangsa melayu serta raja-raja melayu.
    5. Mengamalkan pendakwaan terpilih di mana melayu dihukum berat dan dengan pantas.
    6. Sentiasa berpolitik dan tidak menguruskan ekonomi negara
    7. Berbelanja untuk kempen2 tidak berfaedah-1M4U,1Ikon,TalenCorp dan macam2 lagi
    8. Melantik adik sendiri sebagai Lembaga Pengarah Khazanah Nasional (kenapa tak de ke orang lain yang layak)
    9. Membiarkan KJ melantik Cina DAP sebagai Setiausaha (tak de orang melayu dalam 20 juta di Malaysia yang layak??)
    10. Tidak dihormati oleh ahli2 nya sendiri seperti CEO Petronas, Presiden MCA dll (mereka berani keluarkan kenyataan memperlekehkan kewibawaan PM)
    11. Tidak prihatin atau membantu usahawan melayu (ramai terpaksa meminjam dari ahlong).Kalau mohon pinjaman bank atau agensi kerajaan, macam2 kerenah untuk tidak meluluskan pembiayaan.
    12. Sanggup berbelanja berjuta-juta ringgit untuk kaum cina-bawa Jacky Chan dll
    13. Kaum melayu ditong sampahkan
    14. Lebih mementingkan publisiti sendiri daripada bekerja
    15. Tidak dapat mengawal isteri sendiri.

    ReplyDelete
  7. “Pemuda Umno sekarang tidak semacam dulu,” ujar Tun Mahathir.

    Ini amat ketara kerana Pemuda Umno ada agenda dan kepentingan sendiri dan bukan pemankin kepada penentu kuasa orang Melayu.

    “Nak kira 700 undi pun makan masa 8 jam,” katanya lagi.

    “Kita kini dalam keadaan yang cukup bahaya,” jelas Tun Mahathir. “Saya di datangi oleh pelbagai pihak dan pertubuhan Melayu yang mengadu mereka tidak selesa dengan pentadbiran DS Najib , malah ada diantaranya mencadangkan DS Najib di langgar (dalam pemilihan parti),” tambahnya.

    Tun Mahathir juga berkata banyak pihak yang berjumpa dengannya merasakan Melayu tersisih kerana DS Najib terlalu mahu menarik perhatian pihak yang tidak menyokongnya terutamanya orang Cina.

    Malah mereka ini sangat di layan dengan istimewa berbanding dengan orang Melayu yang menyokongnya.

    ReplyDelete
  8. Di kala negara kita dilanda berbagai musibah-Lahad Datu, MH 370,MH 17, penghinaan terhadap islam dan raja-raja melayu, tidak ada sebarang kenyataan dari Najib malah beliau banyak masa untuk rasmi pesta durian di singapura. Lepas makan kangkung kita disuruh makan durian pulak.

    ReplyDelete
  9. Mesyuarat pkr baling kerusi
    Karpal mati accident
    Tukang buat kopi kena liwat
    Bekas dreba kena liwat
    Bini assimin kena balun
    Nalla belot
    Askey bukak vedio lucah
    kotea nuar bengkok
    ADUN Kajang letak jawatan
    Banjir kat kedah
    Sultan Selangor x nak Kak Jijah jd MB
    WAN JIJAH KURUS KERING
    Hari ni hujan lebat kat rumah aku
    ADUI banyak lg lh ko tulih lh pulok.....


    ReplyDelete
  10. Anuwar kam ching dengan Israel salah UMNO jugak.
    Sumber wang anwar berbillion2 US dollar adalah hasil simpanan duit dalam tabung semenjak sekolah rendah lagi
    Pengikut ajaran sesat anwar bergolek golek di dataran Merdeka sebab mereka faham apa kah GST

    ReplyDelete
  11. Rafizi jadi pondan pun salah UMNO

    ReplyDelete
  12. Sebelum Najib UMNO dikenali dengan United Malays National Organisation. Sekarang UMNO bermaksud UNTUK MOHD NAJIB ONLY.

    ReplyDelete
  13. Dosa Naib ialah memperkenalkan menu ini kepada rakyat sementara dia berbelanja sakan dengan kempen menarik pengundi cina;

    Appetizer : Kangkung
    Main Course : Ayam RM 1
    Dessert : Durian

    ReplyDelete
  14. Kesian tengok mamat yang sama dok tak habis2 nak hentam DS Najib. Kesian sebab tak lut pun. Komen2 terlalu cetek dan macam terlari topik sikit.

    Nak hentam Najib, suka hati kau la. Yang aku tahu, MUSUH negara yang sebenar adalah DAP dan PKR...dan keluarga puaka anuwar iberahim.

    Jom balik kepada list tadi!

    ReplyDelete
  15. Mata jijah sepet pun salah UMNO jugak
    Air pancutan anuwar tertinggal dalam lubang taik Saiful pun salah UMNO jugak

    ReplyDelete